Siedlce, Carsed, ul. Brzeska 181

Regulamin forum
Prosimy o Waszą opinię o salonach i/lub serwisach Škoda, z których usług korzystaliście. Dotyczy to zarówno negatywnych, pozytywnych jak i neutralnych odczuć. Mamy świadomość że odczucia mogą być mocno subiektywne, jednak mamy nadzieję, że przy powtarzających się podobnego typu wrażeniach pomogą one w wyborze Dealera celem zakupu lub serwisu auta.

W szczególności interesuje nas:
  • podejście do klienta
  • czy została Wam udzielona niezbędna pomoc przy realizacji zamówienia lub usunięcia problemu, np. technicznego
  • jaki był/ma być czas dostawy samochodu od zamówienia lub czas naprawy
  • czy dealer wykazał elastyczność przy negocjacji ceny
  • rzetelność realizacji dostawy/naprawy w stosunku do zamówienia/zlecenia

Zapewne jest wiele możliwych kryteriów oceny, więc proszę się nie ograniczać do punków powyżej. Im więcej informacji tym dla wszystkich lepiej. ;)

Proszę o przestrzeganie następujących zasad:
  • jeden obiekt (salon/serwis) ‒ jeden wątek
  • tytuł wątku powinien być utworzony w postaci: „Miejscowość, nazwa, ulica/adres”, np. „Poznań, Porsche Inter Auto Polska, ul. Krańcowa 40/42”

Tutaj jest miejsce na opinie o dealerach marki Škoda mających swoją siedzibę w woj. mazowieckim.
koniaik
Posty: 3
Rejestracja: 08 sty 2018, 22:30
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI

Siedlce, Carsed, ul. Brzeska 181

Post autor: koniaik » 06 lis 2018, 9:00

Omijać szerokim łukiem, szkoda czasu i nerwów. Mam o nich jak najgorsza opinię.
Nie polecam tego salonu/serwisu w żadnym razie , wszystko ok dopóki nie ma problemów. Zmówiłem
dość dobrze wyposażonego Kodiaqa bo po zniżkach całość wyszło ponad 190tyś. Już
przy zamawianiu upewniałem się, czy auto w tej konfiguracji będzie miało Traffic Jam
Assist (zamówiłem wszystkich asystentów oprócz parkowania i przyczepki, których nie
potrzebuję) bo nie był on w tym czasie wyszczególniony w cenniku ale pomimo tego użytkownicy
auta informowali, że u nich działa. Sprzedawca zapewniał mnie, że oczywiście system będzie.
Podczas odbioru na placu nie dano mi możliwości sprawdzenia w jeździe czy wszystko jest ok
ale sprzedawca zapewnił nie, że system jest i, że ogólnie jeśli coś się okaże nie tak to
auto jest na gwarancji itd, itp. W swojej naiwności posłuchałem go i podpisałem protokół
odbioru. Oczywiście okazało się, że asystent nie działa w pełni (nie trzyma linii poniżej 60 km/h)
i postanowiłem, że zgłoszę to przy pierwszej wymianie oleju wraz usterkami jakie znajdę.
Znalazło się ich jak w każdym pewnie egzemplarzu. Zgłosiłem źle zmontowane, trzeszczące
rączki (chyba większość użytkowników kodiaqa zna problem), poluzowany dekor z ambient light
w drzwiach kierowcy, źle zamontowaną lampę tylną, nie domykającą się osłonę spryskiwacza lampy
i nieszczęsny Traffic Jam Assist. Serwis naprawił jedynie lampę i klapkę spryskiwacza. Podczas odbioru
auta z serwisu zaczęto mi wmaiwać, że obuzowanego dekoru nie da się naprawić bo trzeba by wymieniać
cały boczek drzwi a tak naprawdę to problemu w ogóle wg nich niema (dekror ruszał się i skrzeczał przy tym
niemiłosiernie co było słychać przy ruchliwej ulicy). Po 20 minutach w końcu przyznano mi rację i obiecano, że
odezwą się do mnie w tej sprawie. Jeśli chodzi o rączkę uznano, że tak ma być i nie zamierzają z tym nic zrobić.
Prawdziwa jazda zaczyna się przy Traffic Jam Assistant, tu zaczęli mnie przekonywać, że taki system w tym aucie nie występje,
gdy udowodniłem, że występuje zaczęto mnie przekonywać, że działa inaczej niż mi się wydaje i to mimo, że jest to
dokładnie opisane w instrukcji auta oraz dostępne są na YouTube filmy pokazujące, że działa to dokładnie tak
jak oczekuję (oraz jak opisuje to instrukcja). Cały dzień mailowałem z serwsiem, który próbował zrobić ze mnie debila.
W końcu gdy wytrąciłem im z ręki wszystkie bzdurne argumenty wskazując konkretne punkty w instrukcji
poddali się, przyznali mi rację ale stwierdzili, że w moim egzemplarzu system nie występuje i odesłali do sprzedawce.
Jak może się domyślacie ten odesłał mnie z kwitkiem stwierdzając, że odbierając auto podpisałem protokół i koniec.
Jeśli chodzi o naprawę dekora, w ogóle się do mnie nie odezwali. Wybrałem się więc do serwisu na POL-MOT Auto przy Puławskiej
w Warszawie i zgłosiłem tą rączkę i dekor oraz problem z nawigacją, który pojawił się w międzyczasie po aktualizacji.
Nawigacja rączka i dekor zostały poprawione jak należy bez zbędnego tłumaczenia i robienia problemów.
Traffic Jam Assist nie zgłaszałem ale jeszcze spróbuję, bo tak myślę, że auto jednak go ma tylko carsed jest
tak nierzetelną firmą iż sami nie wiedzą czy ma ten system czy powinien i jak powinien działać, że nagadali mi głupot
zamiast sprawdzić jak jest w istocie. Generalnie mają klienta w dupie i ma się wrażenie w kontakcie z nimi, że
obsługa klienta to dla nich prawdziwy wrzód na dupie. Nie ma co się męczyć, lepiej omijać. Nie mają lokalnie
konkurencji więc mają klienta w głębokim poważaniu.

