Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Regulamin forum
Prosimy o Waszą opinię o salonach i/lub serwisach Škoda, z których usług korzystaliście. Dotyczy to zarówno negatywnych, pozytywnych jak i neutralnych odczuć. Mamy świadomość że odczucia mogą być mocno subiektywne, jednak mamy nadzieję, że przy powtarzających się podobnego typu wrażeniach pomogą one w wyborze Dealera celem zakupu lub serwisu auta.

W szczególności interesuje nas:
  • podejście do klienta
  • czy została Wam udzielona niezbędna pomoc przy realizacji zamówienia lub usunięcia problemu, np. technicznego
  • jaki był/ma być czas dostawy samochodu od zamówienia lub czas naprawy
  • czy dealer wykazał elastyczność przy negocjacji ceny
  • rzetelność realizacji dostawy/naprawy w stosunku do zamówienia/zlecenia

Zapewne jest wiele możliwych kryteriów oceny, więc proszę się nie ograniczać do punków powyżej. Im więcej informacji tym dla wszystkich lepiej. ;)

Proszę o przestrzeganie następujących zasad:
  • jeden obiekt (salon/serwis) ‒ jeden wątek
  • tytuł wątku powinien być utworzony w postaci: „Miejscowość, nazwa, ulica/adres”, np. „Poznań, Porsche Inter Auto Polska, ul. Krańcowa 40/42”

Tutaj jest miejsce na opinie o dealerach marki Škoda mających swoją siedzibę w woj. mazowieckim.
Awatar użytkownika
AROO
Posty: 127
Rejestracja: 19 lis 2017, 12:32
Samochód: Kodiaq STYLE 2.0 TSI 4x4 DSG

Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Post autor: AROO »

Witam.

Auto zamówione u Pani Katarzyny, z polecenia poprzednich klientów. Otrzymałem odpowiedni rabat za co jestem bardzo wdzięczny.
Zamówienie MIŚKA 2 luty, odbiór 25 kwiecień po 10 tygodniach.
Po odbiór musiałem przylecieć do Polski z Belgii więc nawet odbiór z lotniska w Modlinie był przygotowany. Na zarejestrowanie i ubezpieczenie auta dostałem auto zastępcze co bym komunikacją nie musiał zasuwać po Warszawie.
Trochę ciężko się z Panią Katarzyną czasami skontaktować, strasznie zabiegana jest; ale ostatecznie wrażenie pozytywne. Polecam.



Sponsor

Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Sponsor


Malenstwo8
Posty: 2586
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Post autor: Malenstwo8 »

No i super. Babka widać ok 😉

Awatar użytkownika
fonus
Posty: 259
Rejestracja: 10 mar 2017, 9:33
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI ACT 150 KM 2WD DSG Brąz Magnetic

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Post autor: fonus »

Też mam pozytywne wrażenia z tego salonu. Bylem tam pierwszy raz. Ostatecznie zamówiłem gdzie indziej z powodu większego rabatu ale gdyby nie to, na pewno bym tu został. Dbają o jakość obsługi klienta.

feels3
Posty: 4
Rejestracja: 31 lip 2017, 8:15
Samochód: Octavia

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Post autor: feels3 »

A ja zdecydowanie nie polecam ich serwisu, byłem na przeglądzie przedsprzedazowym z Octavia i odwalili taką chałe że słów brak, mechanik nwet nie wiedział jak używać miernika grubości lakieru. Po awanturze w biurze kupujący zapłacił tylko 100 zł i udałem się do ASO na Ursynowie gdzie poziom był delikatnie mówiąc deklasujący.

Marek1
Posty: 27
Rejestracja: 29 kwie 2017, 16:18
Samochód: Skoda Kodiaq 1,4 tsi

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Post autor: Marek1 »

Zamawiałem kodiaqa u Pana Roberta w listopadzie 2016 jako jeden z pierwszych w ciemno, nie było w salonie jeszcze egzemplarza demo. Pan Robert udzielił mi wszystkich informacji rzeczowo, poinformował o terminie produkcji. Kiedy auto dotarło do salonu, ale ze względów formalnych nie mogło być wydane dla zaspokojenia mojej ciekawości pokazał mi je na parkingu firmowym ( było na samym końcu) czym sprawił mi nie małą frajdę. Samochód odebrałem, jeżdżę już prawie rok i jestem bardzo zadowolony. Polecam wszystkim salon i obsługę na najwyższym poziomie.

