Kodiaq 1,5 tsi
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 sty 2022, 16:47
- Samochód: skoda superb 2.0t
Re: Kodiaq 1,5 tsi
Chris24: Potrzebuje duze auto rodzinne do miasta... oczywiscie sporadycznie trasa moze 5-10%. Co bys kupil? Poziom wlasnie kodiaq/superb. Hybryde? Na to wychodzi ze aktualnie tylko hybrydy maja racje bytu do miasta bo spalanie...
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 08 lis 2020, 12:33
- Samochód: Kodiaq Sportline 1.5 TSI 150KM, 4X2 7DSG
Re: Kodiaq 1,5 tsi
A nowa Kia Sportage? Weź hybrydę plug-in i po sprawie. Po mieście będziesz pomykał na prądzie.
Kodiaq Sportline Black Magic 1.5 TSI 150KM DSG7
Re: Kodiaq 1,5 tsi
piotar1000: wiec jednak nie 100 % miasto. Nie wiem co bym wybrał, zawsze mam jazdę i w mieście i w trasie, zawsze potrzebuję auta uniwersalnego. Rozumiem że Ty także tylko masz inne proporcje. Gdybym jeździł po mieście tylko to bym kupił kompakta np Octavie.
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 02 lis 2017, 20:55
- Lokalizacja: Europa
- Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7
Re: Kodiaq 1,5 tsi
W blizniaczym Seacie Tarraco 2.0 TSI DSG 7 190KM elastyczność 80-120km/h wyszła 6,7 s czyli lepsza niż w Skodzie Kodiaq 2.0 TSI 180KM wg testu powyżej
To pewnie zasługa wyższego momentu obrotowego dla wersji 2.0 TSI 190KM, która wynosi 350Nm
bo w Kodiaqu 2.0TSI 180KM jest go tylko 320Nm
W porównaniu jednak ze Skodą Kodiaq 1.5 TSI DSG 7 ta elastyczność 80-120km/h jest wciąż cieniutka
Wszystkiemu winna jest wyższa waga oraz wyższa buda Skody Kodiaq bo np. taki VW T-Roc,
który jest mniejszy i lżejszy idzie z 2.0 TSI 190KM jak burza bo od 0-100km/h przyśpiesza w 6,6s
a elastyczność 80-120km/h wyszła w nim tylko 5,1s
Uwierz mi na słowo kolego ten 2.0 TSI 190KM naprawdę szału nie robi w porównaniu z 1.5 TSI 150KM pomimo wyższego momentu obrotowego aż o 100Nm
Proponuję jazdę testową i wtedy sam się przekonasz jak to jest z tymi silnikami
Re: Kodiaq 1,5 tsi
Mans:
"To pewnie zasługa wyższego momentu obrotowego dla wersji 2.0 TSI 190KM, która wynosi 350Nm"
Wg danych ma stronie Skody 2.0 TSI 190KM ma 320Nm
Nie widzę tych obrazków które wkleiłeś odnośnie różnic w elastyczności 1.5 do 2.0 ale widzę filmy wklejone i jeden odnosi się do 2.0 TSI w Kodioaq a drugi do 1.5 TSI ale Karoq.
"To pewnie zasługa wyższego momentu obrotowego dla wersji 2.0 TSI 190KM, która wynosi 350Nm"
Wg danych ma stronie Skody 2.0 TSI 190KM ma 320Nm
Nie widzę tych obrazków które wkleiłeś odnośnie różnic w elastyczności 1.5 do 2.0 ale widzę filmy wklejone i jeden odnosi się do 2.0 TSI w Kodioaq a drugi do 1.5 TSI ale Karoq.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 sty 2022, 16:47
- Samochód: skoda superb 2.0t
Re: Kodiaq 1,5 tsi
Kij a pala jak to mowia. Mysle ze to wybor miedzy 4x4 albo jego brakiem. Jak ktos gory zima to jasne. A jak bardziej miasto to sensu troche brak no chyba ze ok biore wieksza moc + program i mamy 300-400ps i robi sie szybki suv... i wtedy 4x4 musi byc
Re: Kodiaq 1,5 tsi
Dzisiaj to miasto akurat 4x4 jak znalazł ,przynajmniej u mnie
-
- Posty: 372
- Rejestracja: 22 cze 2019, 22:32
- Lokalizacja: ZS/ ZPL / ZGL
- Samochód: Kodiaq 2.0 TSI,DSG,4x4
Re: Kodiaq 1,5 tsi
Co do 4x4 to fakt ,mit i zabobon z lat 90tych ze 4x4 to tylko lub w wiekszosci zima plus gory , juz dawno nieaktualny ( no chyba ze ktos nie ma i dalej glosi tylko opowiesci ) .
Dzis raczej powiedzialbym ze 4x4 to bezpieczenstwo zaczynajace sie juz od momentu startu ,poprzez opady deszczu a na hamowaniu awaryjnym konczac, system dziala jak nawet nie czuc a jak dla mnie to bardzo bardzo przydatne i tzw must have i bez tego auta juz nie kupie.
(Zaznacze ze w gorach nie mieszkam a sniegu u mnje jak na lekarstwo )
Co do elastycznosci to podam moja skromna recenzje elastycznisci ktora jest stlumiona przez soft i normu EU dla producentow ( auta stockowe)
Moja skromna elastycznosc
0-100 - 6.1 sek
100-180 - 8 sek
100-200 - 13 sek
Jak widac najwiekszy problem to od 180 -200 okolo 5 sek ! Opory robia swoje.A jak widac mala ingerencja tylko w mape silnika i zmiana kolosalna.
2.0 TSI MY2017 240KM
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Dzis raczej powiedzialbym ze 4x4 to bezpieczenstwo zaczynajace sie juz od momentu startu ,poprzez opady deszczu a na hamowaniu awaryjnym konczac, system dziala jak nawet nie czuc a jak dla mnie to bardzo bardzo przydatne i tzw must have i bez tego auta juz nie kupie.
(Zaznacze ze w gorach nie mieszkam a sniegu u mnje jak na lekarstwo )
Co do elastycznosci to podam moja skromna recenzje elastycznisci ktora jest stlumiona przez soft i normu EU dla producentow ( auta stockowe)
Moja skromna elastycznosc
0-100 - 6.1 sek
100-180 - 8 sek
100-200 - 13 sek
Jak widac najwiekszy problem to od 180 -200 okolo 5 sek ! Opory robia swoje.A jak widac mala ingerencja tylko w mape silnika i zmiana kolosalna.
2.0 TSI MY2017 240KM
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka