Siedlce, Carsed, ul. Brzeska 181
: 06 lis 2018, 9:00
Omijać szerokim łukiem, szkoda czasu i nerwów. Mam o nich jak najgorsza opinię.
Nie polecam tego salonu/serwisu w żadnym razie , wszystko ok dopóki nie ma problemów. Zmówiłem
dość dobrze wyposażonego Kodiaqa bo po zniżkach całość wyszło ponad 190tyś. Już
przy zamawianiu upewniałem się, czy auto w tej konfiguracji będzie miało Traffic Jam
Assist (zamówiłem wszystkich asystentów oprócz parkowania i przyczepki, których nie
potrzebuję) bo nie był on w tym czasie wyszczególniony w cenniku ale pomimo tego użytkownicy
auta informowali, że u nich działa. Sprzedawca zapewniał mnie, że oczywiście system będzie.
Podczas odbioru na placu nie dano mi możliwości sprawdzenia w jeździe czy wszystko jest ok
ale sprzedawca zapewnił nie, że system jest i, że ogólnie jeśli coś się okaże nie tak to
auto jest na gwarancji itd, itp. W swojej naiwności posłuchałem go i podpisałem protokół
odbioru. Oczywiście okazało się, że asystent nie działa w pełni (nie trzyma linii poniżej 60 km/h)
i postanowiłem, że zgłoszę to przy pierwszej wymianie oleju wraz usterkami jakie znajdę.
Znalazło się ich jak w każdym pewnie egzemplarzu. Zgłosiłem źle zmontowane, trzeszczące
rączki (chyba większość użytkowników kodiaqa zna problem), poluzowany dekor z ambient light
w drzwiach kierowcy, źle zamontowaną lampę tylną, nie domykającą się osłonę spryskiwacza lampy
i nieszczęsny Traffic Jam Assist. Serwis naprawił jedynie lampę i klapkę spryskiwacza. Podczas odbioru
auta z serwisu zaczęto mi wmaiwać, że obuzowanego dekoru nie da się naprawić bo trzeba by wymieniać
cały boczek drzwi a tak naprawdę to problemu w ogóle wg nich niema (dekror ruszał się i skrzeczał przy tym
niemiłosiernie co było słychać przy ruchliwej ulicy). Po 20 minutach w końcu przyznano mi rację i obiecano, że
odezwą się do mnie w tej sprawie. Jeśli chodzi o rączkę uznano, że tak ma być i nie zamierzają z tym nic zrobić.
Prawdziwa jazda zaczyna się przy Traffic Jam Assistant, tu zaczęli mnie przekonywać, że taki system w tym aucie nie występje,
gdy udowodniłem, że występuje zaczęto mnie przekonywać, że działa inaczej niż mi się wydaje i to mimo, że jest to
dokładnie opisane w instrukcji auta oraz dostępne są na YouTube filmy pokazujące, że działa to dokładnie tak
jak oczekuję (oraz jak opisuje to instrukcja). Cały dzień mailowałem z serwsiem, który próbował zrobić ze mnie debila.
W końcu gdy wytrąciłem im z ręki wszystkie bzdurne argumenty wskazując konkretne punkty w instrukcji
poddali się, przyznali mi rację ale stwierdzili, że w moim egzemplarzu system nie występuje i odesłali do sprzedawce.
Jak może się domyślacie ten odesłał mnie z kwitkiem stwierdzając, że odbierając auto podpisałem protokół i koniec.
Jeśli chodzi o naprawę dekora, w ogóle się do mnie nie odezwali. Wybrałem się więc do serwisu na POL-MOT Auto przy Puławskiej
w Warszawie i zgłosiłem tą rączkę i dekor oraz problem z nawigacją, który pojawił się w międzyczasie po aktualizacji.
Nawigacja rączka i dekor zostały poprawione jak należy bez zbędnego tłumaczenia i robienia problemów.
Traffic Jam Assist nie zgłaszałem ale jeszcze spróbuję, bo tak myślę, że auto jednak go ma tylko carsed jest
tak nierzetelną firmą iż sami nie wiedzą czy ma ten system czy powinien i jak powinien działać, że nagadali mi głupot
zamiast sprawdzić jak jest w istocie. Generalnie mają klienta w dupie i ma się wrażenie w kontakcie z nimi, że
obsługa klienta to dla nich prawdziwy wrzód na dupie. Nie ma co się męczyć, lepiej omijać. Nie mają lokalnie
konkurencji więc mają klienta w głębokim poważaniu.
