Strona 2 z 3

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 26 kwie 2018, 12:17
autor: fonus
Masz prawo do rabatu czy bonusu tylko z punktu widzenia dobrych praktyk biznesowych. Z prawnego punktu widzenia jak sądzę jeśli nie masz zapisanych kar umownych za niedotrzymanie terminu realizacji umowy, to domagać się niczego nie możesz. Możesz odstąpić od umowy i tyle. Jeśli nie masz w umowie zapisów o konsekwencjach finansowych odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Salonu , to też nic Ci się nie "należy". Możesz natomiast wystąpić z roszczeniem o odszkodowanie ale po Twojej stronie jest wykazanie wysokości i udokumentowanie poniesionej szkody z powodu tego, że salon nie dotrzymał terminu realizacji umowy i zmusił Cię do odstąpienia od niej. Z mojego amatorskiego punktu widzenia jedyne szanse, to wjechanie na ambicje (wizerunek firmy), może jakieś pismo do centrali Skody, może skarga do zarządu spółki prowadzącej ten salon... ?

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 26 kwie 2018, 12:38
autor: tydy
Na koniec po transakcji dają taką ankietę do wypełnienia lub dzwonią bezpośrednio od producenta. Nie wiedzieć czemu bardzo zależy im na najwyższej ocenie. Na pewno wtedy możesz im się odwdzięczyć.

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 26 kwie 2018, 16:34
autor: Dil
Midas pisze:
26 kwie 2018, 11:13
I tak też uważałem, natomiast w moim przypadku czuję się olewany, poniżany. Jak można nazwać sytuację, gdzie 3 razy wysyłam maila z 2 pytaniami, a przedstawiciel odpowiada mi tylko na jedno, omijając drugie? Po wielu próbach połączeń udaje mi się dodzwonić, ale Pani twierdzi, że nie może rozmawiać i obiecuje, że oddzwoni a nie oddzwania?
Kiedy udaje mi się połączyć słyszę pretensje "po co Pan dzwoni" mimo, że jeszcze nie powiedziałem dlaczego dzwonię?
Dla zainteresowanych mogę wysłać konwersację mailową i radzę uważać wszystkim na ten salon.
Auto zamawiałem 28 grudnia, a na ten moment termin produkcji to 20 tydzień roku

3 razy pytałem w mailu czy planują zrekompensować w jakikolwiek sposób opóźnienie (gwarancja odbioru do końca marca) i niestety do dzisiaj nie otrzymałem żadnej odpowiedzi (pierwszy mail z tym pytaniem 11 kwietnia). Jak uważacie czy mam szansę uzyskać jakiś rabat itp.? Gdzie mogę się udać aby w końcu zostać obsłużony jak człowiek (mam wrażenie, że to mi bardziej zależy aby kupić u nich auto niż im aby sprzedać a powinno być odwrotnie). Auto zamawiałem u kierownika salonu

Z góry dziękuję wszystkim bardziej doświadczonym
Możesz napisać w prywatnej wiadomości z kim się kontaktowałeś. Może coś będę mógł pomóc.

Ogólnie ja z obsługi w salonie na al. Jerozolimskich jestem zadowolony, zamówiłem kilka lat temu skodę fabię owszem trochę czekałem ale kontakt wzorowy, obecnie zamówiłem Kodiaqa Sportline i po raz kolejny jestem z obsługi bardzo zadowolony.

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 26 kwie 2018, 16:54
autor: Rafał
napisał że u kierownika salonu, myślisz, że jest więcej niż jeden kierownik?

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 26 kwie 2018, 18:34
autor: Dil
Rafał pisze:
26 kwie 2018, 16:54
napisał że u kierownika salonu, myślisz, że jest więcej niż jeden kierownik?
Kierowników jest kilku, od firm od osób indywidualnych

Kierownikiem całego salonu akurat jest Kobieta :)

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 27 kwie 2018, 10:14
autor: Midas
Wczoraj udało mi się dodzwonić do sprzedawcy. Pani obiecała mi informację na temat rekompensaty za opóźnienie do dzisiaj, do 19. Podobno wiele osób ma opóźnienie ze względu na zmianę norm unijnych dotyczących emisji spalin.

Dil- napisałem maila, bo nie mam uprawnień do wysyłania pw

Bardzo dziękuję za wszystkie pomocne komentarze. Z udowodnieniem kosztów nie będę miał problemu, ponieważ brałem faktury na wynajem auta na doby. Auto było mi niezbędne do pracy i wyjazdów służbowych. Natomiast sama rekompensata nie jest dla mnie najistotniejsza, najbardziej boli mnie fakt, że czuję się olewany kiedy osoba u której robiłem zamówienie nie odbiera i nie odpisuje na maile lub w mailach odpisuje na wybrane pytania. Nie rozumiem takiej sytuacji, sam pracuję z klientami i nie zawsze wszystko robi się wzorowo natomiast nie wyobrażam sobie nie poinformować klienta o statusie sprawy lub nie kontaktować się z nim wcale mimo wielu prób ze strony klienta. Dziwię się również, że nie dostałem odpowiedzi na ostatniego maila, gdzie wysłałem go DW dyrektora zarządzającego i dwóch sekretariatów

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 14 wrz 2018, 12:39
autor: Marcinek
Witam,

Naszego Miśka odebraliśmy 24.08.2018 r. i mogę z czystym sumieniem polecić salon AutoWimar na ulicy Modlińskiej 224 w Warszawie.

Zamówienie składaliśmy u Pani Elizy 14.03.2018. Od samego początku byliśmy bardzo dobrze przyjęci. Znalazł się również pokoik, gdzie w spokoju można było nakarmić i przewinąć naszego synka. Rozmowa była rzeczowa i bardzo miła, zakończona oczekiwanym rabatem.

Po złożeniu zamówienia nie było żadnego problemu z kontaktem z Panią Elizą. Na wysyłane pytania zawsze była odpowiedź.

Przy odbiorze auta Pani Eliza w każdym momencie była do naszej dyspozycji. Mogliśmy w spokoju sprawdzić dokładnie całe autko.
W tym miejscu chciałbym również wspomnieć o Panu Zbyszku, który był bardzo cierpliwy dla nas. Pokazywał i odpowiadał na każde nasze pytania.
Pan Zbyszek był również z Nami na jeździe testowej, jak i przy pokazywaniu jeszcze zafoliowanego Miśka na placu.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi salonu. Mam nadzieję, że serwis równie dobrze będzie podchodził do klientów.

Wrażenia pozytywne. Polecam.

