Ale po co mieliby się kontaktować jeżeli premiera była 5 dni temu, a produkcja na wiosnę...wlodzimieszka pisze: ↑09 paź 2023, 12:43Ja wpisałem się w trzech salonach na listę po nowego kodiaqa na początku września jako kolejne auto na 10 lat po mojej kii sportage, nie było do dziś żadnego kontaktu ale to już bez znaczenia bo zamówiłem aktualnego rs.
Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 21 lip 2022, 13:21
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Kodiaq Sportline 2.0 TSI 4x4
Re: Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 03 paź 2023, 14:16
- Samochód: KIA SPORTAGE
Re: Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
Możesz przy uprzejmości lub znajomości, zaklepać przykładowo jeden z dwóch modeli, które salon zamawia przed pojawieniem się cennika. Jeśli trafisz z czasem to nawet pozwolą Ci skonfigurować i tak oto pierwsze sztuki, które wjadą do polski jako pokazowe mogą być w jakiejś części sprzedane do ludu.RobertG7 pisze: ↑09 paź 2023, 13:09Ale po co mieliby się kontaktować jeżeli premiera była 5 dni temu, a produkcja na wiosnę...wlodzimieszka pisze: ↑09 paź 2023, 12:43Ja wpisałem się w trzech salonach na listę po nowego kodiaqa na początku września jako kolejne auto na 10 lat po mojej kii sportage, nie było do dziś żadnego kontaktu ale to już bez znaczenia bo zamówiłem aktualnego rs.
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
Ja jestem bardzo ciekawy jak będzie wyceniony nowy Kodiaq i czy ci co się zapisali, jak poznają cenę czy szybko nie zrezygnują
Zrobiłem sobie równolegle konfigurację Tiguana Allspace w wersji Rline 245KM i wyszedł prawie 320tys zł (dodałem prawie wszystko z konfiguratora), tak więc nowy, mimo że mniejszy będzie pewnie w podobnej cenie, jak nie wyższej.
Dla porównania BMW X3 bardzo dobrze wyposażony również z silnikiem o tej samej mocy bez rabatu wyszedł 350tys zł.
Jak wiadomo, rabaty w BMW są znacznie większe niż w grupie VW, więc finalnie cena może być bardzo zbliżona.
Teraz trzeba zadać sobie pytanie, czy praktycznie w tej samej cenie, lepszy będzie "samochód dla ludu", czy samochód marki "premium", którą niestety Skoda nigdy nie będzie.
Zrobiłem sobie równolegle konfigurację Tiguana Allspace w wersji Rline 245KM i wyszedł prawie 320tys zł (dodałem prawie wszystko z konfiguratora), tak więc nowy, mimo że mniejszy będzie pewnie w podobnej cenie, jak nie wyższej.
Dla porównania BMW X3 bardzo dobrze wyposażony również z silnikiem o tej samej mocy bez rabatu wyszedł 350tys zł.
Jak wiadomo, rabaty w BMW są znacznie większe niż w grupie VW, więc finalnie cena może być bardzo zbliżona.
Teraz trzeba zadać sobie pytanie, czy praktycznie w tej samej cenie, lepszy będzie "samochód dla ludu", czy samochód marki "premium", którą niestety Skoda nigdy nie będzie.
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 02 lis 2017, 20:55
- Lokalizacja: Europa
- Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7
Re: Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
To porównanie to trochę z czapy wziętemichalmiko pisze: ↑09 paź 2023, 21:43Zrobiłem sobie równolegle konfigurację Tiguana Allspace w wersji Rline 245KM i wyszedł prawie 320tys zł (dodałem prawie wszystko z konfiguratora), tak więc nowy, mimo że mniejszy będzie pewnie w podobnej cenie, jak nie wyższej.
Teraz trzeba zadać sobie pytanie, czy praktycznie w tej samej cenie, lepszy będzie "samochód dla ludu", czy samochód marki "premium", którą niestety Skoda nigdy nie będzie.
Obecnie zwykły Tiguan 1.5 TSI z DSG 7 w wersji Life startuje z pułapu 150 tys.zł także ten nowy pewnie będzie wyceniony na jakieś góra 155 tys. zł w podstawie
Mam osobiście właśnie taką wersję i całość zamknęła się u mnie finalnie kwotą cennikowo prawie 170 tys. zł ale dostałem też spory upust z racji tego, że kupowaliśmy niedawno VW T-Cross
Auto było dostępne praktycznie od ręki bo ktoś zrezygnował
Mam w nim wszystko co jest potrzebne w aucie czyli...
Digital Cockpit Pro
Reflektory LED Matrix ASF
Pakiet Oświetlenie Ambiente
Nawigacja
Kamera cofania
Fotel kierowcy i pasażera z masażem z przodu
Podgrzewana kierownica
Podgrzewane fotele i szyba przednia bezprzewodowo
...I jeszcze kilka innych praktycznych drobiazgów.