Sponsor

Siedlce, Carsed, ul. Brzeska 181

Sponsor


Malenstwo8
Posty: 1910
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 150 KM DSG

Re: Siedlce, Carsed, ul Brzeska 181

Post autor: Malenstwo8 » 06 lis 2018, 10:35

No i opinia poszla w świat. Nie rozumiem takiego podejścia.

Misiu___
Posty: 59
Rejestracja: 20 paź 2018, 23:39
Samochód: Mercedes W 204

Re: Siedlce, Carsed, ul Brzeska 181

Post autor: Misiu___ » 08 lis 2018, 22:34

rozumiem że nie rozumiesz takiego podejścia serwisu ;)

Malenstwo8
Posty: 1910
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 150 KM DSG

Re: Siedlce, Carsed, ul Brzeska 181

Post autor: Malenstwo8 » 09 lis 2018, 8:31

Misiu___ pisze:
08 lis 2018, 22:34
rozumiem że nie rozumiesz takiego podejścia serwisu ;)
Jasne 🙂

PiotrekM
Posty: 127
Rejestracja: 25 maja 2017, 21:55
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0TSI Style

Re: Siedlce, Carsed, ul Brzeska 181

Post autor: PiotrekM » 11 lis 2018, 21:01

koniaik pisze:
06 lis 2018, 9:00
Prawdziwa jazda zaczyna się przy Traffic Jam Assistant, tu zaczęli mnie przekonywać, że taki system w tym aucie nie występje,
gdy udowodniłem, że występuje zaczęto mnie przekonywać, że działa inaczej niż mi się wydaje i to mimo, że jest to
dokładnie opisane w instrukcji auta oraz dostępne są na YouTube filmy pokazujące, że działa to dokładnie tak
jak oczekuję (oraz jak opisuje to instrukcja). Cały dzień mailowałem z serwsiem, który próbował zrobić ze mnie debila.
W końcu gdy wytrąciłem im z ręki wszystkie bzdurne argumenty wskazując konkretne punkty w instrukcji
poddali się, przyznali mi rację ale stwierdzili, że w moim egzemplarzu system nie występuje i odesłali do sprzedawce.
Odnośnie problemu z Traffic Jam Assist to jest do niego dedykowany wątek: viewtopic.php?f=10&t=488

koniaik
Posty: 3
Rejestracja: 08 sty 2018, 22:30
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI

Re: Siedlce, Carsed, ul Brzeska 181

Post autor: koniaik » 15 lis 2018, 13:17

Dzięki, znam ten wątek. Przestudiowałem też fora w UK i wychodzi na to, że skoda dała d***y usuwając opcję na chwilę przed wprowadzeniem tego jako opcja do cennika. Ileś egzemplarzy z krótkiego okresu pomiędzy nie dostała tej funkcjonalności a potem została przez skodę olana choć de facto można to stosunkowo łatwo włączyć. Tak czy siak, Carsed olał temat i zupełnie umył od niego ręce, choć jego pracownik dwukrotnie zapewniał mnie, że ta funkcjonalność w moim aucie będzie, niestety wyłącznie podczas rozmowy.