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 02 lip 2020, 0:59
autor: Jacek1
feels3 pisze:
01 sty 2018, 9:28
A ja zdecydowanie nie polecam ich serwisu, byłem na przeglądzie przedsprzedazowym z Octavia i odwalili taką chałe że słów brak, mechanik nwet nie wiedział jak używać miernika grubości lakieru. Po awanturze w biurze kupujący zapłacił tylko 100 zł i udałem się do ASO na Ursynowie gdzie poziom był delikatnie mówiąc deklasujący.
Ja też nie polecam serwisu na ul. Modlinskiej 224 w Warszawie. W ostatni piątek robiłem przegląd z razrządem. Przy odbiorze dowiedziałęm się, że powinienem jeszcze wymienić amortyzatory, bo jeden przecieka i osłonę przegubu. Jak zapytałem dlaczego nie wymieniono tego dzisiaj to Pani odpowiedział: ...abym nie musiał dzisiaj płacić dużej faktury, można zrobić to kolejnym razem...! A mój czas na dojazd kolejnym razem? A koszty taxi? Czy o takich kwestiach salon nie może myśleć? Umowilem się zatem na dokonczenie prac na środę 1.07.2020, cały dzien był problematyczny dla mnie bez auta, taxi, rower, itp. Zapewniono mnie, że zestaw głośnomówiący został sprawdzony i jest OK, zrobiliśmy także te inne pominięte naprawy. (Nie wspomnę już o tym, że kolejnego dnia po przeglądzie odpadła mi szybka lusterka). Auto odebrałem kilka min przed godz 22.00, po sprawdzeniu działania rzekomo naprawionego zestawu głośnomówiącego (naprawa polegała na zresetowaniu, tak mnie poinformowano) okazało się, że nic sie nie zmieniło, nadal osoba do której dzwoniłem słyszała to co do mnie mówiła podwójnie. Zadzwoniłem więc do serwisu stojąc przed nim o godz 22.03 Telefon zstał odebrany, osoba zorientowała sie, że słyszy się podwójnie, że tak naprawdę zestaw głośnomówiący nie został naprawiony i odesłała mnie bezpośrednio do tej współpracującej z nimi firmy zajmującej się tymi sprawami. Czyli mam jechać trzeci raz w ciągu tygodnia do serwisu, aby wyjaśnić teraz kwestię zestawu głośnomówiącego, który tu mi kiedyś zamontowano. Ale przecież serwis poinformował mnie, że to zostało naprawione! Jak można przekazywać takie błędne informacje?! Szkoda, że moj serwis na ul. Sokratesa już nie działa. Tam takie zachowanie byłoby nie do pomyslenia. Poprosiłem serwis o wyjaśnienie tej kwestii z tą zewnetrzną firmą współpracującą od zestawu głośnomówiącego, bo to szkodzi wizerunkowi firmy, serwis traci na przekazywaniu błędnych informacji. A najbardziej stratny jestem ja, bo zaplaciłem ponad 4 tys zł, zabrało mi to 2 dni czasu, dodatkowe koszty taxi, problemy poruszania się bez auta.

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 02 lip 2020, 17:41
autor: pwroblew
Midas pisze:
25 kwie 2018, 15:25
Cześć wszystkim,

W salonie auto wimar na al. Jerozolimskich zamówiłem swoje pierwsze auto z salonu. Zamówienie i zaliczkę wpłaciłem 28 grudnia. Pracownik salonu gwarantował termin odbioru na koniec marca, odbiór bardzo się przeciąga i na ten moment planowany odbiór jest na początek czerwca. Chciałem Was zapytać jak wyglądał wasz kontakt z pracownikiem, u którego zamawialiście auto? Czy nie odbieranie telefonu i nie oddzwanianie to standard? Czy zdażało wam się czekać na odpowiedź na maila ponad 2 tygodnie? Po prostu nie znam standardów obsługi klient salonów samochodowych i chciałbym wiedzieć czy to jak jestem traktowany przez ten salon to norma?
Ja chciałem zamówić swojego w salonie na Połczyńskiej w Warszawie (niby Porche). Miła Pani wszystko skalkulowała i miała mi przesłać na maila ofertę. Czekam do dziś :)))))
W międzyczasie zdążyłem już zamówić i odebrać autko z salonu Polbis w Olsztynie:))

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 05 maja 2021, 14:02
autor: AROO
Więc po 4 latach serwisowania miśka w tym serwisie muszę powiedzieć że odnoszę wrażenie że są nastawieni tylko na sprzedaż. Kwestia obsługi serwisowej to już kwestia drugorzędna.
Miałem stuację taką że do wymiany była tapicerka na fotelach z przodu i tylna kanapa. Okazało się ze jak postawiłem auto w poniedziałek po południu na 4 h to odebrałem go dopiero po tygodniu.
Dobrze że od razu po informacji że jednak auto nie będzie po 4h do odebrania; wywalczyłem auto zastępcze więc miałem czym jeździć, jednak pozostaje niesmak.
Żadnej rekompensaty za takie opóźnienie. Serwisant mocno mnie unikał przy następnych wizytach więc ogólnie jednak nie jest to chyba profesjonalne podejście.