Mysle, ze gdy zamiast dachu panoramy mamy kawal zelaza to auto nie zlozy sie jak harmonijka w przypadku np: czolowego zderzenia ciagnac za soba ciezka przyczepe. Dach panoramiczny raczej nie utrzyma 2200kg, lepiej poradzi sobie z 1600kg.
Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
- Fatboy
- Posty: 179
- Rejestracja: 30 sty 2018, 13:51
- Lokalizacja: Kielce
- Samochód: Kodiaq Sportline 2.0TSI 180KM 4x4 DSG (Mar 2018)
Re: Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
Skoda Kodiaq Sportline 4x4 DSG 2.0TSI 180KM (Marzec 2018)
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 14 kwie 2017, 8:08
- Lokalizacja: Skierniewice
- Samochód: Kodiaq 2.0 tdi 140 KW
Re: Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
Dobrze że nie brałem panoramy
2.0 tdi 4x4 style 5 miejsc ale z początku produkcji i 2.500 na haku.
2.0 tdi 4x4 style 5 miejsc ale z początku produkcji i 2.500 na haku.
Re: Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
fakt , człowiek czasem nie myśli o pewnych powiązaniach , które to mogą być dość istotne
ja Kodiaqa wybrałem z powodu własnie holowania przyczepy i myślę że dobrze sie sprawdzić o czym przekonam sie juz za chwile :-0
gust frajera jest nieodgadniony !
Re: Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
Przy DMC przyeczpy i homologacjach jest dużo więcej zależności i czynników, dlaczego jest tak a nie inaczej, niż to by się wydawało. Sama panorama waży swoje, ale wątpie aby chodzi o wytrzymałość, przyczyny są jakies bardziej zawiłe. Mam Superba z panoramą i nie ma tam żadnych ograniczeń w stosunku do "blachy". Cały czas w cenniku jest brak homologacji na holowanie i możliwości zamówienia haka do Kodiaqa TDI 150KM 7miejsc 4x4 manual, przy DSG juz nie ma problemu, ale manual ma z jakiegoś powodu problem.
DSG może a manual nie może, jakaś dziwna przyczyna pewnie jest takiego stanu rzeczy.
DSG może a manual nie może, jakaś dziwna przyczyna pewnie jest takiego stanu rzeczy.
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
I słusznie, że dla 7. osobowych wersji nie dokładają haka, bo ilu chętnych na hak będą mieli?golob pisze: ↑21 mar 2019, 12:11Przy DMC przyeczpy i homologacjach jest dużo więcej zależności i czynników, dlaczego jest tak a nie inaczej, niż to by się wydawało. Sama panorama waży swoje, ale wątpie aby chodzi o wytrzymałość, przyczyny są jakies bardziej zawiłe. Mam Superba z panoramą i nie ma tam żadnych ograniczeń w stosunku do "blachy". Cały czas w cenniku jest brak homologacji na holowanie i możliwości zamówienia haka do Kodiaqa TDI 150KM 7miejsc 4x4 manual, przy DSG juz nie ma problemu, ale manual ma z jakiegoś powodu problem.
DSG może a manual nie może, jakaś dziwna przyczyna pewnie jest takiego stanu rzeczy.
Jeśli ktoś potrzebuje auta 7. osobowego bo ma 4 czy 5 dzieci i holuje przyczepę kempingową, to kupuje vana lub busika (towosa) i tym śmiga.
Kodiaq 7 osobowy, to przerost formy nad treścią ( w salonie dilera powiedzieli mi, że zapanowała jakaś dziwna moda na 7 osobowce , bo kupują je ludzie mający 1. czy 2. dzieci).
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Re: Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
Każdy kupuje według potrzeby lub kaprysu. Szczerze mówiąc, mi było strasznie szkoda tych ~100 litrów (nie pamiętam już teraz ile), o które się pomniejsza bagażnik w wersji 7 osobowej przy złożonych siedzeniach. Fajnie mieć możliwość zapakowania dwóch dodatkowych osób/dzieciaków, ale jak często by człowiek z tego korzystał? Zwłaszcza, że to i tak tylko krótkie trasy...
