DSG 7
Re: DSG 7
Rafał - chodzi o moment, kiedy po wrzuceniu biegu do jazdy do przodu (D) lub do tyłu (R) i zdjęciu nogi z hamulca auto zaczyna się poruszać pomimo tego, że nie wcisnąłeś gazu.
Szukasz auta dla siebie? Zadzwoń, wynegocjujemy dobry rabat
608-870-520
Nie lubisz dzwonić? Pisz śmiało
608-870-520
Nie lubisz dzwonić? Pisz śmiało
-
- Posty: 2591
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: DSG 7
To taki odpowiednik półsprzęgła w manualu.
Re: DSG 7
A czy ktoś jest mi w stanie powiedziec jakie sprzegła ma DSG7 w 2.0 tdi 150km?Pytałem w dwóch różnych salonach i w jednym powiedzieli mi że ma suche a w drugim że mokre.Czeski film albo niekompetentne osoby zajmujące stanowiska.Teoretycznie powinny być mokre skoro moment obrotowy w tym silniku to 340nm ale nie mam jasnej odpowiedzi.
Czy ktoś z was wie jak to jest z tymi sprzęgłami?
Czy ktoś z was wie jak to jest z tymi sprzęgłami?
-
- Posty: 2591
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: DSG 7
Popatrz na mój wątek - Tryb P DSG.
Dzisiaj zgłębiałem wątek. Dostałem fokładnie te same odpowiedzi.
Przekleje mój wpis, bo w sumie to jest właściwy wątek.
Dowiedziałem się, że w moim miśku skrzynia to TFU 0DL i że jest to skrzynia sucha. Tzn sprzęgła nie są w kąpieli olejowej.
Poprosiłem o podanie konkretnego typu DQ, ale nie maja takich danych
Coś mi nie pasowało i zadzwoniłem do jeszcze jednego serwisu no i to jednak DQ500 - skrzynia mokra. Podobna najtrwalsza i najbardziej udana ze wszystkich oprócz nowej DQ380. Wymiana oleju po 60 tys km i nie powinno być żądnych problemów. Skrzynia oceniana na producenta na przebieg bezawaryjny 250 tys km. Gwarancja rozszerzona obejmuje kompletną skrzynię gdyby coś, tak więc nie ma strachu.
To tak na przyszłość (odpukać) gdyby kogoś to interesowało.
DQ500 jest stosowana do silników z momentem wyższym niż 250 Nm, a więc do do 150 diesela, który ma 340 Nm.
Co ciekawe Kodiaq 2.0 190 km ma skrzynię DQ380 - najnowższą konstrukcję Vaga, również mokrą.
Dzisiaj zgłębiałem wątek. Dostałem fokładnie te same odpowiedzi.
Przekleje mój wpis, bo w sumie to jest właściwy wątek.
Dowiedziałem się, że w moim miśku skrzynia to TFU 0DL i że jest to skrzynia sucha. Tzn sprzęgła nie są w kąpieli olejowej.
Poprosiłem o podanie konkretnego typu DQ, ale nie maja takich danych
Coś mi nie pasowało i zadzwoniłem do jeszcze jednego serwisu no i to jednak DQ500 - skrzynia mokra. Podobna najtrwalsza i najbardziej udana ze wszystkich oprócz nowej DQ380. Wymiana oleju po 60 tys km i nie powinno być żądnych problemów. Skrzynia oceniana na producenta na przebieg bezawaryjny 250 tys km. Gwarancja rozszerzona obejmuje kompletną skrzynię gdyby coś, tak więc nie ma strachu.
To tak na przyszłość (odpukać) gdyby kogoś to interesowało.
DQ500 jest stosowana do silników z momentem wyższym niż 250 Nm, a więc do do 150 diesela, który ma 340 Nm.
Co ciekawe Kodiaq 2.0 190 km ma skrzynię DQ380 - najnowższą konstrukcję Vaga, również mokrą.
-
- Posty: 2591
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: DSG 7
Czyli na tą samą co 2.0 tdi 150. Chyba wszystkie diesele ją mają w takim razie.
-
- Posty: 2591
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: DSG 7
Redukcja z 7 na 1?
Ogólnie dsg z moich obserwacji lubi poszarpać czasami postukać. W Kodiaqu ma też sporego laga, ale ogólnie działa super.