Co daje "tryb sport" w misiaku z manualną skrzynią biegów i bez DCC? Instrukcja jest tak lakoniczna, że odnośnie tego trybu jest tylko napisane: "tryb Sport nadaje się do sportowego stylu jazdy", nic więcej
Rozumiem, że dla dsg jest różnica w wolniejszym przerzucaniu biegów ale w manualu? Oprócz usztywnienia kierownicy zmienia się coś więcej? Bo przecież bez dcc komputer nie ingeruje w zawieszenie.
Tryb Sport z manualną skrzynią
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 21:28
- Lokalizacja: Pomorskie
- Samochód: KODIAQ 1,5 TSI SportLine
Re: Tryb Sport z manualną skrzynią
Przyłączam się do pytania, dodam tylko, że po przejechaniu 8,5tys. km zauważyłem, że misiek na sportcie o dziwo mniej pali i to tak nawet do litra mniej, ale może to tylko takie wrażenie. A jak to wygląda u Was?
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 316
- Rejestracja: 22 paź 2019, 0:25
- Lokalizacja: War-Maz
- Samochód: Kodiaq Style 1.5TSI manual 4x2 czarny magic RM2020
Re: Tryb Sport z manualną skrzynią
Tryb sport w manualu zmienia charakterystykę położenia przepustnicy czyli przy tym samym wciśnięciu pedału gazu sygnał jest inny (mocniejszy). Dodatkowo jest usztywnienie układu kierowniczego, zmiana nastaw pracy klimatyzacji oraz zmiana w działaniu reflektorów przednich.