@Discovery Kamiq skończył 3 lata i dalej bezawaryjnie służy żonie. Auto bezproblemowe, dsg pięknie zmienia biegi, pali śmieszne ilości paliwa, jest dynamiczny i całe wyposażenie działa, a jest go całkiem sporo, tzn. wszystko co się dało na tamten czas
Jesteśmy (najbardziej żona) bardzo zadowoleni.
My mamy silnik 1.0 TSI 115 KM. Lata to bardzo fajnie.
Mogę śmiało polecić.
Skoda Kamiq
-
- Posty: 2591
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: Skoda Kamiq
Wielkie dzięki za podpowiedź, w sumie to chyba na 99% jestem zdecydowany na zamówienie Kamiq'a z 1.5TSI w DSG - takim jeździłem jako testówka i samochód to była petarda!Malenstwo8 pisze: ↑25 sty 2023, 15:05@Discovery Kamiq skończył 3 lata i dalej bezawaryjnie służy żonie. Auto bezproblemowe, dsg pięknie zmienia biegi, pali śmieszne ilości paliwa, jest dynamiczny i całe wyposażenie działa, a jest go całkiem sporo, tzn. wszystko co się dało na tamten czas
Jesteśmy (najbardziej żona) bardzo zadowoleni.
My mamy silnik 1.0 TSI 115 KM. Lata to bardzo fajnie.
Mogę śmiało polecić.
Jak z serwisami olejowymi? Robione tak jak fabryka przewidziała?
Ja zastanawiam się nad częstszą zmianą co roku albo co 10.000km, bo jednak nie jestem w stanie przekonać się do LongLife'a
Kolejne pytanie o skrzynię DQ200 - bo taka ponoć jest montowana, czy wymieniałeś już olej? Znów niby fabryka nie przewiduje wymiany, niemniej była akcja serwisowa gdzie dolewali olej do skrzyni, bo było za mało. Większość jednak sugeruje wymianę oleju, po przejechaniu około 100.000 km - pewnie jeszcze macie sporo do tego wyniku
I ostatnie jak z bezprzewodowym AndroidAutom czy CarPlay - ponoć jest i działa dobrze.
-
- Posty: 2591
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: Skoda Kamiq
1. Olej wymieniany zgodnie z zaleceniami producenta.
2. Olej w skrzyni nie wymieniany jeszcze. Ponoć w tym roku po 4 latach to się stanie.
3. Nie mamy bezprzewodowego ACP ( a może mamy, ale nic mi o tym nie wiadomo Po kablu działa ok.
2. Olej w skrzyni nie wymieniany jeszcze. Ponoć w tym roku po 4 latach to się stanie.
3. Nie mamy bezprzewodowego ACP ( a może mamy, ale nic mi o tym nie wiadomo Po kablu działa ok.
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Skoda Kamiq
A co z LR Discovery 300Tdi?
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: Skoda Kamiq
Zostaje w rodzinie Za dużo serca i czasu włożone w odszczurzenie i doprowadzenie do stanu prawie idealnego aby się pozbywać, o kasie nie wspominając
Zostaje do ciężkiego terenu, a Kamiq na szosę i leciutkie szutru
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Skoda Kamiq
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: Skoda Kamiq
Super no Kamiq raczej w taki teren nie będzie wjeżdżał, do tego właśnie zostaje Disco.
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 08 lis 2020, 12:33
- Samochód: Kodiaq Sportline 1.5 TSI 150KM, 4X2 7DSG
Re: Skoda Kamiq
17 cali. W scali mam manual...
DSG w Kodiaqu z tym silnikiem nie muli ze startu. Muli jak jedziesz np 60 i chcesz wyprzedzić.
Kodiaq Sportline Black Magic 1.5 TSI 150KM DSG7
Re: Skoda Kamiq
Dzień dobry, przymierzam się do zakupu Škody Kamiq. Waham się wciąż pomiędzy Scalą, która bardziej mi się podoba, jednakże Kamiq ma dużo lepsze warunki leasingu, nizszy koszt ubezpueczenia w 1 roku /dealer twierdzi, że jest ono obowiązkowe, dopiero w kolejnych latach można skorzystać z zewnętrznego ubezpieczyciela/.
