SHOUTBOX (beta)
- maq
- Posty: 96
- Rejestracja: 07 gru 2024, 20:03
- Lokalizacja: Piaseczno
- Samochód: Kodiaq L&K TDI 200 '23
Re: SHOUTBOX (beta)
Auto hamulcem zmniejsza prędkość obrotową koła, które ma większy uślizg. Taka to blokada, ale w końcu elektroniczna
- MałGorzata
- Posty: 3141
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: SHOUTBOX (beta)
Ma ograniczenie do kilkudziesięciu sekund ze względu na możliwość przegrzania kloców. Co nie zmienia faktu, że sprytne rozwiązanie.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
- maq
- Posty: 96
- Rejestracja: 07 gru 2024, 20:03
- Lokalizacja: Piaseczno
- Samochód: Kodiaq L&K TDI 200 '23
Re: SHOUTBOX (beta)
Warto wspomnieć czego Haldex nie lubi. Otóż gwałtownego odzyskania przyczepności kół jednej osi, zwłaszcza tylnej. Na przykład wyjeżdżanie z ośnieżonej drogi na wstecznym na asfalt. Kiedy koła buksują i mocniej naciskamy gaz. Unikać, bo można rozwalić mechanizm.
-
OnlineWaC
- Posty: 754
- Rejestracja: 17 wrz 2021, 21:41
- Lokalizacja: Bemowo
- Samochód: Sportline 2.0 TSI 4x4 DSG7
Re: SHOUTBOX (beta)
Dzięki Wam piękne. Czytałem te i inne materiały pewnie wielokrotnie, lecz nie miałem możliwości sprawdzić tego organoleptycznie. Wydaje mi się (pozdrawiam nasze Misie), że takim pierdrołą nie byłem (lub jeszcze nie jestem) i faktycznie nie mam problemów z jazdą w trudnych warunkach. Interesuje mnie jedynie, jak pracuje cały system przeniesienia napędu. Szkoda, że Skoda nie opracowała takiej wizualizacji na wyświetlaczu, analogicznie jak to jest z napędami elektrycznymi (nie znam się - wydaje mi się, że coś takiego widziałem na zdjęciach).
To jest ważne, dzięki.
Moje motto: Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z tego żywy.
-
- Posty: 330
- Rejestracja: 19 maja 2019, 13:53
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0TDI 200KM L&K
Re: SHOUTBOX (beta)
https://www.youtube.com/watch?v=WGA-fdD3AKAWaC pisze: ↑15 sty 2025, 23:23Dzięki Wam piękne. Czytałem te i inne materiały pewnie wielokrotnie, lecz nie miałem możliwości sprawdzić tego organoleptycznie. Wydaje mi się (pozdrawiam nasze Misie), że takim pierdrołą nie byłem (lub jeszcze nie jestem) i faktycznie nie mam problemów z jazdą w trudnych warunkach. Interesuje mnie jedynie, jak pracuje cały system przeniesienia napędu. Szkoda, że Skoda nie opracowała takiej wizualizacji na wyświetlaczu, analogicznie jak to jest z napędami elektrycznymi (nie znam się - wydaje mi się, że coś takiego widziałem na zdjęciach).To jest ważne, dzięki.
Tutaj fajnie o napędach.
Co do 4x4 w miśkach ładnie to daje radę w mojej opinii.
I dziwią mnie teksty zwłaszcza tych co nie mieli 4x4 że haldex dopinany to nie napęd. Pozytywne zaskoczenie w napędzie misia jak nie wiem i to się przydaje nie tylko w śniegu ale i w deszczu. I mam porównanie do ośki tiguana co prawda słabszej ale jest ogromna różnica w tych napędach.
-
OnlineWaC
- Posty: 754
- Rejestracja: 17 wrz 2021, 21:41
- Lokalizacja: Bemowo
- Samochód: Sportline 2.0 TSI 4x4 DSG7
Re: SHOUTBOX (beta)
Moje motto: Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z tego żywy.
- maq
- Posty: 96
- Rejestracja: 07 gru 2024, 20:03
- Lokalizacja: Piaseczno
- Samochód: Kodiaq L&K TDI 200 '23
Re: SHOUTBOX (beta)
Włóczysz się jeszcze po górach, czy wracał właśnie?
-
OnlineWaC
- Posty: 754
- Rejestracja: 17 wrz 2021, 21:41
- Lokalizacja: Bemowo
- Samochód: Sportline 2.0 TSI 4x4 DSG7
Re: SHOUTBOX (beta)
Moje motto: Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z tego żywy.