NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Spawacz21
Posty: 13
Rejestracja: 16 sty 2019, 11:25
Samochód: Kodiaq tsi2.0

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Spawacz21 »

Reset do ustawień fabrycznych robiłem i nic.obd od Eldar scan i niby wszystko ok



Sponsor

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


PiotrZ
Posty: 8
Rejestracja: 28 sty 2018, 14:46
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI DSG

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: PiotrZ »

U mnie 23 marca system się zawiesił po restarcie globus na wyswietlaczu zniknął, dodatkowo brak zakładki w ustawieniach, nic nie pomaga. Apka oczywiście od tego czasu martwa.

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Ehhh i u mnie coś się poknociło :( Ozonowałem klimatyzację, zostawiłem włączony nadmuch na jakieś pół godziny. Jak wróciłem do samochodu i uruchomiłem jeszcze na chwilkę stacyjkę (bo jak przyszedłem, to auto było wyłączone), żeby przewietrzyć z ozonu - pojawił się komunikat o słabym akumulatorze, a następnie usterka systemu SOS. Wyłączyłem stacyjkę, ponownie uruchomiłem już z silnikiem, żeby akumulator się podładował. Usterka zniknęła, ale od tej pory nie mam łączności z aplikacją. Aktualizacja samochodu z przedwczoraj, drzwi otwarte, samochód się porusza (aplikacja nie może zaktualizować statusu). Spróbuję jutro odłączyć akumulator, a jak to nie pomoże to chyba serwis :(

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Odlacz aku
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Odłączyłem masę na ponad minutę. Nic to nie dało. Do tego nie działają przyciski do łączenia z infolinią i serwisem, choć zielona kontrolka świeci :(

Awatar użytkownika
stingerA6
Posty: 2025
Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
Lokalizacja: Lubuskie
Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: stingerA6 »

Kierunek ASO
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."

Spawacz21
Posty: 13
Rejestracja: 16 sty 2019, 11:25
Samochód: Kodiaq tsi2.0

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Spawacz21 »

U mnie też przyciski nieaktywne tylko sos działa

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

Wygląda na to że usługa CS znowu leży. Na kompie na ScodaConnect same kreseczki, nie pobrało danych z samochodu.

@root shoutbox by się przydał, byłoby info na głównej ;-)
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Odłączyłem wczoraj akumulator na jakieś dwie godziny. Nic to nie dało, a tylko pogorszyło sprawę, bo powróciła usterka którą miałem po zakupie samochodu - po uruchomieniu samochodu wyłącza się asystent martwego pola i asystent wyjazdu. Przyznawać się w aso że odłączyłem akumulator? :(

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Procedura wymiany (odłączenia i podłączenia) akumulatora opisana jest w instrukcji obsługi.
Wg mnie to nie jest zakazana czynność, która wpływa na gwarancję :)
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

ODPOWIEDZ