NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Ten komunikat to zmora tej aplikacji. Można go zobaczyć praktycznie za każdym razem jak się ja odpala. Czasami wystarczy po prostu kliknąć "Powtórz", czasami trzeba zamknąć aplikację i uruchomić ponownie.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 paź 2020, 20:56
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Kodiaq 2.0 TSI 140 kW 4x4 Style
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Pomaga na.. jeden raz. A potem znowu to samo.
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Witam,
Po wielu probach resetow, ponownych instalacji itp. dalem sobie spokoj.
Po wielu probach resetow, ponownych instalacji itp. dalem sobie spokoj.
Pozdrawiam,
Sebastian
Sebastian
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Tak, na jeden raz... niestety. Przed każdym użyciem procedura:
1. Clear cache
2. Stop App
3. Run App
Działa na Sony Xperia 1
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
U mnie na Google Pixel 5 to samo bez czyszczenia cache, każde uruchomienie - wymusić zatrzymanie i uruchomienie.Później działa bezproblemowo.
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Problem rozwiazany. Nalezy w samochodzie przywrocic ustawienia fabryczne Skoda connect, przelaczyc sie w tryb Prywatny. Po chwili samoczynnie z privat modus przelaczylo sie na tryb online. Wszystko teraz funkcjinuje jak nalezy.Sebo pisze: ↑01 lis 2020, 12:54Witam,
Uruchamiam aplikacje, następnie ogrzewanie postojowe i wywala blad " Operacja zakończyła sie niepowodzeniem. Pracujemy nad rozwiązaniem. Skontaktuj sie z infolinia."
Na infolinii nie maja pojęcia Auto kupiłem nowe ale rocznik 2019 i niewiadomo dlaczego abonament byl tylko na 2 miesiące. Wszystko byle dobrze do momentu przedłużenia licencji.
Tutaj jest to bardzie szczegolowo opisane:
viewtopic.php?f=9&t=492&start=80
Dziekuje.
Pozdrawiam,
Sebastian
Sebastian
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
i moge usunac staregi wlasciciela z systemu
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Resetowałeś? Założyłeś konto w SKoda Connect i dodałeś pojazd?
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Widzę, że działa coraz lepiej. Powiadomienia o obszarze przychodzą po ponad godzinie od momentu zdarzenia.
-
- Posty: 372
- Rejestracja: 22 cze 2019, 22:32
- Lokalizacja: ZS/ ZPL / ZGL
- Samochód: Kodiaq 2.0 TSI,DSG,4x4
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
To jest wlasnie ciekawostka.Ja tez w koncu moglem ponownie wpisac kod do auta ( usunac sam siebie i ponownie aktywowac auto) ,mimo ze jak juz pisalem wczesniej walczylem ze skoda i odsylali mnie do serwisu na wymiane modulu.Temat odpuscilem a dzis z ciekawosci wszedlem w opcje i....."podaj kod" .Nie ukrywam mojej radosci ze "samo sie " naprawilo bez wymiany modulu i 2 dni auta w serwisie.Najwyrazniej skoda sama nie do konca wie w czym byl problem.
To juz druga rzecz ktora "sama sie"naprawila w samochodzie ,pierwsza bgla kamera cofania ktora nie dzialala a sama z siebie zaczela dzialac no i dzis taka niespodzianka.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka