No tak - z powyższych racji o wyższości benzyny przyjmuję tylko tą o krótkich dziennych przebiegach.dreamy pisze: ↑14 mar 2024, 11:03
Szukałem benzyny ponieważ
-lubię dzwiek benzyny
- lubię jej charakterystykę
- mam diesela w 2 aucie którego pewnie z powodu ciągle to zaostrzających się przepisów o strefach czystego transportu będę się pozbywał.
- samochód na codzień jedzi po mieście w odcinkach 3-6km, kilka razy w roku pokonuje trasy (rzadko więcej niż 400 w jedną stronę ). Rocznie ok 12-15tys km
Samochód który wymieniłem na kodiaqa był w benzynie , nadawał się do jazdy ale pozostawiał mocowy niedosyt więc 1.5 nie zapewniłoby progresu odczuć
Lubię mieć poczucie marginesu drzemiącej mocy na wypadek wyprzedzania na drogach krajowych
Poprzednia benzyna paliła niewiele mniej lub podobnie co wybija z raportów dla kodiaqa 2.0tsi
Już 2 lata temu byłem o włos od zakupu octavi właśnie z 2.0tsi
Później odbyłem jazdę próbną 1.5tsi i o ile w octavi wydawał się żwawy a 2.0 było dodatkiem ekstra to w przypadku kodiaqa 1.5 nie dawał odczuć jakich oczekiwałem i wiem że żałowałbym wyboru tej wersji.
Ja za dźwięk swego silnika diesla dam się pokroić - nie ma dla mnie nic przyjemniejszego niż 2 litry w dieslu.
Podobnie charakterystyka tego motoru jest dla mnie nie zastąpiona.
Strefami czystego transportu mało się przejmuję - mając EURO 6 długo jeszcze mnie to nie ruszy a poza tym mieszkam na wsi - do miasta wjeżdżam rzadko, dużo jeżdżę w trasy - dziennie robię po ok. 100 km w trasach, więc gdzie mi tam benzyna.
O spalaniu nie wspominam przez grzeczność.
Poza tym sporo ciągam ogon więc to też jest plus dla ropy.
Także pewnie się nie przekonamy i niech tak będzie.
Ale za odpowiedż dzięki.
Pzdr
Wlodek