Nowa wersja aplikacji Skoda Connect
Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect
Działa po włączeniu i wyłączeniu trybu prywatnego... ehh.. szkoda gadać.
Gdyby chociaż jakieś info było ze strony skody... "przepraszamy, mamy jakiś tam problem, przywrócimy działanie wtedy a wtedy", albo nawet "prosimy o kliknięcie tego trybu prywatnego"... to pewnie inaczej bym na to patrzył.
A tu zero informacji. Usługa nie działa i weź sie domyśl, co masz zrobić. Albo sam dzwoń do Skody. Gdyby nie to forum, to pewnie bym na to nie wpadł.
Podsumowując, do dupy ta usługa. Raczej nie będę chciał za nią płacić.
Gdyby chociaż jakieś info było ze strony skody... "przepraszamy, mamy jakiś tam problem, przywrócimy działanie wtedy a wtedy", albo nawet "prosimy o kliknięcie tego trybu prywatnego"... to pewnie inaczej bym na to patrzył.
A tu zero informacji. Usługa nie działa i weź sie domyśl, co masz zrobić. Albo sam dzwoń do Skody. Gdyby nie to forum, to pewnie bym na to nie wpadł.
Podsumowując, do dupy ta usługa. Raczej nie będę chciał za nią płacić.
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 14 kwie 2017, 8:08
- Lokalizacja: Skierniewice
- Samochód: Kodiaq 2.0 tdi 140 KW
Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect
Mam tak samo... bez sensu.
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 14 kwie 2017, 8:08
- Lokalizacja: Skierniewice
- Samochód: Kodiaq 2.0 tdi 140 KW
Skoda connect
Kochani, odnawiał ktoś po roku usługę skoda connect? Straciłem podgląd auta z aplikacji
Lipa.
Lipa.
Re: Skoda connect
Właśnie się zastanawiam, czy w ogóle tą usługę kupować. Chyba nie kupię. Realnie używam jednej rzeczy tylko: Włączania webasto z poziomu aplikacji. Latem też, bo wentylacja.
Tylko że ta usługa raz działa raz nie. A jeśli już działa, to włączenie webasto trwa coś około minuty. W ogóle włączenie samej aplikacji (dojście do menu) trwa średnio ~15 sekund, a czsem nie udaje się wcale. Muszę zamknąć aplikację i uruchomić ją ponownie. To jest kompletnie bez sensu, gdy jestem trochę w biegu i chciałbym po prostu szybko sobie odpalić nagrzewanie / schładzanie auta. Klikam na aplikację i... czekam.... i czekam... i wkurwiam się gdy po długim czekaniu dostaję komunikat, że się nie udało.
Z drugiej strony noszenie wszędzie tego pilota nie jest zbyt wygodne Chciałbym aby ta apka po prostu działała, wtedy z radością bym za nią zapłacił.
Też tak macie?
Tylko że ta usługa raz działa raz nie. A jeśli już działa, to włączenie webasto trwa coś około minuty. W ogóle włączenie samej aplikacji (dojście do menu) trwa średnio ~15 sekund, a czsem nie udaje się wcale. Muszę zamknąć aplikację i uruchomić ją ponownie. To jest kompletnie bez sensu, gdy jestem trochę w biegu i chciałbym po prostu szybko sobie odpalić nagrzewanie / schładzanie auta. Klikam na aplikację i... czekam.... i czekam... i wkurwiam się gdy po długim czekaniu dostaję komunikat, że się nie udało.
Z drugiej strony noszenie wszędzie tego pilota nie jest zbyt wygodne Chciałbym aby ta apka po prostu działała, wtedy z radością bym za nią zapłacił.
Też tak macie?
Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect
U mnie bezpłatny abonament kończy się we wrześniu i na razie nie zamierzam płacić za "to co oferuje "
- częsty brak podglądu auta z aplikacji
- pomoc w naprawie błędów - poprzez kasowanie i zakładanie na nowo
- pomaga na chwilę ale i tak nie działa wszystko i potem znów to samo
- pokazuje że otwarty a jest zamknięty
- ostatnio (jak już pisałem przy spalaniu) pokazało że jeździłem w danym dniu mimo iż nawet silnika nie zapaliłem.
a na pytanie dlaczego tak się dzieje otrzymuje odpowiedź w stylu:
"dziękuję za ponowny kontakt. Uprzejmie informuję, że aby usługa Skoda Connect działała poprawnie w pierwszej kolejności należy wykonać poniższe kroki:
1. Na ekranie systemu w pojeździe należy wejść w "Menu"/"Ustawienia"/"Ustawienia fabryczne"
2. W kolejnym kroku należy przejść do sekcji "Resetuj pojedyncze ustawienia" i zaznaczyć "Resetuj Skoda Connect (usługi online)". Spowoduje to zresetowanie ustawień Skody Connect w pojeździe.
3. Jeżeli pojawi się pytanie o usunięcie głównego użytkownika należy wyrazić zgodę.
4. W kolejnym kroku należy zalogować się na portalu Skoda Connect i przejść do zakładki "Profil użytkownika"/"Garaż"
5. Należy usunąć pojazd z portalu.
6. Należy ponownie dodać pojazd.
7. Po wygenerowaniu kodu PIN należy odczekać około 30 minut.
8. Na ekranie w pojeździe należy wejść w "Menu"/"Ustawienia"/"Skoda Connect"
9. Po wybraniu opcji "Rejestracja" należy wprowadzić nowy kod PIN.
10. Jeżeli powyższe kroki nie usuną niedogodności z aplikacją Skoda Connect, należy jeszcze raz odinstalować i zainstalować aplikację.
Jednocześnie uprzejmie informuję, że powyższy reset usług może spowodować utratę zapisanych danych w portalu i pojeździe. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą pozytywnych rezultatów prosiłbym o informację zwrotną."
PÓŹNIEJ
"W odpowiedzi na zadane zapytanie pragnę poinformować, iż takie błędy mogą mieć miejsce w momencie prac konserwacyjnych nad usługą Skoda Connect (jakie niewątpliwie miały miejsce w sierpniu). Dane mogą być błędnie zaciągane przez aplikację, z błędną datą, ze wsteczną datą lub nie być pobierane. W tej sytuacji należy przeprowadzić reset ustawień fabrycznych urządzenia nawigacyjnego/radiowego (wraz z profilami i ustawieniami Skoda Connect w samochodzie) oraz usunąć i zainstalować ponownie najnowszą wersję aplikacji mobilnej. "
NASTĘPNIE po informacji że nie tylko w aplikacji mobilnej ale na stronie też są te błędne dane
"Zachęcam do monitorowania takich błędnych danych wyświetlanych na portalu/aplikacji i kontaktu z Infolinią. Każda sugestia pozawala nam na sprawowanie lepszego nadzoru nad tym w jaki sposób reprezentowana jest marka Skoda."
Jedynie na plus to to że odpowiadają i tak jak potrafią starają się pomóc.
Może to jednostkowe przypadki ale ja tak mam.
Za "darmo" można było się pobawić
Za taką płatną usługę Ja na razie dziękuję.
- częsty brak podglądu auta z aplikacji
- pomoc w naprawie błędów - poprzez kasowanie i zakładanie na nowo
- pomaga na chwilę ale i tak nie działa wszystko i potem znów to samo
- pokazuje że otwarty a jest zamknięty
- ostatnio (jak już pisałem przy spalaniu) pokazało że jeździłem w danym dniu mimo iż nawet silnika nie zapaliłem.
a na pytanie dlaczego tak się dzieje otrzymuje odpowiedź w stylu:
"dziękuję za ponowny kontakt. Uprzejmie informuję, że aby usługa Skoda Connect działała poprawnie w pierwszej kolejności należy wykonać poniższe kroki:
1. Na ekranie systemu w pojeździe należy wejść w "Menu"/"Ustawienia"/"Ustawienia fabryczne"
2. W kolejnym kroku należy przejść do sekcji "Resetuj pojedyncze ustawienia" i zaznaczyć "Resetuj Skoda Connect (usługi online)". Spowoduje to zresetowanie ustawień Skody Connect w pojeździe.
