Super sprawa ta hybryda typu plug-in no i ten moment obrotowy 500Nm w Kodiaqu robiłby robotę ale tylko z napędem 4x4
Ten napęd tylko na przód przy takim momencie i mocy to trochę poroniony pomysł
Przy okazji to w koncernie VAG jest już na rynku także miękka hybryda 1.5 eTSI, która też fajnie jezdzi bo daje trochę więcej mocy tej jednostce napędowej (160KM i aż 270Nm momentu obrotowego) i nie miałbym nic przeciwko gdyby taka wersja dla mniej wymagających trafiła także do Kodiaqa lub chociaż mniejszego Karoqa
Podejrzewam, że napęd 4x4 nie szybko będzie dostępny w takiej wersji w VAG
i tutaj zdecydowanie wygrywa nowe Sorento
https://www.gezet.pl/pl/artykul/946/kia ... -mode.html
Tym bardziej, że w tym modelu pojawi się jeszcze dużo mocniejsza hybryda typu plug-in
Cyt...
"W przyszłości” mają zostać zaprezentowane dodatkowe zespoły napędowe z silnikami benzynowymi oraz „potężna nowa hybryda plug-in”. Słowo „potężna” sugeruje, że Kia pójdzie śladem Toyoty i wyposaży wersję ładowaną z gniazdka w najmocniejszy zespół napędowy. Co podpowiada nam, że możemy mieć do czynienia z większą baterią
i mocniejszym silnikiem niż w Niro/Ceed/XCeed Plug-in."
https://elektrowoz.pl/auta/nowa-kia-sor ... a-plug-in/
Żeby nie było ,że VW nie potrafi robić mocnych hybryd typu plug-in z napędem 4x4
To ja rozumiem...
3.0 V6 TSI 460KM i 700Nm momentu obr.
Jest moc
Bardzo ciekawe te wszystkie spostrzeżenia na temat 1.4 TSI Plug-In Hybrid w Superbie...
Co by nie powiedzieć wkraczamy w nową hybrydową i elektryczną erę motoryzacji
Jedni ją pokochają a inni znienawidzą