2.0 TSI
-
- Posty: 318
- Rejestracja: 26 mar 2017, 16:40
- Samochód: Hyundai Tucson 1.7crdi '15,Koleos 2.0dci 4x4 '17
Re: 2.0 TSI
Co do trwałości silnika, skrzyni, półosi itp. To 400Nm fabrycznie ma 2.0tdi , a 280 koni fabrycznie ma Superb 2.0Tsi;) wiec mysle ze zapas jest...
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 1:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Skoda Kodiaq 1.4 TSI 150KM DSG Style
Re: 2.0 TSI
Owszem, jednak niekoniecznie podzespoły dla 2.0 TSI (a także dla mniejszego 1.4 TSI) muszą być takie same jak dla 2.0 TDI 140 KW.
Niemniej zapas na pewno jakiś jest i najpewniej taki, żeby dał radę takim modyfikacjom. Tak, czy inaczej żywotność się również najpewniej, niezależnie od tego zapasu, skróci, jeśli kierowca będzie częściej wciskał pedał w podłogę. A nie oszukujmy się, chip tuning raczej robią Ci, którzy lubią pojeździć szybciej i dynamiczniej
Niemniej zapas na pewno jakiś jest i najpewniej taki, żeby dał radę takim modyfikacjom. Tak, czy inaczej żywotność się również najpewniej, niezależnie od tego zapasu, skróci, jeśli kierowca będzie częściej wciskał pedał w podłogę. A nie oszukujmy się, chip tuning raczej robią Ci, którzy lubią pojeździć szybciej i dynamiczniej
Re: 2.0 TSI
Tylko pewnie jest tam tez inna turbina. W Superbie 2.0 TSI 220KM podnosi się moc na lekko ponad 300KM. Momentu aż tak bardzo nie udaje się podnieść, ale też idzie do góry.. Jak dla mnie moment jest ważniejszy w codziennym użytkowaniu, łatwiej auto przyspiesza i wyprzeda.
Re: 2.0 TSI
Moim zdaniem silnik zostal zgłuszony elektronicznie co by Tiguanowi konkurencji nie robic.
-
- Posty: 318
- Rejestracja: 26 mar 2017, 16:40
- Samochód: Hyundai Tucson 1.7crdi '15,Koleos 2.0dci 4x4 '17
Re: 2.0 TSI
Lub zostawic cos na ,,deser,, w sensie dla wersji sportline/scoutline/L&K;)
-
- Posty: 647
- Rejestracja: 22 kwie 2017, 20:48
- Lokalizacja: Mysiadło k/W-wy
- Samochód: Kodiaq 2.0 TSI DSG Style
Re: 2.0 TSI
No właśnie, wiem że z tego silnika wyciska sie 300 KM, wiec szukałem odpowiedzi czemu nie dano mocy np. 200-220 KM.
Byc moze marketingowo miało być mniej niż w Dieslu bo VW ma problem ze sprzedażą Diesli po wpadce w USA.
Pomyślałem też od przekładni Haldexa która może po prostu nie jest dostosowana do wyższej mocy?
Wiem że mamy Superba chyba 270 KM 4x4, ale czy tam jest ten sam Haldex. Jesli tak to może nie ma problemu z "dłubnięciem"?
Zgadzam się że konsekwencje mogą być lub nie, ale zazwyczaj są, często finansowe.
Dlatego mam nadzieję że te 180 KM wystarczy, szczególnie że silnik jako taki ma raczej dobre opinie.
Byc moze marketingowo miało być mniej niż w Dieslu bo VW ma problem ze sprzedażą Diesli po wpadce w USA.
Pomyślałem też od przekładni Haldexa która może po prostu nie jest dostosowana do wyższej mocy?
Wiem że mamy Superba chyba 270 KM 4x4, ale czy tam jest ten sam Haldex. Jesli tak to może nie ma problemu z "dłubnięciem"?
Zgadzam się że konsekwencje mogą być lub nie, ale zazwyczaj są, często finansowe.
Dlatego mam nadzieję że te 180 KM wystarczy, szczególnie że silnik jako taki ma raczej dobre opinie.
Pozdrawiam
Dual
Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 Style
Dual
Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 Style
-
- Administrator
- Posty: 1392
- Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
Re: 2.0 TSI
280 KM dokładnie I można go zmodzić do jakichś ok. 500 KM
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum!
-
- Posty: 179
- Rejestracja: 11 mar 2017, 12:26
- Lokalizacja: Pomiechówek
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI
Re: 2.0 TSI
Jest bardzo fajnie. Jak na trybie S ruszasz spod świateł to z reguły jesteś pierwszy
Na D też idzie ale nie katuje tak silnika.
Najgorzej jak podjedzie jakiś trup BMW z 99r co ma 3.0 pod maską lub coś w tym stylu wtedy jest ciężko Mimo wszystko 70-80 % samochodów ze świateł odstawiasz
Re: 2.0 TSI
Nie dali mocy 220 bo nikt by nie kupil Tiguana ktory z tym silnikiem wlasnie tyle ma i bylo by to swoista zdrada skody na co VW pozwolic nie moze.
-
- Administrator
- Posty: 1392
- Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
Re: 2.0 TSI
Moje zdanie jest takie, że to w większości kwestia kierowcy, nie silnika… Możesz mieć 300 KM pod maską i jeździć jak emeryt albo 100 KM i dynamiczne nastawienie
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum!