Strona 2 z 2

Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.

: 18 kwie 2021, 13:31
autor: D10ni
TOMEQ pisze:
17 kwie 2021, 13:06
Gdzie ustawia się to czy średnie spalanie pokazuje od uruchomienia czy od tankowania? Bo jakiś czas temu średnie spalanie przełączyło mi się na od tankowania i nigdzie nie umiem tego zmienić, a na ustawieniach pod drugiego kierowcę w dalszym ciągu jest od uruchomienia.
Wybierz wyświetlanie po środku między zegarami danych z jazdy i wybierz podsumowanie. Kliknięciem rolki przełączasz, czy widzisz od startu, od taknowania czy długoterminowo. Daj znać czy zadziałało, bo piszę "z pamięci".

Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.

: 23 kwie 2021, 14:25
autor: swider
TOMEQ pisze:
17 kwie 2021, 13:06
D10ni pisze:
19 lut 2019, 19:02
A propos VC, nie wiem czy odkryliście, że customizacja dwóch pól wewnątrz dwóch zegarów wpływa (powtarza się) na inne ekrany - te same dane pojawiają się w innym widoku. W przypadku zasięgu, możemy zmieniać czy są to dane od tankowania, startu czy długoterminowe. Podoba mi się :-)
Gdzie ustawia się to czy średnie spalanie pokazuje od uruchomienia czy od tankowania? Bo jakiś czas temu średnie spalanie przełączyło mi się na od tankowania i nigdzie nie umiem tego zmienić, a na ustawieniach pod drugiego kierowcę w dalszym ciągu jest od uruchomienia.
Wciskając rolkę przeskakujesz pomiędzy od tankowania, od uruchomienia, długodystansowe.

Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.

: 07 kwie 2022, 12:46
autor: siberian cat
Wyłączony LA, działa fatalnie, ale to problem w całej grupie WV, mocno odbiegają od konkurencji.

Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.

: 07 kwie 2022, 13:45
autor: longmanpl
Zwykły LA odbija auto od linii do linii i to nie tylko problem w VW. Tak samo działał mi w Insigni B (chociaż auto nie wjeżdżało na linie) i nawet w niektórych Mercedesach.
W Kodiaqu lepiej powinien działać predykcyjny LA.
Natomiast brakuje mi możliwości szybkiego wyłaczenia LA bez skupiania uwagi na VC, np. kiedy zjeżdżam z drogi typy A lub S na zwykłą lub trafiam na przebudowę drogi (LA potrafi kontrować kierownicę).
Zwyczajnie fizyczny przycisk lepiej się sprawdza.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka


Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.

: 07 kwie 2022, 14:18
autor: D10ni
Nie wiem, co porobili w tych nowszych, ja mam LA kilka lat i złego słowa nie mogę powiedzieć. Kolega z CX-5 zazdrości.

Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.

: 07 kwie 2022, 17:31
autor: BigDaddy
longmanpl pisze:
07 kwie 2022, 13:45
Zwykły LA odbija auto od linii do linii
Nie dość, że odbija jak pingponga, to trochę za mocno kontruje kierowcę, czasami mam wrażenie, że w którymś momencie po prostu nie da mi wjechać bez kierunkowskazu za linię.
Ale jest jeszcze inny problem, podczas zabawy z LA na autostradzie zauważyłem, że po więcej niż jednym "zadziałaniu" przy puszczonej kierownicy wyłącza się na chwilę. Konkretnie - jadąc ponad 130km/h puściłem kierownicę, ukształtowanie drogi ściągnęło mnie do prawej linii, LA odbił ale znowu mnie ściągnęło, znowu odbił a jak trzeci raz mnie ściągnęło to już mnie nie odbił tylko się wyłączył, pozwalając przy tak dużej prędkości wjechać za linię. Dwa czy trzy razy ponawiałem i było to samo. Do dupy taka asysta co na prostej drodze pozwala mi na pełnej prędkości wjechać w bandę.
Coś z tym LA musi być na rzeczy bo diler (jak po 3 tygodniach odbierałem dokumenty) pytał mnie o działanie LA.

Re: Systemy Kodiaqa - co mamy włączone.

: 07 kwie 2022, 20:01
autor: MałGorzata
D10ni pisze:
07 kwie 2022, 14:18
Nie wiem, co porobili w tych nowszych, ja mam LA kilka lat i złego słowa nie mogę powiedzieć. Kolega z CX-5 zazdrości.
Ten stary LA to obecny Travel Assist.