Nie polecam tego salonu/serwisu w żadnym razie , wszystko ok dopóki nie ma problemów. Zmówiłem
dość dobrze wyposażonego Kodiaqa bo po zniżkach całość wyszło ponad 190tyś. Już
przy zamawianiu upewniałem się, czy auto w tej konfiguracji będzie miało Traffic Jam
Assist (zamówiłem wszystkich asystentów oprócz parkowania i przyczepki, których nie
potrzebuję) bo nie był on w tym czasie wyszczególniony w cenniku ale pomimo tego użytkownicy
auta informowali, że u nich działa. Sprzedawca zapewniał mnie, że oczywiście system będzie.
Podczas odbioru na placu nie dano mi możliwości sprawdzenia w jeździe czy wszystko jest ok
ale sprzedawca zapewnił nie, że system jest i, że ogólnie jeśli coś się okaże nie tak to
auto jest na gwarancji itd, itp. W swojej naiwności posłuchałem go i podpisałem protokół
odbioru. Oczywiście okazało się, że asystent nie działa w pełni (nie trzyma linii poniżej 60 km/h)
i postanowiłem, że zgłoszę to przy pierwszej wymianie oleju wraz usterkami jakie znajdę.
Znalazło się ich jak w każdym pewnie egzemplarzu. Zgłosiłem źle zmontowane, trzeszczące
rączki (chyba większość użytkowników kodiaqa zna problem), poluzowany dekor z ambient light
w drzwiach kierowcy, źle zamontowaną lampę tylną, nie domykającą się osłonę spryskiwacza lampy
i nieszczęsny Traffic Jam Assist. Serwis naprawił jedynie lampę i klapkę spryskiwacza. Podczas odbioru
auta z serwisu zaczęto mi wmaiwać, że obuzowanego dekoru nie da się naprawić bo trzeba by wymieniać
cały boczek drzwi a tak naprawdę to problemu w ogóle wg nich niema (dekror ruszał się i skrzeczał przy tym
niemiłosiernie co było słychać przy ruchliwej ulicy). Po 20 minutach w końcu przyznano mi rację i obiecano, że
odezwą się do mnie w tej sprawie. Jeśli chodzi o rączkę uznano, że tak ma być i nie zamierzają z tym nic zrobić.
Prawdziwa jazda zaczyna się przy Traffic Jam Assistant, tu zaczęli mnie przekonywać, że taki system w tym aucie nie występje,
gdy udowodniłem, że występuje zaczęto mnie przekonywać, że działa inaczej niż mi się wydaje i to mimo, że jest to
dokładnie opisane w instrukcji auta oraz dostępne są na YouTube filmy pokazujące, że działa to dokładnie tak
jak oczekuję (oraz jak opisuje to instrukcja). Cały dzień mailowałem z serwsiem, który próbował zrobić ze mnie debila.
W końcu gdy wytrąciłem im z ręki wszystkie bzdurne argumenty wskazując konkretne punkty w instrukcji
poddali się, przyznali mi rację ale stwierdzili, że w moim egzemplarzu system nie występuje i odesłali do sprzedawce.
Jak może się domyślacie ten odesłał mnie z kwitkiem stwierdzając, że odbierając auto podpisałem protokół i koniec.
Jeśli chodzi o naprawę dekora, w ogóle się do mnie nie odezwali. Wybrałem się więc do serwisu na POL-MOT Auto przy Puławskiej
w Warszawie i zgłosiłem tą rączkę i dekor oraz problem z nawigacją, który pojawił się w międzyczasie po aktualizacji.
Nawigacja rączka i dekor zostały poprawione jak należy bez zbędnego tłumaczenia i robienia problemów.
Traffic Jam Assist nie zgłaszałem ale jeszcze spróbuję, bo tak myślę, że auto jednak go ma tylko carsed jest
tak nierzetelną firmą iż sami nie wiedzą czy ma ten system czy powinien i jak powinien działać, że nagadali mi głupot
zamiast sprawdzić jak jest w istocie. Generalnie mają klienta w dupie i ma się wrażenie w kontakcie z nimi, że
obsługa klienta to dla nich prawdziwy wrzód na dupie. Nie ma co się męczyć, lepiej omijać. Nie mają lokalnie
konkurencji więc mają klienta w głębokim poważaniu.