Raz odłączyłem akumulator i miałem tyle błędów, że musiałem jechać do ASO, tak więc już nie odłączam
Ładuję według procedury opisanej w instrukcji - plus do dodatniej klemy na akumulatorze, masa - do służącej do tego blachy powyżej akumulatora.
Raz odłączyłem akumulator i miałem tyle błędów, że musiałem jechać do ASO, tak więc już nie odłączam
Ok, czyli wszystko jasne, kiedy auto jest odpalone to trzeba guzik trzymać żeby fotel się pode mnie ustawił, a jak zgaszone wystarczy kliknąć. No Ok, w mojej opinii nie jest to super rozwiązanie ale skoro tak już jest... dodam ze zakodowane wszystko mam dobrze, jeśli otwieram moim kluczykiem to wszystko pode mnie się ustawia.swider pisze:borek pisze: ↑27 mar 2020, 10:14Koledzy, czy U Was tez tak jest ze jesli przechodzisz w pamięci fotela z 1 na 2 to guzik trzeba trzymać żeby się fotel ustawił ? Na moje powinno wystarczyć kliknięcie. Zdarza się ze jedziemy na kluczyku żony i wtedy fotel trzeba przestawić i muszę trzymać ten guzik żeby doszedł do żądanego ustawienia...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
borek pisze: ↑27 mar 2020, 20:31Ok, czyli wszystko jasne, kiedy auto jest odpalone to trzeba guzik trzymać żeby fotel się pode mnie ustawił, a jak zgaszone wystarczy kliknąć. No Ok, w mojej opinii nie jest to super rozwiązanie ale skoro tak już jest... dodam ze zakodowane wszystko mam dobrze, jeśli otwieram moim kluczykiem to wszystko pode mnie się ustawia.swider pisze:Ja z koleji uważam że rozwiązanie jest ok bo w trakcie jazdy jak byś niechcący wcisnąl niewłaściwy przycisk siedzenie od razu by Ci odjechalo lub podjechało a to mogło by stworzyc jakieś tam zagrozenie. Bo pomysl ze Ty masz np 195 cm a żona 155 cm. Pozdrawiamborek pisze: ↑27 mar 2020, 10:14Koledzy, czy U Was tez tak jest ze jesli przechodzisz w pamięci fotela z 1 na 2 to guzik trzeba trzymać żeby się fotel ustawił ? Na moje powinno wystarczyć kliknięcie. Zdarza się ze jedziemy na kluczyku żony i wtedy fotel trzeba przestawić i muszę trzymać ten guzik żeby doszedł do żądanego ustawienia...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Po pierwszym uruchomieniu jak odłączałeś akumulator tak jest. Wystarczy przejechać kilkaset metrów, wyłączyć, uruchomić ponownie i nie powinno być już żadnego błędu.michalmiko pisze: ↑27 mar 2020, 19:12Raz odłączyłem akumulator i miałem tyle błędów, że musiałem jechać do ASO, tak więc już nie odłączam
Ładuję według procedury opisanej w instrukcji - plus do dodatniej klemy na akumulatorze, masa - do służącej do tego blachy powyżej akumulatora.
Te wyświetlane na systemie multimedialnym zniknęły, ale błąd tylnego radaru pozostał. Nie działało mi monitorowanie martwego pola i asystent wyjazdu. W ASO przez godzinę się męczyli