Gdy ktoś do Ciebie dzwoni, na pierwszych trzech ekranach (licząc od tego z dwoma okręgami) pokazuje się połączenie z możliwością odebrania i odrzucenia. Niezależnie co tam miałeś ustawione po środku. Oczywiście w tym samym czasie połączenie pokazuje się także na infotainmencie. Kolejny ekran to ekran minimalistyczny, OIDP zasięg po lewej, prędkość po prawej, po środku duża pusta przestrzeń na której pojawiają się wskazówki nawigacji wbudowanej (nie mapa). I ostatni to ekran "sportowy" z jednym okręgiem. Na tych dwóch ekranach nie pojawia się połączenie. Ale wystarczy nacisnąć raz lub dwa View aby połączenie (i możliwość odebrania/odrzucenia) pojawiło się na VC na ekranie z dwoma zegarami. Bez odrywania rąk od kierownicy.
Nadal utrzymuję że jest to ergonomiczne i logiczne rozmieszczenie przycisków i funkcji. Tak, nie jest to wszystko łatwe do ogarnięcia za pierwszym razem, ale tak będzie to wyglądać w kolejnych modelach, albo bardziej. Czasy starszych audi gdzie auto miało z pisiąt przycisków minęły bezpowrotnie. Cóż, parafrazując tytuł niezłego filmu, "to nie jest auto dla starych ludzi"