Kamiq katalogowo ma 200 km/h, więc całkiem ładnie. Ogólnie kultura pracy tego silnika jest szokująca, przynajmniej dla mnie.
Elastyka, praca, moc od miesiąca mnie zaskakują na plus.
Kłania się wysoki moment obrotowy, który w przypadku tego R3 wynosi aż 200Nm i turbinka która sprawia, że wyprzedzanie nie sprawia żadnego problemu
W teście Zachara zmierzono elastyczność Skody Karoq 1.0 TSI DSG7 i 1.5 TSI DSG7
Wyniki pomiarów szokują bo różnica pomiędzy tymi silnikami w przyśpieszeniu w zakresie 80-120km/h
wyniosła tylko 0,9s
Kamiq katalogowo ma 200 km/h, więc całkiem ładnie. Ogólnie kultura pracy tego silnika jest szokująca, przynajmniej dla mnie.
Elastyka, praca, moc od miesiąca mnie zaskakują na plus.
Kłania się wysoki moment obrotowy, który w przypadku tego R3 wynosi aż 200Nm i turbinka która sprawia, że wyprzedzanie nie sprawia żadnego problemu
W teście Zachara zmierzono elastyczność Skody Karoq 1.0 TSI DSG7 i 1.5 TSI DSG7
Wyniki pomiarów szokują bo różnica pomiędzy tymi silnikami w przyśpieszeniu w zakresie 80-120km/h
wyniosła tylko 0,9s
To czuć. Ten silnik jest po prostu w Kamiqu świetny.
To jedyny taki przypadek. Dla mnie jakby miał 2.0 TSI, to byłby autem idealnym.
lekki przednionapędowiec z takim potworem pod maską nie miałby sensu. co chwilę by gubił trakcję i kołami buksował. 1.5 150KM to wg mnie max co by tam miało jakiś jeszcze sens.
To jedyny taki przypadek. Dla mnie jakby miał 2.0 TSI, to byłby autem idealnym.
lekki przednionapędowiec z takim potworem pod maską nie miałby sensu. co chwilę by gubił trakcję i kołami buksował. 1.5 150KM to wg mnie max co by tam miało jakiś jeszcze sens.
Popatrz na HH. Mają więcej mocy i dają radę. Sam jeździłem autem FWD z mocą 300 KM i było fajnie
To jedyny taki przypadek. Dla mnie jakby miał 2.0 TSI, to byłby autem idealnym.
Lekki przednionapędowiec z takim potworem pod maską nie miałby sensu.
Co chwilę by gubił trakcję i kołami buksował.
1.5 150KM to wg mnie max co by tam miało jakiś jeszcze sens.
@Wilu z całym szacunkiem ale chyba jaja sobie robisz
Mocy w aucie nigdy za wiele a napęd FWD w niczym nie przeszkadza
Jazda Golfem GTI czy Leonem Cupra to po prostu czysta przyjemność
@Wilu z całym szacunkiem ale chyba jaja sobie robisz
Mocy w aucie nigdy za wiele a napęd FWD w niczym nie przeszkadza
piszę jak najbardziej poważnie. zauważ, że od X lat mocne samochody sportowe miały napędy albo na tylną oś albo na obie. napęd na przednią oś został opracowany bo jest tańszy. widziałeś kiedyś przednionapędowe Porsche, Ferrari czy jakiekolwiek inne szybkie prawdziwe sportowe auto? te hot hatche to "zabawki" dla osób które chciałyby mieć namiastkę prawdziwego sportowego samochodu. ESP ma tam co robić by jakoś dało się tym sensownie poruszać przy gwałtownych przyśpieszeniach. poza tym gdzie hot hatch typu Cupra czy Octavia RS a gdzie Kamiq. Hot Hatche mają inny rozkład masy, są niższe, odpowiednio ospojlerowane. trochę już tych recenzji różnej maści hot hatchy się naoglądałem na polskich i zagranicznych kanałach na youtube i praktycznie zawsze był poruszany problem trakcji przy dynamicznym ruszaniu czy przyśpieszaniu.
Re: Skoda Kamiq
: 09 sty 2020, 20:53
autor: Malenstwo8
BMW i Mercedes też było kiedyś tylko tylnonapędowe, no właśnie - kiedyś
Ja z doświadczenia mówię, że idzie ogarnąć FWD na przód przy 300 KM. Ba, powiem więcej, łatwiej idzie opanować przy tej mocy FWD niż RWD
Myślę, że Kamiqa z jego zawieszeniem szło by ogarnąć elegancko