Tutaj nie idzie dodać załącznika, więc podaję link:
https://vwts.ru/skoda/kodiaq/skoda-kodi ... ng-eng.pdf
strona 122
wycieraczki w pozycje serwis-pionowo na szybie
odkrywamy podszybie zewnętrzne pasażera w wersji europejskiej i jest dostęp do czujnika.
Czujnik nowy oryginał lub tani zamiennik.
W tym tygodniu przetestuję i dam wpis o efektach.
AIR QUALITY SENSOR FAULTY (B10AF04)
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: AIR QUALITY SENSOR FAULTY (B10AF04)
Zamawiałeś zamiennik, czy oryginał?
U mnie obdeleven od jakiegoś czasu pokazuje, że czujnik jest uszkodzony i z tego co mi wiadomo, jest to norma w VAGach.
Jakie miałeś symbole fabrycznego czujnika? U mnie jest to:
5Q0.907.643.D
5Q0.907.659.C
U mnie obdeleven od jakiegoś czasu pokazuje, że czujnik jest uszkodzony i z tego co mi wiadomo, jest to norma w VAGach.
Jakie miałeś symbole fabrycznego czujnika? U mnie jest to:
5Q0.907.643.D
5Q0.907.659.C
Re: AIR QUALITY SENSOR FAULTY (B10AF04)
hej.
5Q0.907.643.D-oryginalnie był ten
5Q0.907.643.C-wstawiłem ten z 2020 roku używkę za 80PLN
Akcja w ASO 450 czujnik plus 350 wymiana i kasowanie błędu- nie skorzystałem.
Wyjmowałem go 30 minut , ale wkładałem 3 minuty
Najgorszym problemem jest specyficzna zapinka kostki , bez możliwości przesunięcia palcem.
Bez czujnika dopisał się drugi błąd: brak czujnika
Po skasowaniu błędów wszystko ok.
UWAGA: do wymiany czujnika przy minimum pracy trzeba:
1 podnieść pokrywę silnika
2 zdjąć lewą czarną stalową spinkę podszybia
3 odchylić na bok lewe uszczelnienie brzegu
4 podnieść brzeg podszybia o 10cm i podłożyć klocek/kartonik
5 wyhaczyć czujnik z prostokątnego otworu w górę
6 włożyć mały płaski wkrętaczek w kostke konektora celem odblokowania zatrzasku i wysunąć konektor
7 wpiąć następny czujnik i wykonać prace w kolejności odwrotnej i czynności odwrotnej.
5Q0.907.643.D-oryginalnie był ten
5Q0.907.643.C-wstawiłem ten z 2020 roku używkę za 80PLN
Akcja w ASO 450 czujnik plus 350 wymiana i kasowanie błędu- nie skorzystałem.
Wyjmowałem go 30 minut , ale wkładałem 3 minuty
Najgorszym problemem jest specyficzna zapinka kostki , bez możliwości przesunięcia palcem.
Bez czujnika dopisał się drugi błąd: brak czujnika
Po skasowaniu błędów wszystko ok.
UWAGA: do wymiany czujnika przy minimum pracy trzeba:
1 podnieść pokrywę silnika
2 zdjąć lewą czarną stalową spinkę podszybia
3 odchylić na bok lewe uszczelnienie brzegu
4 podnieść brzeg podszybia o 10cm i podłożyć klocek/kartonik
5 wyhaczyć czujnik z prostokątnego otworu w górę
6 włożyć mały płaski wkrętaczek w kostke konektora celem odblokowania zatrzasku i wysunąć konektor
7 wpiąć następny czujnik i wykonać prace w kolejności odwrotnej i czynności odwrotnej.