Re: Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
statystycznie to wykreowana potrzeba (sztucznie) , fikcja 7 osób pozbawionych bagażu jaki to ma sens? i jeszcze upodlonych fizycznie , dzieci ...5 szt hmmm statystycznie zobaczmy ile rodzin takich jest ...1-2% to wszystkoBartosz pisze: ↑21 mar 2019, 13:33Każdy kupuje według potrzeby lub kaprysu. Szczerze mówiąc, mi było strasznie szkoda tych ~100 litrów (nie pamiętam już teraz ile), o które się pomniejsza bagażnik w wersji 7 osobowej przy złożonych siedzeniach. Fajnie mieć możliwość zapakowania dwóch dodatkowych osób/dzieciaków, ale jak często by człowiek z tego korzystał? Zwłaszcza, że to i tak tylko krótkie trasy...
dobre jest to że w Skodzie trzeba dopłacić bo np chyba Kia czy Hyundai władował to w pakiet na pewnym poziomie wyposażenia i jest obligo wtedy mamy w "prezencie" wszystkie wady i ograniczenia ... niestety doswiadczyłem tego w Oplu Zafira, kupiłem auto bo stało w salonie wlasnie z opcją 7 ... nic przyjemnego zabiera miejsce ogranicza hak itd
przez dwa lata raz wsadziłem tam dwie osoby na trasie 3km ... w sumie to zamieszania tyle ze mogłem dwa razy obrócić tam i nazad na to samo by wyszło
7 osób w T5 to już jest wyzwanie z pakowanie a co dopiero tutaj
gust frajera jest nieodgadniony !
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
Ja właśnie potrzebuję 7 osób od przypadku do przypadku.
Rodzinę mam tak skonstruowaną, że zdarza się kilka razy w roku, że jedziemy w szóstkę, niecałą godzinkę na "zebranie rodzinne"
Przez ostatnie 10 lat tylko raz jechaliśmy w 6 osób nad morze 300km w jedną stronę i to było super rozwiązanie.
6 i 7 fotel jest rezerwowy to nie jest T5 czy inny Van tylko SUV
Rodzinę mam tak skonstruowaną, że zdarza się kilka razy w roku, że jedziemy w szóstkę, niecałą godzinkę na "zebranie rodzinne"
Przez ostatnie 10 lat tylko raz jechaliśmy w 6 osób nad morze 300km w jedną stronę i to było super rozwiązanie.
6 i 7 fotel jest rezerwowy to nie jest T5 czy inny Van tylko SUV
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
potwierdza to tylko fakt że "wybór" jest tu najlepszym rozwiązaniemMałGorzata pisze: ↑21 mar 2019, 18:36Ja właśnie potrzebuję 7 osób od przypadku do przypadku.
Rodzinę mam tak skonstruowaną, że zdarza się kilka razy w roku, że jedziemy w szóstkę, niecałą godzinkę na "zebranie rodzinne"
Przez ostatnie 10 lat tylko raz jechaliśmy w 6 osób nad morze 300km w jedną stronę i to było super rozwiązanie.
6 i 7 fotel jest rezerwowy to nie jest T5 czy inny Van tylko SUV
gust frajera jest nieodgadniony !
Re: Holowanie przyczepy Kodiaqiem (masy, DMC, haki, wrażenia i problemy itp. itd.)
Witam
Z tego co się orientuję to oprócz różnicy między wersją 5 a 7 miejscową istotne jest też wyposażenie kodiaqa ,ja odebrałem swojego z końcem lutego w wersji 5 miejscowej i mam dmc przyczepy 2500 a zestawu 4900
Z tego co się orientuję to oprócz różnicy między wersją 5 a 7 miejscową istotne jest też wyposażenie kodiaqa ,ja odebrałem swojego z końcem lutego w wersji 5 miejscowej i mam dmc przyczepy 2500 a zestawu 4900