Także wcale nie trzeba wydawać aż 300 tysia na VAG żeby mieć dobrze wyposażone auto za rozsądne pieniądze
Co do BMW X3 to żadne z niego "premium" bo premium w BMW tak naprawdę,zaczyna się mniej więcej od poziomu modeli X5 i X6 oczywiście chodzi mi o suv-y
A tak z własnego doświadczenia Ci powiem, że marka BMW jest mocno przeraklamowana i bardzo awaryjna
o czym przekonałem się osobiście na własnej skórze kupując kilka lat temu flagowca czyli nową serię 7
Psuło się w niej praktycznie wszystko włącznie z silnikiem
Dzisiaj jakbym miał uderzać w tzw. segment premium to wybrałbym zdecydowanie Mercedesa.
Wielu moich znajomych bardzo sobie chwali szczególnie modele GLC i GLE także polecam
Szczególnie najnowsze GLC Coupe jest grzechu warte
Jego ceny startują z poziomu 270 tysięcy a BMW X3 wygląda przy nim jak jakiś ubogi krewny
https://www.mercedes-benz.pl/passengerc ... rview.html
Wracając do nowego Kodiaqa to jego ceny z pewnością będą wyższe
ale tragedii raczej nie będzie bo to dalej tylko i aż Skoda.
Prognozuję podwyżkę tego modelu o jakieś 5-6 tysięcy zł w stosunku od obecnego
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
Mans pisze: ↑10 paź 2023, 10:13To porównanie to trochę z czapy wzięte
Obecnie zwykły Tiguan 1.5 TSI z DSG 7 w wersji Life startuje z pułapu 150 tys.zł także ten nowy pewnie będzie wyceniony na jakieś góra 155 tys. zł w podstawie
Mam osobiście właśnie taką wersję i całość zamknęła się u mnie finalnie kwotą cennikowo prawie 170 tys. zł ale dostałem też spory upust z racji tego, że kupowaliśmy niedawno VW T-Cross
Auto było dostępne praktycznie od ręki bo ktoś zrezygnował
Mam w nim wszystko co jest potrzebne w aucie czyli...
Digital Cockpit Pro
Reflektory LED Matrix ASF
Pakiet Oświetlenie Ambiente
Nawigacja
Kamera cofania
Fotel kierowcy i pasażera z masażem z przodu
Podgrzewana kierownica
Podgrzewane fotele i szyba przednia bezprzewodowo
...I jeszcze kilka innych praktycznych drobiazgów.
Także wcale nie trzeba wydawać aż 300 tysia na VAG żeby mieć dobrze wyposażone auto za rozsądne pieniądze
Co do BMW X3 to żadne z niego "premium" bo premium w BMW tak naprawdę,zaczyna się mniej więcej od poziomu modeli X5 i X6 oczywiście chodzi mi o suv-y
A tak z własnego doświadczenia Ci powiem, że marka BMW jest mocno przeraklamowana i bardzo awaryjna
o czym przekonałem się osobiście na własnej skórze kupując kilka lat temu flagowca czyli nową serię 7
Psuło się w niej praktycznie wszystko włącznie z silnikiem
Dzisiaj jakbym miał uderzać w tzw. segment premium to wybrałbym zdecydowanie Mercedesa.
Wielu moich znajomych bardzo sobie chwali szczególnie modele GLC i GLE także polecam
Szczególnie najnowsze GLC Coupe jest grzechu warte
Jego ceny startują z poziomu 270 tysięcy a BMW X3 wygląda przy nim jak jakiś ubogi krewny
https://www.mercedes-benz.pl/passengerc ... rview.html
Wracając do nowego Kodiaqa to jego ceny z pewnością będą pewnie wyższe o jakieś 5-6 tysięcy zł od obecnego
ale tragedii z pewnością nie będzie bo to tylko i aż dalej Skoda
Porównywałem wersje silnikowe o tej samej mocy i zbliżonym wyposażeniu, więc nie jest to porównanie z czapy, wręcz przeciwnie W dodatku samochody gabarytowo podobne.
1.5 kompletnie nie biorę pod uwagę bo dla mnie to stanowczo za mało.
Ja lubię mieć wszystko, bądź prawie wszystko co jest dostępne z użytecznych opcji i tak konfiguruję swoje samochody
Słowo "premium" dałem w cudzysłowie, właśnie przez to, że to jest mniejszy model i nie jest tak "wypasiony" jak większe modele, co nie zmienia faktu, że z tego co się orientuję, samochód jest bardzo dobrze wykonany.
Mercedesy znam i niestety jestem na nie. Wnętrze o dziwo, słabo spasowane, skrzypi. Podwozie bardzo szybko koroduje.
GLC może i ładny, ale jest dla mnie bezsensowny przez ścięty tył, gdzie bagażnik jest kompletnie niepraktyczny.
