Gdynia, Plichta, ul. Morska 80

Regulamin forum
Prosimy o Waszą opinię o salonach i/lub serwisach Škoda, z których usług korzystaliście. Dotyczy to zarówno negatywnych, pozytywnych jak i neutralnych odczuć. Mamy świadomość że odczucia mogą być mocno subiektywne, jednak mamy nadzieję, że przy powtarzających się podobnego typu wrażeniach pomogą one w wyborze Dealera celem zakupu lub serwisu auta.

W szczególności interesuje nas:
  • podejście do klienta
  • czy została Wam udzielona niezbędna pomoc przy realizacji zamówienia lub usunięcia problemu, np. technicznego
  • jaki był/ma być czas dostawy samochodu od zamówienia lub czas naprawy
  • czy dealer wykazał elastyczność przy negocjacji ceny
  • rzetelność realizacji dostawy/naprawy w stosunku do zamówienia/zlecenia

Zapewne jest wiele możliwych kryteriów oceny, więc proszę się nie ograniczać do punków powyżej. Im więcej informacji tym dla wszystkich lepiej. ;)

Proszę o przestrzeganie następujących zasad:
  • jeden obiekt (salon/serwis) ‒ jeden wątek
  • tytuł wątku powinien być utworzony w postaci: „Miejscowość, nazwa, ulica/adres”, np. „Poznań, Porsche Inter Auto Polska, ul. Krańcowa 40/42”

Tutaj jest miejsce na opinie o dealerach marki Škoda mających swoją siedzibę w woj. pomorskim.
Palacz
Posty: 8
Rejestracja: 14 cze 2021, 20:09
Samochód: Skoda Kodiaq 1.5 TSI Sportline Race Blue

Gdynia, Plichta, ul. Morska 80

Post autor: Palacz »

Bardzo profesjonalne podejście Doradcy z Salonu - p. Weroniki.

-podejście do klienta: po fatalnych doświadczeniach w innym mieście tu wszystko ok. Doskonały kontakt, zawsze albo odbierała telefon albo oddzwaniała. Spora wiedza o aucie i zapał do pracy, dało się zauważyć że to właściwa osoba na właściwym miejscu.

-pomoc przy realizacji zamówienia/czas naprawy: zamówienie zrealizowane szybciej niż na początku zgrubnie był określony termin. Zamówione koniec marca, miało być początek lipca, odebrane 8 czerwca.
Już po odbiorze auta (i bardzo szybkiej niestety jego awarii bardzo pomocna w aspekcie pojazdu zastępczego i ogólnej pomocy przy jak najszybszym ogarnięciu naprawy).

-elastyczność przy negocjacji ceny: nie znam się, nigdy nie negocjowałem. To pierwsze auto z salonu w życiu. Zaproponowano zniżkę 5%, potem dorzucono wirtualny kokpit i obietnicę opon zimowych w preferencyjnej cenie.

-rzetelność realizacji dostawy: szybciej niż przewidywano na początku. Niestety awaria po 450km spowodowała brak możliwości cieszenia się autem.

Salon i Doradcę bardzo polecam.



Kalinski


REKLAMA:

Kalinski

ODPOWIEDZ