Strona 1 z 3

Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 31 gru 2017, 18:39
autor: AROO
Witam.

Auto zamówione u Pani Katarzyny, z polecenia poprzednich klientów. Otrzymałem odpowiedni rabat za co jestem bardzo wdzięczny.
Zamówienie MIŚKA 2 luty, odbiór 25 kwiecień po 10 tygodniach.
Po odbiór musiałem przylecieć do Polski z Belgii więc nawet odbiór z lotniska w Modlinie był przygotowany. Na zarejestrowanie i ubezpieczenie auta dostałem auto zastępcze co bym komunikacją nie musiał zasuwać po Warszawie.
Trochę ciężko się z Panią Katarzyną czasami skontaktować, strasznie zabiegana jest; ale ostatecznie wrażenie pozytywne. Polecam.

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 31 gru 2017, 18:58
autor: Malenstwo8
No i super. Babka widać ok 😉

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 01 sty 2018, 0:44
autor: fonus
Też mam pozytywne wrażenia z tego salonu. Bylem tam pierwszy raz. Ostatecznie zamówiłem gdzie indziej z powodu większego rabatu ale gdyby nie to, na pewno bym tu został. Dbają o jakość obsługi klienta.

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 01 sty 2018, 9:28
autor: feels3
A ja zdecydowanie nie polecam ich serwisu, byłem na przeglądzie przedsprzedazowym z Octavia i odwalili taką chałe że słów brak, mechanik nwet nie wiedział jak używać miernika grubości lakieru. Po awanturze w biurze kupujący zapłacił tylko 100 zł i udałem się do ASO na Ursynowie gdzie poziom był delikatnie mówiąc deklasujący.

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 08 lut 2018, 22:53
autor: Marek1
Zamawiałem kodiaqa u Pana Roberta w listopadzie 2016 jako jeden z pierwszych w ciemno, nie było w salonie jeszcze egzemplarza demo. Pan Robert udzielił mi wszystkich informacji rzeczowo, poinformował o terminie produkcji. Kiedy auto dotarło do salonu, ale ze względów formalnych nie mogło być wydane dla zaspokojenia mojej ciekawości pokazał mi je na parkingu firmowym ( było na samym końcu) czym sprawił mi nie małą frajdę. Samochód odebrałem, jeżdżę już prawie rok i jestem bardzo zadowolony. Polecam wszystkim salon i obsługę na najwyższym poziomie.

Dodatkowo przyjęli w ramach rozliczenia mojego 10-cio letniego Opla.

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 25 kwie 2018, 15:25
autor: Midas
Cześć wszystkim,

W salonie auto wimar na al. Jerozolimskich zamówiłem swoje pierwsze auto z salonu. Zamówienie i zaliczkę wpłaciłem 28 grudnia. Pracownik salonu gwarantował termin odbioru na koniec marca, odbiór bardzo się przeciąga i na ten moment planowany odbiór jest na początek czerwca. Chciałem Was zapytać jak wyglądał wasz kontakt z pracownikiem, u którego zamawialiście auto? Czy nie odbieranie telefonu i nie oddzwanianie to standard? Czy zdażało wam się czekać na odpowiedź na maila ponad 2 tygodnie? Po prostu nie znam standardów obsługi klient salonów samochodowych i chciałbym wiedzieć czy to jak jestem traktowany przez ten salon to norma?

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 25 kwie 2018, 16:20
autor: b0b3k
Czym sie ma roznic standard obslugi klienta w salonie od np. obsługi w salonie gsm, spoldzielni? to wszystko zalezy od człowieka, widocznie Twoj handlowiec nie do konca jest powazny, albo juz mu glupio mowic ze dalej się przeciąga.

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 25 kwie 2018, 19:54
autor: Malenstwo8
U mnie było super. Wszystko zależy od człowieka.

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 26 kwie 2018, 11:13
autor: Midas
I tak też uważałem, natomiast w moim przypadku czuję się olewany, poniżany. Jak można nazwać sytuację, gdzie 3 razy wysyłam maila z 2 pytaniami, a przedstawiciel odpowiada mi tylko na jedno, omijając drugie? Po wielu próbach połączeń udaje mi się dodzwonić, ale Pani twierdzi, że nie może rozmawiać i obiecuje, że oddzwoni a nie oddzwania?
Kiedy udaje mi się połączyć słyszę pretensje "po co Pan dzwoni" mimo, że jeszcze nie powiedziałem dlaczego dzwonię?
Dla zainteresowanych mogę wysłać konwersację mailową i radzę uważać wszystkim na ten salon.
Auto zamawiałem 28 grudnia, a na ten moment termin produkcji to 20 tydzień roku

3 razy pytałem w mailu czy planują zrekompensować w jakikolwiek sposób opóźnienie (gwarancja odbioru do końca marca) i niestety do dzisiaj nie otrzymałem żadnej odpowiedzi (pierwszy mail z tym pytaniem 11 kwietnia). Jak uważacie czy mam szansę uzyskać jakiś rabat itp.? Gdzie mogę się udać aby w końcu zostać obsłużony jak człowiek (mam wrażenie, że to mi bardziej zależy aby kupić u nich auto niż im aby sprzedać a powinno być odwrotnie). Auto zamawiałem u kierownika salonu

Z góry dziękuję wszystkim bardziej doświadczonym

Re: Warszawa, Auto Wimar, ul. Modlińska 224

: 26 kwie 2018, 11:46
autor: Malenstwo8
Uważam, że masz jak najbardziej prawo do rabatu/bonusu za niedotrzymanie terminu. Takie traktowanie jest niedopuszczalne, ale przede w szystkim nieeleganckie i nieprofesjonalne. Ja miałem świetny kontakt z handlowcem i auto odebrałem z dokładnością co do dnia. Po drodze nie było najmniejszej zmiany, problemu.