3. Jeżeli pojawi się pytanie o usunięcie głównego użytkownika należy wyrazić zgodę.
4. W kolejnym kroku należy zalogować się na portalu Skoda Connect i przejść do zakładki "Profil użytkownika"/"Garaż"
5. Należy usunąć pojazd z portalu.
6. Należy ponownie dodać pojazd.
7. Po wygenerowaniu kodu PIN należy odczekać około 30 minut.
8. Na ekranie w pojeździe należy wejść w "Menu"/"Ustawienia"/"Skoda Connect"
9. Po wybraniu opcji "Rejestracja" należy wprowadzić nowy kod PIN.
10. Jeżeli powyższe kroki nie usuną niedogodności z aplikacją Skoda Connect, należy jeszcze raz odinstalować i zainstalować aplikację.
Jednocześnie uprzejmie informuję, że powyższy reset usług może spowodować utratę zapisanych danych w portalu i pojeździe. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą pozytywnych rezultatów prosiłbym o informację zwrotną."
PÓŹNIEJ
"W odpowiedzi na zadane zapytanie pragnę poinformować, iż takie błędy mogą mieć miejsce w momencie prac konserwacyjnych nad usługą Skoda Connect (jakie niewątpliwie miały miejsce w sierpniu). Dane mogą być błędnie zaciągane przez aplikację, z błędną datą, ze wsteczną datą lub nie być pobierane. W tej sytuacji należy przeprowadzić reset ustawień fabrycznych urządzenia nawigacyjnego/radiowego (wraz z profilami i ustawieniami Skoda Connect w samochodzie) oraz usunąć i zainstalować ponownie najnowszą wersję aplikacji mobilnej. "
NASTĘPNIE po informacji że nie tylko w aplikacji mobilnej ale na stronie też są te błędne dane
"Zachęcam do monitorowania takich błędnych danych wyświetlanych na portalu/aplikacji i kontaktu z Infolinią. Każda sugestia pozawala nam na sprawowanie lepszego nadzoru nad tym w jaki sposób reprezentowana jest marka Skoda."
Jedynie na plus to to że odpowiadają i tak jak potrafią starają się pomóc.
Może to jednostkowe przypadki ale ja tak mam.
Za "darmo" można było się pobawić
Za taką płatną usługę Ja na razie dziękuję.
Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect
Generalnie usługa jest świeża, tak coś czuję że dali wczesną wersję do testów prawdziwym użytkownikom
@WuWu dostałeś ofertę przedłużenia pakietu? Jak to wychodzi cenowo?
@WuWu dostałeś ofertę przedłużenia pakietu? Jak to wychodzi cenowo?
Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect
Nie musisz czekać na ofertę.
Na portalu Skoda Connect wchodzisz na Profil Użytkownika, następnie zakładka Garaż i tam masz 3 usługi.
Dwie są ważne jeszcze z 13 lat a trzecia Remote Access - możesz kliknąć zamów i pokazuje się okno w którym pisze że nazywa się to Care Connect - Remote Access i kosztuje 260zł na rok.
Jak chcesz to dodajesz do koszyka - dalej już nie przechodziłem, bo na razie nie chcę
Na portalu Skoda Connect wchodzisz na Profil Użytkownika, następnie zakładka Garaż i tam masz 3 usługi.
Dwie są ważne jeszcze z 13 lat a trzecia Remote Access - możesz kliknąć zamów i pokazuje się okno w którym pisze że nazywa się to Care Connect - Remote Access i kosztuje 260zł na rok.
Jak chcesz to dodajesz do koszyka - dalej już nie przechodziłem, bo na razie nie chcę