Zgasł... 2.0 Tdi

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Malenstwo8
Posty: 2586
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Post autor: Malenstwo8 »

borek pisze:
22 sty 2020, 11:35
W naszym Qashqai-u z systemem SS i jazda w zasadzie cały czas po mieście padł chyba po dwóch latach, jeszcze się dosłownie na ostatni moment gwarancji załapałem.

Do Skody zakupie OBD i wyłącze na stałe.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie używam SS w żadnym aucie i bardzo sobie chwalę. Polecam.



Sponsor

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Sponsor


Awatar użytkownika
borek
Posty: 400
Rejestracja: 07 sty 2019, 7:37
Samochód: Skoda Kodiaq L&K TSI 229 (chip)

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Post autor: borek »

Ja tez zaraz wyłączam jak wsiadam ale akurat jak żona jeździła Nissanem a teraz Skodą (ja mam swoje auto) to nie wyłącza bo jej to nie przeszkadza.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Post autor: MałGorzata »

A ja używam S-S i bardzo mi się podoba.

Poproszę o wypowiedzi tutaj:

viewtopic.php?f=9&t=151
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Malenstwo8
Posty: 2586
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Post autor: Malenstwo8 »

MałGorzata pisze:
22 sty 2020, 13:53
A ja używam S-S i bardzo mi się podoba.

Poproszę o wypowiedzi tutaj:

viewtopic.php?f=9&t=151
Ty to w ogóle - SS spoko, elektryki spoko 🙂
„Zazdraszczam”, ja jestem zbyt „oldschoolowy” 🙂

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Post autor: MałGorzata »

Malenstwo8 pisze:
22 sty 2020, 15:54
MałGorzata pisze:
22 sty 2020, 13:53
A ja używam S-S i bardzo mi się podoba.

Poproszę o wypowiedzi tutaj:

viewtopic.php?f=9&t=151
Ty to w ogóle - SS spoko, elektryki spoko 🙂
„Zazdraszczam”, ja jestem zbyt „oldschoolowy” 🙂
Lubię nowe technologie i mam wielką radość korzystając ze zdobyczy techniki na co dzień.
Jednak LR'a mam wykastrowanego z wszelkiej elektroniki poza zaworkiem odcinającym paliwo. Pełny analog.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

seba
Posty: 94
Rejestracja: 24 gru 2019, 22:23
Lokalizacja: Olkusz
Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI, 4x4 DSG

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Post autor: seba »

Niestety zła sława systemu SS nie jest bezpodstawna. W sobotę i mnie dopadła awaria akumulatora w Daci Duster, pomimo, że auto codziennie robi 2 x 30 km. W tym samochodzie ten system to porażka. Auto potrafi wyłączyć się na skrzyżowaniu po to, aby po 10 sekundach uruchomić się ponownie, bez jakiejkolwiek przyczyny. Na dobrą sprawę nie wiem, kiedy zadziała SS, bo to jest loteria. Szukam teraz, jak wyłączyć to ustrojstwo na stałe :)

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Post autor: MałGorzata »

Nie tyle loteria co wynik algorytmu. Sam pomysł (s-s) jest ciekawy ale trzeba go trochę zrozumieć. Dla oldschoolowców s-s to masakra i trzeba się z tym zgodzić ale idziemy z rozwojem i nie ma się co oglądać za siebie.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Awatar użytkownika
borek
Posty: 400
Rejestracja: 07 sty 2019, 7:37
Samochód: Skoda Kodiaq L&K TSI 229 (chip)

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Post autor: borek »

MałGorzata pisze:Nie tyle loteria co wynik algorytmu. Sam pomysł (s-s) jest ciekawy ale trzeba go trochę zrozumieć. Dla oldschoolowców s-s to masakra i trzeba się z tym zgodzić ale idziemy z rozwojem i nie ma się co oglądać za siebie.
Ok i tutaj się z Tobą nie zgodzę, to wymysł pseudo ekologów którzy nie przewidzieli ze aku ledwo wytrzymają 3 lata zamiast 6 czy 7 i trzeba będzie ich produkować o wiele więcej, jeszcze raz tyle. Każdy kto ma SS wymienia aku o wiele częściej niż bez tego systemu, poza tym przeganiasz auto, dojeżdżasz do krzyżówki i auto gaśnie...gdzie tu ochrona turbiny...niby są teraz jakieś systemu które ja schładzają ale czy to faktycznie działa?...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Post autor: MałGorzata »

Mam S-S i za chwilę 90 000 na liczniku. I może jeszcze jakieś 50-60 przed sobą.

Pseudoekologia? Raczej wynik samoograniczania w motoryzacji. Teraz jest XXI wiek i patenty z ubiegłego stulecia przestają się niestety sprawdzać. Kierowca to juz nie ten sam zawód co kiedyś...
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

seba
Posty: 94
Rejestracja: 24 gru 2019, 22:23
Lokalizacja: Olkusz
Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI, 4x4 DSG

Re: Zgasł... 2.0 Tdi

Post autor: seba »

Nikt tutaj nie kwestionuje potrzeby rozwoju i udoskonalania. Inaczej jeździli byśmy jeszcze dorożkami. Cała rzecz polega na tym, aby nie iść w przesadę. Mamy super nowoczesne samochody, których trwałość jest 2, 3 a może i więcej razy mniejsza niż kiedyś. Wszystko w imię ekologii, a tak na prawdę odsuwa się od zwykłego użytkownika wiedzę o tym, że taki samochód jest w całym procesie od produkcji do złomowania równie ekologiczny, co 30 letni, tylko przy tym starym truje on sam, a przy tym nowym hiper ekologicznym trują fabryki.

Tu mamy podobnie. SS pozwala na to, żeby auto teoretycznie mniej zanieczyszczało, dostało plakietkę EURO 6, ale jednocześnie trzeba do niego 33% więcej akumulatorów bo szybciej padają. Samo auto jest EKO, ale proces produkcji akumulatorów już nie jest u nas, więc tego nie widzimy :(

Ech... pomarudziłem z rana :)

ODPOWIEDZ