Tuning 2.0 TSI
- stingerA6
- Posty: 2029
- Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
- Lokalizacja: Lubuskie
- Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq
Re: Tuning 2.0 TSI
Zupełnie inny zestaw (silnik+skrzynia) niż w Kodiaqu.
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
- stingerA6
- Posty: 2029
- Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
- Lokalizacja: Lubuskie
- Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq
Re: Tuning 2.0 TSI
To prawda DQ500 jest pancerna i zniesie podobno 800Nm.
Za to w Superbie silnik CJXA ma spore rezerwy i o dziwo miło znosi podnoszenie mocy, co zgrywa się ze skrzynią DQ250/381
Za to w Superbie silnik CJXA ma spore rezerwy i o dziwo miło znosi podnoszenie mocy, co zgrywa się ze skrzynią DQ250/381
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: Tuning 2.0 TSI
Już sporo wcześniej pisałem, że te skrzynie znoszą dzielnie ostry tuning softu.
Tylko przy takiej modyfikacji lawinowo pojawiają się kolejne kwestie. Oczywistym jest, że musi się to wiązać z mocną korektą softu silnika, a być może i turbawkę trzeba wymienić na większą.
A to z kolei"
-wymaga wymiany intercoolera na wydajniejszy, bo fabryczny nie schłodzi wystarczająco powietrza, przy trochę mocniejszym wciśnięciu pedału gazu,
-pojawi się pytanie czy przeguby wytrzymają te niutony,
-no i oczywista rzecz, że wymiany/wzmocnienia wymagał będzie układ hamulcowy (zaciski, sportowe przewody hamulcowe, pewnie też klocki i tarcze).
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Re: Tuning 2.0 TSI
Seria 180 km moment 320niutkow
Lekka zmiana mapy na bezpieczne podkręcenie to 260km i 400 niutkow
Lekka zmiana mapy na bezpieczne podkręcenie to 260km i 400 niutkow
- stingerA6
- Posty: 2029
- Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
- Lokalizacja: Lubuskie
- Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq
Re: Tuning 2.0 TSI
"Lekkie", chyba w Nm to granica dla skrzyni
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
-
- Posty: 372
- Rejestracja: 22 cze 2019, 22:32
- Lokalizacja: ZS/ ZPL / ZGL
- Samochód: Kodiaq 2.0 TSI,DSG,4x4
Re: Tuning 2.0 TSI
Miz tego silnika 180KM seria wyszla 170KM i bezpiecznie podkrecone na 232KM i 402NM.Tuner wiecej nie chcial.Wszedzie obiecywali 260KM ale pro tuner wiecej nie chcial niz u mnie by bylo bezpiecznie.Udalo Ci sie to zrobic czy pytasz?Atomasa pisze:Seria 180 km moment 320niutkow
Lekka zmiana mapy na bezpieczne podkręcenie to 260km i 400 niutkow
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Re: Tuning 2.0 TSI
Mam i lata nie tak jak superb 2,0tsi 280km 390 Nm 4x4 bo tez w stajni a jego można na 350km 460Nm ale na razie zostaje org. Rozkminione kolezka ma stage i sprawdza na konkretnej hamowni ( zakupił w gebelsowie z VW)
Re: Tuning 2.0 TSI
czy faktycznie zauważyliście, że po tuningu spadło spalanie? Jeśli tak to o ile?
Re: Tuning 2.0 TSI
0,5-0,7