No to gratuluję, przecierasz szlaki. Sporo zamówień na "Kamyka" wpłynęło w ciągu paru dni.
No mój diler powiedział to samo
Do tego podobno na Kamiqa czeka się połowę krócej niż na Scalę. Pewnie zaraz się to zmieni, jak ruszą zamówienia.
Wkleję foty w tym wątku po odbiorze
Oby tylko nowe normy WLTP 2020 nie spowodowały gorszych osiągów 1.5 TSI z DSG 7 w Kamiqu
Mówił o tym Pertyn przy okazji testów modelu Scala i jest to trochę niepokojące
Też to wczoraj oglądałem i też mam takie obawy. Jedna z tych rzeczy, z którymi się trzeba będzie pogodzić
Też mam info sprzed 3 godzin, że będzie na Mikołajki
W dzień zamówienia dostałeś datę produkcji ? Ja dostałem info, że tydzień/dwa czekania na konkretną datę. Dzisiaj będę u dealera to z nim zagadam.
Dzisiaj też powiniennem się przejechać Kamiqiem z 1.0 TSI. Dam znać jak wrażenia.
Dodam, żę mogę być uprzedzony bo: 1) już zamówiłem 2) mam obecnie bardzo *stary* punkt odniesienia
Dzisiaj też powiniennem się przejechać Kamiqiem z 1.0 TSI. Dam znać jak wrażenia.
Dodam, żę mogę być uprzedzony bo: 1) już zamówiłem 2) mam obecnie bardzo *stary* punkt odniesienia
Ten 1.0 TSI 115KM jest nawet w miarę dynamiczny bo ma aż 200Nm momentu obrotowego
osiągany już w zakresie 2000-3500 obr/min
AC w swoim teście przyśpieszenia w blizniaczym T-Cross z DSG7 zmierzyło 10,7s do 100km/h
W Kamiqu powinno być trochę lepiej bo jest on niższy o 5cm od VW
Wielkim plusem tego silnika jest także bardzo niskie spalanie co potwierdzają jego użytkownicy na forum VW
Polecam także test Zachar Karoqa 1.0 TSI DSG 7 vs 1.5 TSI DSG 7
Elastyczność silnika 1.0 TSI 115 w Karoqu wręcz szokuje w porównaniu z 1.5 TSI 150KM
bo tylko sekunda różnicy to naprawdę świetny wynik
Co ciekawe elastyczność 80-120 km/h zmierzona w T-Cross 1.0 TSI DSG 7 wypada zdecydowanie gorzej niż w Karoqu 1.0 TSI DSG 7
o ponad 2s
Po jazdach testowych, które odbyłem Karoqiem 1.0 TSI DSG 7 i T-Cross 1.0 TSI DSG 7 też miałem takie odczucia,
że o dziwo większy i cięższy Karoq wydawał się bardziej dynamiczny ale T-Cross był już po WLTP i pewnie miał inne oprogramowanie czyli moc w nim została przez to lekko "zduszona"
Różnicę czuć było wyraznie pod nogą szczególnie podczas ruszania, że auto jest jednak trochę mułowate
@mans: Dzięki za czas na podsumowanie i linki do filmików ! Też obawiam się tego WLTP dlatego bardzo chciałem mocniejszy silnik.
W zeszły weekend jeździłem Kamiq-iem w wersji 1.0 TSI z manualem. Auto z wyglądu (zewnątrz i w środku) mega fajne. W jeździe, szczególnie po mieście było przyjemnie. Pojechaliśmy na obwodnice i brakowało mi trochę dynamiki z octavii. Było przyzwoicie ale czterech liter nie urywało. Mam nadzieję, że 1.5 będzie dużo lepiej.
Produkcja zaplanowana na 45 tydzień więc jest szansa, że jeszcze w listopadzie odbiorę.
Mam kilka pytań pobocznych:
1. Polecacie jakieś konkretne zimówki ? Zastanawiam się jeszcze czy kupić same opony czy już na feldze ?
2. Czy ktoś z was montował rejestrator jazdy ? Chciałbym wyprowadzić zasilanie z podsufitki i zastanawiam się czy prosić ASO/Dealera o pomoc czy lepiej próbować ogarnąc to samemu. Macie jakieś doświadczenie ?