Wilu masz rację bo ten pakiet R rzeczywiście zmienia wygląd tego modelu
No i jeszcze te 18" po prostu miodzio
dokładnie te fele są w mamy T-Crossie. Na żywo wyglądają jeszcze lepiej niż na tym filmiku (jakieś takie słabe światło tam jest). Powiem że nawet bardziej podobają mi się niż moje 19" Siriusy z Kodiaqa L&K.
podgrzewana kierownica - mam w Kodiaqu ale nie sądzę by to było jakoś mega potrzebne. ot fanaberia. grzanie siedzeń z tyłu - Skoda i tak oferuje je tylko częściowo grzane.
Jak to mówią punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
Mnie dziwi to ,że patrząc na pozycjonowanie marki w Europie to VW ma być wyżej od Skody
a obiektywnie rzecz ujmując to Kamiq ma lepsze materiały i grzaną kierę z fotelami z tyłu o grzanej szybie nie wspominając
Czyli to Kamiq w zestawieniu z T-Cross zjada VW swoim wyposażeniem na śniadanie
Mnie też bardzo zdziwiło po jezdzie testowej to ,że VW na rynek europejski nie daje nawet za dopłatą podświetlanych lusterek w daszkach przeciwsłonecznych w tym modelu
Niby szczegół ale z uwagi na to, że to damski samochód pewna niekonsekwencja
Na rynkach Ameryki Pd. jednak można
Nawet są nawiewy z tyłu
Niby to wszystko szczegóły ale logiki w tym nie ma żadnej
Zgadzam się. Ja to już od dawna obserwuje taki schemat - wchodzi nowa Skoda, ma sporo bajerów i w miarę dobry kompromis wyposażenie/cena. Potem nagle VW się orientuję, że dostał kopa i nagle Skoda drożeje, a wypisażenie ubożeje, lub wypada ze standardu. Dziwne to. Dlatego Skode dobrze brać jako nowość. Kamiq też w Style jest napchaby bajerami, a idę o zakład, że za rok Style będzie ogolony jak baran po podstrzyżynach.
Zgadzam się. Ja to już od dawna obserwuje taki schemat - wchodzi nowa Skoda, ma sporo bajerów i w miarę dobry kompromis wyposażenie/cena. Potem nagle VW się orientuję, że dostał kopa i nagle Skoda drożeje, a wyposażenie ubożeje, lub wypada ze standardu.
Też tak to widzę
Puki co w najnowszej Octavii zamiast parasolki będą dawać szczotkę do śniegu
Pojawił się właśnie nowy test Arony i potwierdziły się moje wcześniejsze przypuszczenia
Dokładnie miałem takie same odczucia po jazdach testowych 1.0 TSI 115KM co do pracy skrzyni DSG7
i jej przełożeń w trybie D
Czyli tak jak się domyślałem wszystkiemu są winne nowe normy WLTP i oprogramowanie,
które niszczy po prostu całą przyjemność z jazdy nowym samochodem.
Na szczęście jest jeszcze tryb S
A to wszystko tylko po to, żeby kupować auta elektryczne
No DSG ostatnimi czasy mają potężnego laga niestety. U mnie jest to samo. Przy ostrym wciśnięciu gazu efekt jest odwrotny, auto na 0,5 dostaje muła, a potem nagle rwie do przodu. Bardzo niebezpieczna sprawa przy szybkim włączaniu się do ruchu i ewentualnej zmianie decyzji.
No DSG ostatnimi czasy mają potężnego laga niestety. U mnie jest to samo. Przy ostrym wciśnięciu gazu efekt jest odwrotny, auto na 0,5 dostaje muła, a potem nagle rwie do przodu. Bardzo niebezpieczna sprawa przy szybkim włączaniu się do ruchu i ewentualnej zmianie decyzji.
Ja do skrzyżowania w takich sytuacjach zwykle podjeżdżam w trybie S. Szybki ruch gajgą do tyłu i...
Chwilę trwa wyrobienie tego nawyku ale wg mnie wystarcza.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
No DSG ostatnimi czasy mają potężnego laga niestety. U mnie jest to samo. Przy ostrym wciśnięciu gazu efekt jest odwrotny, auto na 0,5 dostaje muła, a potem nagle rwie do przodu. Bardzo niebezpieczna sprawa przy szybkim włączaniu się do ruchu i ewentualnej zmianie decyzji.
Ja do skrzyżowania w takich sytuacjach zwykle podjeżdżam w trybie S. Szybki ruch gajgą do tyłu i...
Chwilę trwa wyrobienie tego nawyku ale wg mnie wystarcza.