Osobiście czekam na następcę obecnego X3, który pewnie wejdzie za rok, dwa - właśnie wtedy jak będę szukał następcy Kodiaqa. Wtedy wszystko się rozstrzygnie bo i cena zapewne pójdzie w górę
Zobaczymy cennik i wtedy wyciągniemy wnioski, choć czuję w kościach, że doposażony L&K czy RS będzie pod 300 tysięcy złotych
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 lip 2023, 9:01
- Samochód: Kodiaq
Re: Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
Mówisz jak większość handlowców, Panie bierz Pan co jest bo nowe modele będą ponad 200 tys. Jakby tak było że od 200 będzie się zaczynał to bym był mocno zaskoczony.
Re: Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
Skoda mnie do tego przekonała, że w momencie zamówienia nie było alternatywy, albo za podobne pieniądze miałbym mniejsze auto (co mnie nie interesowało) albo bym musiał sporo dołożyć do marki wyżej pozycjonowanej - "premium". Nowy Kodiaq nie zapowiada się pod żadnym względem rewolucją raczej to rozwój obecnego modelu (i nie ze wszystkim na +) zatem według mnie aby się sprzedawał musi przekonywać ceną, to główny argument skody. Jeśli zaszaleją z ceną to skończą się wielomiesięczne oczekiwania, po prostu przestanie się ten model sprzedawać. Ja za dobrze wyposażonego L&K półtora roku temu zapłaciłem poniżej 200tys (jeszcze zamawiany jak były spore rabaty, a brakuje tylko paru opcji za parę tysi aby mieć max co było możliwe domówić), nie wyobrażam sobie po 2 latach za nowszy model zapłacić + 50%,michalmiko pisze: ↑10 paź 2023, 14:26Zobaczymy cennik i wtedy wyciągniemy wnioski, choć czuję w kościach, że doposażony L&K czy RS będzie pod 300 tysięcy złotych
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
Blisko 3 lata temu L&K ze wszystkim kosztował ca. 205 000. Tak przynajmniej wynikało z mojej konfiguracji.sylwekr pisze: ↑11 paź 2023, 10:08Ja za dobrze wyposażonego L&K półtora roku temu zapłaciłem poniżej 200tys (jeszcze zamawiany jak były spore rabaty, a brakuje tylko paru opcji za parę tysi aby mieć max co było możliwe domówić), nie wyobrażam sobie po 2 latach za nowszy model zapłacić + 50%,michalmiko pisze: ↑10 paź 2023, 14:26Zobaczymy cennik i wtedy wyciągniemy wnioski, choć czuję w kościach, że doposażony L&K czy RS będzie pod 300 tysięcy złotych
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
MałGorzata pisze: ↑11 paź 2023, 16:36Blisko 3 lata temu L&K ze wszystkim kosztował ca. 205 000. Tak przynajmniej wynikało z mojej konfiguracji.sylwekr pisze: ↑11 paź 2023, 10:08Ja za dobrze wyposażonego L&K półtora roku temu zapłaciłem poniżej 200tys (jeszcze zamawiany jak były spore rabaty, a brakuje tylko paru opcji za parę tysi aby mieć max co było możliwe domówić), nie wyobrażam sobie po 2 latach za nowszy model zapłacić + 50%,michalmiko pisze: ↑10 paź 2023, 14:26Zobaczymy cennik i wtedy wyciągniemy wnioski, choć czuję w kościach, że doposażony L&K czy RS będzie pod 300 tysięcy złotych
W 2017 wypasiony Style bez skóry i bez kamer to był wydatek 185 000 przed rabatem. Wtedy nie było jeszcze L&K
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
- Bury_Kocur
- Posty: 176
- Rejestracja: 05 lut 2023, 13:44
- Lokalizacja: Cząstków Mazowiecki
- Samochód: Misio 2,0 l TDI 150 kucyków + DSG
Re: Wstępne informacje na temat nowego Kodiaqa
Tak czytam i czytam tą dyskusję i tak sobie myślę - normalnie bida w narodziemichalmiko pisze: ↑10 paź 2023, 14:26choć czuję w kościach, że doposażony L&K czy RS będzie pod 300 tysięcy złotych
Ponoć ludki na chleb nie mają, ale na furę za 3 paczki to już tak ...
Może mi ktoś wytłumaczyć w czym rzecz ?
Pzdr
Włodek
PS ja swego Miśka odebrałem w lutym br. z wszystkimi chyba "wypasami" za 170 tysiaków tyle, że był to niesprzedany egzemplarz z roku 2022 - więc kupiłem od dealera po cenie z 2022
I powiem szczerze - nie chcę nic lepszego...
2 litry w Dieslu - 150 KM - DSG 7 stopniowe - i po chusteczkę mi więcej patrząc na nasze prędkości w kodeksie ?
Pzdr
Włodek