Strona 1 z 1

Gdynia, Plichta, ul. Morska 80

: 14 cze 2021, 20:37
autor: Palacz
Bardzo profesjonalne podejście Doradcy z Salonu - p. Weroniki.

-podejście do klienta: po fatalnych doświadczeniach w innym mieście tu wszystko ok. Doskonały kontakt, zawsze albo odbierała telefon albo oddzwaniała. Spora wiedza o aucie i zapał do pracy, dało się zauważyć że to właściwa osoba na właściwym miejscu.

-pomoc przy realizacji zamówienia/czas naprawy: zamówienie zrealizowane szybciej niż na początku zgrubnie był określony termin. Zamówione koniec marca, miało być początek lipca, odebrane 8 czerwca.
Już po odbiorze auta (i bardzo szybkiej niestety jego awarii bardzo pomocna w aspekcie pojazdu zastępczego i ogólnej pomocy przy jak najszybszym ogarnięciu naprawy).

-elastyczność przy negocjacji ceny: nie znam się, nigdy nie negocjowałem. To pierwsze auto z salonu w życiu. Zaproponowano zniżkę 5%, potem dorzucono wirtualny kokpit i obietnicę opon zimowych w preferencyjnej cenie.

-rzetelność realizacji dostawy: szybciej niż przewidywano na początku. Niestety awaria po 450km spowodowała brak możliwości cieszenia się autem.

Salon i Doradcę bardzo polecam.