Tes
Posty: 3
Rejestracja: 30 maja 2019, 18:20
Samochód: Kodiaq 2,0 TDI DSG

Re: Siedlce, Carsed, ul. Brzeska 181

Post autor: Tes » 01 lip 2019, 22:03

Odebrałem Kodiaqa miesiąc temu i nie mam żadnych zastrzeżeń do salonu, jestem ze Śląska i akurat tam znalazłem Misia w odpowiedniej cenie i wyposażeniu. Co do obsługi i przygotowania samochodu do odbioru wrażenia mam bardzo pozytywne. Szczerze polecam i pozdrawiam całą załogę salonu.

koniaik
Posty: 3
Rejestracja: 08 sty 2018, 22:30
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI

Re: Siedlce, Carsed, ul. Brzeska 181

Post autor: koniaik » 15 lip 2019, 9:05

Tes pisze:
01 lip 2019, 22:03
Odebrałem Kodiaqa miesiąc temu i nie mam żadnych zastrzeżeń do salonu, jestem ze Śląska i akurat tam znalazłem Misia w odpowiedniej cenie i wyposażeniu. Co do obsługi i przygotowania samochodu do odbioru wrażenia mam bardzo pozytywne. Szczerze polecam i pozdrawiam całą załogę salonu.
Spróbuj oddać tam auto do serwisu, przy odbiorze też byłem zadowolony. Byłem też w serwisie CARSED w Warszawie na Łopuszańskiej i ta firma po prostu chyba ma klientów za debili. Miałem problem z połączeniem apki na telefonie z autem, generalnie znany problem. Zadzwoniłem na infolinię, powiedzieli, że muszę jechać do serwisu, żeby zlikwidowali mi OCU (online communication unit). Pojechałem, bo i tak miałem zmieniać olej, niestety do carsedu. Przy odbiorze auta powiedzieli mi, że sprawdzili i carplay oraz android auto i wszystko działa ... pytam po co, przecież mieli zresetować OCU, że nie to zgaszałem, nie dostałem odpowiedzi dlaczego nie sprawdzili problemu, który zgłosiłem (a 3 razy tłumaczyłem w czym problem oddając auto). Choć to problem dobrze znany Skodzie, Pan stwierdził, że jedyny sposób to żebym przyjechał do serwisu z telefonem drugi raz bo muszę przy tym być bo to problem z moim telefonem i oni tego inaczej nie naprawią. Podobnie jak w Siedlcach tłumaczenie, że problem leży gdzie indziej, jest znany i trzeba zresetować jednostkę OCU nie przyniosły żadnego efektu. Pan traktował mnie jak debila i w ogóle nie słuchał co mówię. Umówił mnie na kolejne spotkanie, z tym , że mam być przy tym osobiście z telefonem. Wydawało mi się to idiotyzmem i bezsensowną stratą czasu więc poszukałem na forach, żeby zresetować OCU wystarczy wyjąć bezpiecznik od tablicy rozdzielczej na kilka minut ... nigdy więcej CARSED, szkoda czasu i nerwów.

Vibor
Posty: 294
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: Siedlce, Carsed, ul. Brzeska 181

Post autor: Vibor » 15 lip 2019, 16:06

chcesz coś ugrać to opisz ich działania na ich profilu Google (opinie o firmie) , dopiero wtedy się do Ciebie odezwą (najlepiej jak opiszesz personalnie ) bo raz na tydzień przeglądają te komentarze i szefostwo wyciąga konsekwencje wobec pracowników którzy zawinili - mnie ignorowali ponad 4 miesiące - po komentarzu w pełni zasłużonym od razu miałem telefon i propozycję rozwiązania problemu :)

root
Administrator
Posty: 1195
Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Superb III Combi 1.8 TSI 180 KM

Re: Siedlce, Carsed, ul. Brzeska 181

Post autor: root » 15 lip 2019, 21:11

Rozumiem, że komentarza nie usunąłeś?
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość