Seat Tarraco, ceny
: 03 gru 2018, 18:27
Dzisiaj na polskiej stronie Seata opublikowano cennik Tarraco. Jest ciekawie wg mnie.
Wersja, która jest porównywalna z zamówionym już przeze mnie Kodiaqiem wychodzi cennikowo ok 9 tys drożej (piszę o cenniku bo nie wiem jak z rabatami w Seacie).
Seat w tej wersji w stosunku do Skody ma przednie lampy full led, tylne led z dynamicznymi kierunkowskazami, wirtualne zegary (to mnie zbyt nie kręci ale kogoś może i tak), więcej "asystentów", alufelgi 17 (Kodiaq 18, ale chyba 17 bym wolał, to kanapa nie Ferrari..) i 5 lat gwarancji.
Seata produkują w Wolfsburgu.
Jutro/pojutrze popytam o ew. rabaty i termin. Jak opuszczą parę % i dadzą sensowny termin dostawy, tak do 5 mies to.. nie będzie Kodiaqa. Zobaczymy. Byłoby to pierwsze auto, które kupię w ciemno, ale zakładam, że ilość miejsca taka sama jak w Skodzie (czyli spora) i wrażenia z jazdy nie gorsze..
Wieczorem muszę pooglądać na youtubie czy Seat też ma tak regulowany drugi rząd siedzeń jak Skoda. Miłoby było gdyby zagłówki kierowcy i pasażera były regulowane w dwóch płaszczyznach (niewiem czemu tak niewielu producentów to oferuje..)
Wersja, która jest porównywalna z zamówionym już przeze mnie Kodiaqiem wychodzi cennikowo ok 9 tys drożej (piszę o cenniku bo nie wiem jak z rabatami w Seacie).
Seat w tej wersji w stosunku do Skody ma przednie lampy full led, tylne led z dynamicznymi kierunkowskazami, wirtualne zegary (to mnie zbyt nie kręci ale kogoś może i tak), więcej "asystentów", alufelgi 17 (Kodiaq 18, ale chyba 17 bym wolał, to kanapa nie Ferrari..) i 5 lat gwarancji.
Seata produkują w Wolfsburgu.
Jutro/pojutrze popytam o ew. rabaty i termin. Jak opuszczą parę % i dadzą sensowny termin dostawy, tak do 5 mies to.. nie będzie Kodiaqa. Zobaczymy. Byłoby to pierwsze auto, które kupię w ciemno, ale zakładam, że ilość miejsca taka sama jak w Skodzie (czyli spora) i wrażenia z jazdy nie gorsze..
Wieczorem muszę pooglądać na youtubie czy Seat też ma tak regulowany drugi rząd siedzeń jak Skoda. Miłoby było gdyby zagłówki kierowcy i pasażera były regulowane w dwóch płaszczyznach (niewiem czemu tak niewielu producentów to oferuje..)