wreszcie coś poprawili i email dotarł i zaraz też odpowiedź :
"
Szanowny Panie,
aktualnie trwają prace na portalu Skody Connect i dlatego jest brak możliwości tworzenia karty zdrowia pojazdu.
Nie mamy informacji kiedy dokładnie prace się zakończą.
Z wyrazami szacunku.
……….
Infolinia Marki ŠKODA
telefon: 801234234
"
NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2019, 14:10 przez Vibor, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
No fajnie, tylko że to "aktualnie" trwa już kilka dni i nie wiadomo ile potrwa (znowu kilka miesięcy?)
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
pewnie tak będzie , po ostatniej awarii nadal nie przedłużyli mi abonamentu mimo obietnicy , teraz to cisnę ich od początku bo w sumie to dodatkowo płatna usługa a określenie czasu usunięcia awarii bliżej nie określone
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Czyli zaczyna być to samo co z niedostępnością SC, nikt nie wie co się dzieje i jak długo potrwa. Super rzeczowa odpowiedź Skody, zresztą jak zawsze Nie mniej jednak, w moim odczuciu, ta karta zdrowia to taki "bajer", ale boli, że kolejna usługa nie działa jak powinna.
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Nie wiem jak u Was ale u mnie powiadomienia o obszarze znowu przestały przychodzić.
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Skoda nie potrafi rozwiązać problemu, infolinia unika od kilku dni odpowiedzi co z problemami robić i chyba wszystko im szwankuje bo nawet rekompensata za poprzednią awarię im nie udaje się przedłużyć - ogólnie klops
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 16 sie 2017, 14:06
- Lokalizacja: Piaseczno
- Samochód: Kodiaq Style 2.0TSI, Astra J 1.6
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Jak dobrze, że mi wygasła usługa.
Nie muszę się już przejmować, że nie działa
Nie muszę się już przejmować, że nie działa
janoush
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
U mnie jest podobnie. Wczoraj udało mi się wygenerować raport o zdrowiu pojazdu, ale komunikaty o obszarze znów nie działają
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Zaś u mnie od kilku dni w ogóle nie działa karta RAPORT O ZDROWIU oraz sporadycznie mam komunikat, że okna i drzwi są otwarte, mimo iż są pozamykane.
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Próbowałeś może odświeżyć dane aplikacji o stanie pojazdu przeciągając ekran w dół, lub klikając przycisk odświeżenia? Trzeba wtedy chwilkę poczekać i powinien odświeżyć się status samochodu.
Ogólnie coś się złego dzieje na serwerze. Zalogowałem się przez przeglądarkę i po zalogowaniu pojawia się "0", nie ma nic oprócz zielonego przycisku, którym można się wylogować. Przez aplikację nie da się zalogować.