Mans pisze: ↑30 wrz 2020, 8:25
Z czapy wzięte to wszystko o czym piszesz
Będzie działać dokładnie tak samo jak bezdotykowa klapa w Kodiaqu także "Judyta nie dramatyzuj"
Nie, nie z czapy. Przecież są w sieci filmiki jak to działa. W Kodiaqu jest zabezpieczenie w postaci machnięcia nogą pod zderzakiem. Dla mnie to najlepsze roziązanie.
Mans pisze: ↑30 wrz 2020, 8:25
To jest jakaś wielka różnica pomiędzy hakiem zamontowanym w fabryce
a tym zamontowanym przez autoryzowany serwis
Każdy demontaż elementów zamontowanych przez fabrykę niesie za sobą pewne ryzyko, to chyba oczywiste. W fabryce jest zamontowany oryginalny, chowany tak, że go nie widać po złożeniu. Po tych zdjęciach widać już, że mocowanie haka będzie widoczne po demontażu, czyli podobnie do tych dokładanych przez ASO Skody. To już nie to samo, niestety.
Mans pisze: ↑30 wrz 2020, 8:25
To prawda tylko zapomniałeś dodać, że ten bajer zawarty w Pakiecie Control Plus kosztuje 5700zł
Do tego musisz dodać jeszcze ten cudowny wspaniały i niepowtarzalny w działaniu fabryczny hak...
... za jedyne 3500zł lub ten droższy z adapterem za 3700zł co daje razem bagatela już 9400zł
Dziękuję postoję
W Sorento masz dwa rodzaje dedykowanych przez Kia haków do tego modelu
Ten stały kosztuje 1495zł a ten demontowany 2207zł czyli cena dla ludzi.
I mam głęboko gdzieś, że nie będzie on fabryczny skoro finansowo tylko na tym jeszcze zyskam
Nie wiem jak to jest teraz. Ja zamawiając samochód wybrałem hak za 3500zł oraz system kamer 360 i wszystko działa jak pisałem wcześniej. Nie mam ani asystenta parkowania, ani asystenta manewrowania z przyczepą, bo go po prostu nie potrzebuję.
Rozkładam czasami hak kontrolnie i wierz mi, jak mam samochód ponad dwa lata, to ani razu się nie zaciął, a mieszkam tu, gdzie zimą soli się drogi i to mocno, bo śniegu co nie miara
Stały hak? I co z nim zrobisz przy wyjeździe za granicę? Może będziesz go odkręcał
? Przypominam, że mamy rok 2020