Strona 2 z 2
Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.
: 18 kwie 2021, 13:31
autor: D10ni
TOMEQ pisze: ↑17 kwie 2021, 13:06
Gdzie ustawia się to czy średnie spalanie pokazuje od uruchomienia czy od tankowania? Bo jakiś czas temu średnie spalanie przełączyło mi się na od tankowania i nigdzie nie umiem tego zmienić, a na ustawieniach pod drugiego kierowcę w dalszym ciągu jest od uruchomienia.
Wybierz wyświetlanie po środku między zegarami danych z jazdy i wybierz podsumowanie. Kliknięciem rolki przełączasz, czy widzisz od startu, od taknowania czy długoterminowo. Daj znać czy zadziałało, bo piszę "z pamięci".
Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.
: 23 kwie 2021, 14:25
autor: swider
TOMEQ pisze: ↑17 kwie 2021, 13:06
D10ni pisze: ↑19 lut 2019, 19:02
A propos VC, nie wiem czy odkryliście, że customizacja dwóch pól wewnątrz dwóch zegarów wpływa (powtarza się) na inne ekrany - te same dane pojawiają się w innym widoku. W przypadku zasięgu, możemy zmieniać czy są to dane od tankowania, startu czy długoterminowe. Podoba mi się
Gdzie ustawia się to czy średnie spalanie pokazuje od uruchomienia czy od tankowania? Bo jakiś czas temu średnie spalanie przełączyło mi się na od tankowania i nigdzie nie umiem tego zmienić, a na ustawieniach pod drugiego kierowcę w dalszym ciągu jest od uruchomienia.
Wciskając rolkę przeskakujesz pomiędzy od tankowania, od uruchomienia, długodystansowe.
Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.
: 07 kwie 2022, 12:46
autor: siberian cat
Wyłączony LA, działa fatalnie, ale to problem w całej grupie WV, mocno odbiegają od konkurencji.
Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.
: 07 kwie 2022, 13:45
autor: longmanpl
Zwykły LA odbija auto od linii do linii i to nie tylko problem w VW. Tak samo działał mi w Insigni B (chociaż auto nie wjeżdżało na linie) i nawet w niektórych Mercedesach.
W Kodiaqu lepiej powinien działać predykcyjny LA.
Natomiast brakuje mi możliwości szybkiego wyłaczenia LA bez skupiania uwagi na VC, np. kiedy zjeżdżam z drogi typy A lub S na zwykłą lub trafiam na przebudowę drogi (LA potrafi kontrować kierownicę).
Zwyczajnie fizyczny przycisk lepiej się sprawdza.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.
: 07 kwie 2022, 14:18
autor: D10ni
Nie wiem, co porobili w tych nowszych, ja mam LA kilka lat i złego słowa nie mogę powiedzieć. Kolega z CX-5 zazdrości.
Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.
: 07 kwie 2022, 17:31
autor: BigDaddy
longmanpl pisze: ↑07 kwie 2022, 13:45
Zwykły LA odbija auto od linii do linii
Nie dość, że odbija jak pingponga, to trochę za mocno kontruje kierowcę, czasami mam wrażenie, że w którymś momencie po prostu nie da mi wjechać bez kierunkowskazu za linię.
Ale jest jeszcze inny problem, podczas zabawy z LA na autostradzie zauważyłem, że po więcej niż jednym "zadziałaniu" przy puszczonej kierownicy wyłącza się na chwilę. Konkretnie - jadąc ponad 130km/h puściłem kierownicę, ukształtowanie drogi ściągnęło mnie do prawej linii, LA odbił ale znowu mnie ściągnęło, znowu odbił a jak trzeci raz mnie ściągnęło to już mnie nie odbił tylko się wyłączył, pozwalając przy tak dużej prędkości wjechać za linię. Dwa czy trzy razy ponawiałem i było to samo. Do dupy taka asysta co na prostej drodze pozwala mi na pełnej prędkości wjechać w bandę.
Coś z tym LA musi być na rzeczy bo diler (jak po 3 tygodniach odbierałem dokumenty) pytał mnie o działanie LA.
Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.
: 07 kwie 2022, 20:01
autor: MałGorzata
D10ni pisze: ↑07 kwie 2022, 14:18
Nie wiem, co porobili w tych nowszych, ja mam LA kilka lat i złego słowa nie mogę powiedzieć. Kolega z CX-5 zazdrości.
Ten stary LA to obecny Travel Assist.