Re: Skoda Karoq
: 07 gru 2017, 20:57
Na dniach będę zamawiał Skodę Karoq i muszę przyznać ,że przy bliższym poznaniu Karoq zyskuje a Kodiaq niestety traci.
Uchwyty w drzwiach rzeczywiście nie skrzypią i ogólnie wnętrze robi lepsze wrażenie niż to w Kodiaqu.
Karoq ma także rewelacyjne fotele, po jezdzie testowej Kodiaqiem niestety bolał mnie kręgosłup.
Odbyłem kilkugodzinna jazdę testową Skodą Karoq i silnik 1.5TSI w połaczeniu ze skrzynią DSG 7 jest po prostu rewelacyjny
Co do ceny to 110 500zł za wersje Style z silnikiem 1.5 TSI DSG 7 uważam za niewygórowaną
Dla mniej wymagających jest jeszcze tańsza wersja 1.5 TSI DSG7 Ambition za 102 900zł
https://www.br.skoda-auto.pl/microsites ... _karoq.pdf
Moim zdaniem cena Karoqa jest adekwatna do wyposażenia i jego osiągów.
O dziwo te same pozycje z konfiguratora dla Kodiaqa i Karoqa są o kilkaset zł tańsze na korzyść tego drugiego.
W porównaniu do mojej Skody Yeti 1.4 TSI DSG 7, której Karoq jest następcą to zupełnie inna klasa samochodu.
Wyciszenie i komfort jazdy jest na zupełnie innym poziomie a zawieszenie jest po prostu genialne.
Wielkie brawa dla inżynierów Skody bo odwalili kawał dobrej roboty.
Jezdziłem niedawno także Seatem Atecą i tam zawieszenie było niestety niemiłosiernie twarde i niekomfortowe.
Każdą nierówność na drodze czuć było w kabinie.Z tego też powodu postanowiłem poczekać na Skodę Kodiaq i Karoq.
Ostatecznie wybrałem model Karoq bo po prostu spełnia on wszystkie moje oczekiwania względem zakupu nowego auta.
Uchwyty w drzwiach rzeczywiście nie skrzypią i ogólnie wnętrze robi lepsze wrażenie niż to w Kodiaqu.
Karoq ma także rewelacyjne fotele, po jezdzie testowej Kodiaqiem niestety bolał mnie kręgosłup.
Odbyłem kilkugodzinna jazdę testową Skodą Karoq i silnik 1.5TSI w połaczeniu ze skrzynią DSG 7 jest po prostu rewelacyjny
Co do ceny to 110 500zł za wersje Style z silnikiem 1.5 TSI DSG 7 uważam za niewygórowaną
Dla mniej wymagających jest jeszcze tańsza wersja 1.5 TSI DSG7 Ambition za 102 900zł
https://www.br.skoda-auto.pl/microsites ... _karoq.pdf
Moim zdaniem cena Karoqa jest adekwatna do wyposażenia i jego osiągów.
O dziwo te same pozycje z konfiguratora dla Kodiaqa i Karoqa są o kilkaset zł tańsze na korzyść tego drugiego.
W porównaniu do mojej Skody Yeti 1.4 TSI DSG 7, której Karoq jest następcą to zupełnie inna klasa samochodu.
Wyciszenie i komfort jazdy jest na zupełnie innym poziomie a zawieszenie jest po prostu genialne.
Wielkie brawa dla inżynierów Skody bo odwalili kawał dobrej roboty.
Jezdziłem niedawno także Seatem Atecą i tam zawieszenie było niestety niemiłosiernie twarde i niekomfortowe.
Każdą nierówność na drodze czuć było w kabinie.Z tego też powodu postanowiłem poczekać na Skodę Kodiaq i Karoq.
Ostatecznie wybrałem model Karoq bo po prostu spełnia on wszystkie moje oczekiwania względem zakupu nowego auta.