Zawieszenie DCC
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Zawieszenie DCC
Ja mam ale zauważam, że niektóre progi zwalniające (takie bardziej szpiczaste) lepiej przejeżdża się na trybie normal niż komfort.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: Zawieszenie DCC
Też to zauważyłem ale to zależy od prędkości, ostatnio przestawiłem się na Indywidual i ustawienie DCC mam w Comfort a całą resztę Normal bo bardziej odpowiada mi responsywność pedału gazu i układu kierowniczego z normal niż z Comfort i jeżdżę tak cały czas.MałGorzata pisze: ↑11 wrz 2017, 12:00Ja mam ale zauważam, że niektóre progi zwalniające (takie bardziej szpiczaste) lepiej przejeżdża się na trybie normal niż komfort.
Obstawiam, że dealer mówił, że rzadko kto to bierze bo nie jest to tanie. Gdybym jeszcze raz zamawiał auto to też bym to wziął ale gdybym miał ograniczony budżet i musiał wziąć albo DCC i 1.4TSI albo 2.0TSI bez DCC, lub DCC ale bez Cantona i Panoramy to bym tego nie brał bo Normal jest też spoko, a ze Sport korzystałem może kilka razy na próbę tylko.
kosztem naprawy za kilka lat bym się nie przejmował bo na forum VW ludzie pisali że przynajmniej w Passacie i Tiguanie (a więc pewnie i w Kodiaqu) można było przy wymianie założyć amortyzator bez układu DCC który był sporo tańszy, natomiast w drugą stronę jest to niemożliwe.
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Zawieszenie DCC
Trochę offtop ale jak już piszemy o trybie indywidual to u mnie po pierwszych tygodniach ACC stopniowo przechodziło z eco na normal a od dwoch tygodni mam na sport i nie zauważam różnicy w spalaniu.Everred pisze: ↑11 wrz 2017, 12:16Też to zauważyłem ale to zależy od prędkości, ostatnio przestawiłem się na Indywidual i ustawienie DCC mam w Comfort a całą resztę Normal bo bardziej odpowiada mi responsywność pedału gazu i układu kierowniczego z normal niż z Comfort i jeżdżę tak cały czas.MałGorzata pisze: ↑11 wrz 2017, 12:00Ja mam ale zauważam, że niektóre progi zwalniające (takie bardziej szpiczaste) lepiej przejeżdża się na trybie normal niż komfort.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: Zawieszenie DCC
Witam,
czy ktoś z Was wie, jak zapamiętać tryb DCC Comfort tak, aby się uruchamiał automatycznie po rozpoczęciu jazdy?
czy ktoś z Was wie, jak zapamiętać tryb DCC Comfort tak, aby się uruchamiał automatycznie po rozpoczęciu jazdy?
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Zawieszenie DCC
A jaki się uruchamia po starcie?
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Zawieszenie DCC
U mnie po starcie urachamia się 'indywidual'
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Zawieszenie DCC
Przestań trollować Pisaliśmy o tym, razem z WLTP zabrali ten ficzer bo domyślnie (po uruchomieniu) auto ma robić w takim trybie w jakim były pomiary. Mam auto z grudnia 2018 i już tego nie było. W nowym Kodiaq też tak będziesz miał (resetujące się po wyłączeniu zapłonu). I nie, jeszcze nikt nie wygrzebał jak to ogarnąć kodowaniem.
Zadowolny z GunMetal Sportline
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Zawieszenie DCC
A widzisz... Pamięć krótka.D10ni pisze: ↑26 mar 2020, 20:15Przestań trollować Pisaliśmy o tym, razem z WLTP zabrali ten ficzer bo domyślnie (po uruchomieniu) auto ma robić w takim trybie w jakim były pomiary. Mam auto z grudnia 2018 i już tego nie było. W nowym Kodiaq też tak będziesz miał (resetujące się po wyłączeniu zapłonu). I nie, jeszcze nikt nie wygrzebał jak to ogarnąć kodowaniem.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Zawieszenie DCC
Ja myślę, że to zależy od osobistych preferencji, czy lubi się często zmieniać no i jakie obręcze / opony się wybrało .
Mam Sportline z DCC, Drive Mode Select i Off-Road z HHC. Latem na kółkach 19. Ale na zimę świadomie kupiłem koła 17 (jedyne, które są homologowane do łańcuchów przeciwśnieżnych). Różnica w komforcie jazdy jest spora (nie zmieniając ustawień DCC), więc to czy warto, zależy od tego jakie koła weźmiesz. Moim zdaniem branie 19 czy 20 bez DCC to skazywanie się na jazdę dorożka na drewnianych kołach.
Tak więc na 19-tkach jeżdżąc "na leniwca" regularnie przełączam na individual (gdzie DCC mam na comfort a DSG na eco,) a przy konkretnej jeździe na sport. I mam fun tam gdzie trzeba a komfort przy całej reszcie. BTW, progi w moich okolicach obniżają się przy krawężnikach i zazwyczaj tam trafiam prawym kołem. A niektóre wredne progi w spokojniejszych miejscach biorę po skosie. Zawieszenie inaczej pracuje.
Zadowolny z GunMetal Sportline