Przy zderzeniu bocznym w crash teście EuroNcap Kodiaq prawie się nie wywrócił
Mniejsza Skoda Karoq zaliczyła boczne zderzenie zdecydowanie łagodniej
Dziwne jest również to ,że w Kodiaqu nie odpaliły kurtyny powietrzne
a w Karoqu odpaliły i to z dwóch stron
Crash test Skoda Kodiaq
-
- Posty: 2591
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: Crash test Skoda Kodiaq
Też na to zwróciłem uwagę, ale jestem przekonany, że to przypadek z tym przewróceniem. Drugi raz myślę, że by tak nie było. Ogólnie Kodiaq ładnie wypadł, zresztą Karoq też
Co do kurtyn to
Co do kurtyn to
Re: Crash test Skoda Kodiaq
Kurtyna w Kodiaqu przecież odpaliła od strony kierowcy. Przy bocznym i ze słupem.
Re: Crash test Skoda Kodiaq
Odnośnie przywrócenia się. Wyżej umieszczony punkt ciężkości i bardziej miękkie zawieszenie. Trzeba uważać jednak na zakrętach. W trakcie wypadku już nic nie poradzimy.
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 02 lis 2017, 20:55
- Lokalizacja: Europa
- Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7
Re: Crash test Skoda Kodiaq
Z tym środkiem ciężkości to bym nie przesadzał
Volvo XC90 też ma wysoko środek ciężkości a jednak w zderzeniu bocznym stabilne...
Na pocieszenie w Volvo XC90kurtyny też nie odpaliły przy zderzeniu czołowym
Za to w mniejszym XC60 odpaliły,czyli identyczna sytuacja jak w Skodach
Volvo XC90 też ma wysoko środek ciężkości a jednak w zderzeniu bocznym stabilne...
Na pocieszenie w Volvo XC90kurtyny też nie odpaliły przy zderzeniu czołowym
Za to w mniejszym XC60 odpaliły,czyli identyczna sytuacja jak w Skodach
-
- Posty: 2591
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: Crash test Skoda Kodiaq
Bo to Volvo