Dodatkowo przyjęli w ramach rozliczenia mojego 10-cio letniego Opla.

Midas
Posty: 3
Rejestracja: 25 kwie 2018, 15:22
Samochód: 2 ŠKODA Kodiaq 1.4 TSI 4x4

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Post autor: Midas »

Cześć wszystkim,

W salonie auto wimar na al. Jerozolimskich zamówiłem swoje pierwsze auto z salonu. Zamówienie i zaliczkę wpłaciłem 28 grudnia. Pracownik salonu gwarantował termin odbioru na koniec marca, odbiór bardzo się przeciąga i na ten moment planowany odbiór jest na początek czerwca. Chciałem Was zapytać jak wyglądał wasz kontakt z pracownikiem, u którego zamawialiście auto? Czy nie odbieranie telefonu i nie oddzwanianie to standard? Czy zdażało wam się czekać na odpowiedź na maila ponad 2 tygodnie? Po prostu nie znam standardów obsługi klient salonów samochodowych i chciałbym wiedzieć czy to jak jestem traktowany przez ten salon to norma?

b0b3k
Posty: 22
Rejestracja: 09 mar 2018, 12:45
Samochód: Kodiaq 2.0TSI Ambition DSG

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Post autor: b0b3k »

Czym sie ma roznic standard obslugi klienta w salonie od np. obsługi w salonie gsm, spoldzielni? to wszystko zalezy od człowieka, widocznie Twoj handlowiec nie do konca jest powazny, albo juz mu glupio mowic ze dalej się przeciąga.

Malenstwo8
Posty: 2586
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Post autor: Malenstwo8 »

U mnie było super. Wszystko zależy od człowieka.

Midas
Posty: 3
Rejestracja: 25 kwie 2018, 15:22
Samochód: 2 ŠKODA Kodiaq 1.4 TSI 4x4

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Post autor: Midas »

I tak też uważałem, natomiast w moim przypadku czuję się olewany, poniżany. Jak można nazwać sytuację, gdzie 3 razy wysyłam maila z 2 pytaniami, a przedstawiciel odpowiada mi tylko na jedno, omijając drugie? Po wielu próbach połączeń udaje mi się dodzwonić, ale Pani twierdzi, że nie może rozmawiać i obiecuje, że oddzwoni a nie oddzwania?
Kiedy udaje mi się połączyć słyszę pretensje "po co Pan dzwoni" mimo, że jeszcze nie powiedziałem dlaczego dzwonię?
Dla zainteresowanych mogę wysłać konwersację mailową i radzę uważać wszystkim na ten salon.
Auto zamawiałem 28 grudnia, a na ten moment termin produkcji to 20 tydzień roku

3 razy pytałem w mailu czy planują zrekompensować w jakikolwiek sposób opóźnienie (gwarancja odbioru do końca marca) i niestety do dzisiaj nie otrzymałem żadnej odpowiedzi (pierwszy mail z tym pytaniem 11 kwietnia). Jak uważacie czy mam szansę uzyskać jakiś rabat itp.? Gdzie mogę się udać aby w końcu zostać obsłużony jak człowiek (mam wrażenie, że to mi bardziej zależy aby kupić u nich auto niż im aby sprzedać a powinno być odwrotnie). Auto zamawiałem u kierownika salonu

Z góry dziękuję wszystkim bardziej doświadczonym

Malenstwo8
Posty: 2586
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

Post autor: Malenstwo8 »

Uważam, że masz jak najbardziej prawo do rabatu/bonusu za niedotrzymanie terminu. Takie traktowanie jest niedopuszczalne, ale przede w szystkim nieeleganckie i nieprofesjonalne. Ja miałem świetny kontakt z handlowcem i auto odebrałem z dokładnością co do dnia. Po drodze nie było najmniejszej zmiany, problemu.

ODPOWIEDZ