Mój podstawowy dylemat to silnik, waham się pomiędzy 1.0 /110 KM/ a 1.5 /150 KM. Obejrzalam już wszystkie możliwe filmy, recenzje, testy spalania i osiągow. Bylam na jazdach próbnych/Scalą 1.0, Kamiq 1.0 oraz - dla porównania silników- Octavią 1.5- Kamiqa w 1.5 dealer nie miał/. Moje wrażenia są takie, że dużo fajniejszy silnik ten 1.5, ja jestem dość niecierpliwa i lubie czasem kogoś szybciutko wyprzedzić /np tych, co tam gdzie można 90, jadą 80/, ale potem juz jadę bardzo przepisowo. Dealer po jeździe próbnej ocenił, że mam "dybamiczny styl jazdy " Auto wykorzystuję codziennie okolo 25 km na trasie łączącej drogę wojewódzką/prędkości 70-90 km/h/, ekspresówkę oraz -czasem- kawalek autostrady plus jakies 3 km miasta. Prześwit wskazany ze względu na dojazd do domu. Ze względu na liczbę km, ceny paliw i konieczność splaty leasingu przez najbliższe lata zależy mi na jak najniższym spalaniu. No i dylemat- 1.0 czy 1.5? Ambition czy Style. Wszystko rozbija się oczywiście o kasę. Nie chcę przekroczyć 110.000 po rabatach. Jeśli wezmę silnik 1.5 i to na czym mi b.zależy czyli podgrzewana szyba i kierownica oraz kolor /az 2900 dodatkowo, ale ten Blue Energy bazowy jest dla mnie obrzydliwy/, to musialoby byc Ambition a tam nie podoba mi się wielkość kół /tylko 16/ oraz tapicerka /te przeszycia w romby no i jakość wydaje mi się slabsza niz w Style/. Jeśli wezmę ten mniejszy silnik to mogę wziąć wersję Style i dodatkowe pakiety i mieć generalnie full wypas. Co byscie zrobili? Czy różnica miedzy tymi silnikami w codziennym użytkowaniu będzie dla mnie zauważalna? Czy to spalanie w mniejszym silniku będzie faktycznie mniejsze? Jestem dość żywiołowa za kierownicą, choć mandatu jeszcze od 17 lat jak jeżdżę nie mialam, może lepiej nie robić sobie pokusy takim lepszym silnikiem?
Mój podstawowy dylemat to silnik, waham się pomiędzy 1.0 /110 KM/ a 1.5 /150 KM. Obejrzalam już wszystkie możliwe filmy, recenzje, testy spalania i osiągow. Bylam na jazdach próbnych/Scalą 1.0, Kamiq 1.0 oraz - dla porównania silników- Octavią 1.5- Kamiqa w 1.5 dealer nie miał/. Moje wrażenia są takie, że dużo fajniejszy silnik ten 1.5, ja jestem dość niecierpliwa i lubie czasem kogoś szybciutko wyprzedzić /np tych, co tam gdzie można 90, jadą 80/, ale potem juz jadę bardzo przepisowo. Dealer po jeździe próbnej ocenił, że mam "dybamiczny styl jazdy " Auto wykorzystuję codziennie okolo 25 km na trasie łączącej drogę wojewódzką/prędkości 70-90 km/h/, ekspresówkę oraz -czasem- kawalek autostrady plus jakies 3 km miasta. Prześwit wskazany ze względu na dojazd do domu. Ze względu na liczbę km, ceny paliw i konieczność splaty leasingu przez najbliższe lata zależy mi na jak najniższym spalaniu. No i dylemat- 1.0 czy 1.5? Ambition czy Style. Wszystko rozbija się oczywiście o kasę. Nie chcę przekroczyć 110.000 po rabatach. Jeśli wezmę silnik 1.5 i to na czym mi b.zależy czyli podgrzewana szyba i kierownica oraz kolor /az 2900 dodatkowo, ale ten Blue Energy bazowy jest dla mnie obrzydliwy/, to musialoby byc Ambition a tam nie podoba mi się wielkość kół /tylko 16/ oraz tapicerka /te przeszycia w romby no i jakość wydaje mi się slabsza niz w Style/. Jeśli wezmę ten mniejszy silnik to mogę wziąć wersję Style i dodatkowe pakiety i mieć generalnie full wypas. Co byscie zrobili? Czy różnica miedzy tymi silnikami w codziennym użytkowaniu będzie dla mnie zauważalna? Czy to spalanie w mniejszym silniku będzie faktycznie mniejsze? Jestem dość żywiołowa za kierownicą, choć mandatu jeszcze od 17 lat jak jeżdżę nie mialam, może lepiej nie robić sobie pokusy takim lepszym silnikiem?
- Bury_Kocur
- Posty: 176
- Rejestracja: 05 lut 2023, 13:44
- Lokalizacja: Cząstków Mazowiecki
- Samochód: Misio 2,0 l TDI 150 kucyków + DSG
Re: Skoda Kamiq
Nie chcę myśleć jaki syf jest po takiej wyprawie pod spodem...
Chyba, że to samochód firmowy - co jest sądząc po rejestracji jest wielce prawdopodobne - wtedy to wszystko tłumaczy...
Pzdr
Włodek