Płock, Auto Forum 2, ul. Skrzetuskiego 11

Regulamin forum
Prosimy o Waszą opinię o salonach i/lub serwisach Škoda, z których usług korzystaliście. Dotyczy to zarówno negatywnych, pozytywnych jak i neutralnych odczuć. Mamy świadomość że odczucia mogą być mocno subiektywne, jednak mamy nadzieję, że przy powtarzających się podobnego typu wrażeniach pomogą one w wyborze Dealera celem zakupu lub serwisu auta.

W szczególności interesuje nas:
  • podejście do klienta
  • czy została Wam udzielona niezbędna pomoc przy realizacji zamówienia lub usunięcia problemu, np. technicznego
  • jaki był/ma być czas dostawy samochodu od zamówienia lub czas naprawy
  • czy dealer wykazał elastyczność przy negocjacji ceny
  • rzetelność realizacji dostawy/naprawy w stosunku do zamówienia/zlecenia

Zapewne jest wiele możliwych kryteriów oceny, więc proszę się nie ograniczać do punków powyżej. Im więcej informacji tym dla wszystkich lepiej. ;)

Proszę o przestrzeganie następujących zasad:
  • jeden obiekt (salon/serwis) ‒ jeden wątek
  • tytuł wątku powinien być utworzony w postaci: „Miejscowość, nazwa, ulica/adres”, np. „Poznań, Porsche Inter Auto Polska, ul. Krańcowa 40/42”

Tutaj jest miejsce na opinie o dealerach marki Škoda mających swoją siedzibę w woj. mazowieckim.
rpp
Posty: 47
Rejestracja: 17 lut 2018, 19:47
Samochód: Kodiaq Sportline 2.0TSI

Płock, Auto Forum 2, ul. Skrzetuskiego 11

Post autor: rpp » 04 sie 2018, 20:52

No to w związku z faktem, że dzisiaj odebrałem swojego Kodiaqa mogę z czystym sumieniem napisać opinię o Auto Forum 2 z Płocka.

W skrócie: REWELACJA.

W wersji długiej:
Od początku trafiłem do p. Sebastiana (z-ca kierownika salonu). Pierwszy kontakt mailowy z prośbą o ofertę na konkretną konfigurację (wysłałem do kilku dealerów pytania - niektórzy do dzisiaj nie odpowiedzieli :-( ).
Sprawna odpowiedź i ze względu na zaoferowane niezłe warunki w ringu zostaje dwóch dealerów :-) (Auto Forum 2 z Płocka i Inter-Welm z Bielska-Białej reprezentowany przez p. Tomasza). Obydwaj Panowie wykazali się mega podejściem. Zdecydowała kwestia odległości (do Płocka miałem zdecydowanie bliżej).
W każdym razie za namową p. Sebastiana zamiast wypasionej wersji Style przekonał mnie do Sportline argumentując, że z jego doświadczenia wynika, że te wersje produkują się szybciej.
Mi zależało na wersji bez GPFa (2.0TSI) a niestety decyzja o zamówieniu zapadła dopiero na początku maja więc szanse na produkcję przed przerwą w fabryce nikłe.
Dodatkowo rodzinnie został przegłosowany kolor czerwony a w Style ze srebrnymi dodatkami średnio mi się podobał + alcantara dostępna wyłącznie w Sportline = decyzja -> zamawiamy Sportline'a.
Kontakt nadal wyłącznie telefoniczno-mailowy. Jakieś drobne korekty w zamówieniu poprawiane od ręki i telefon z informacją, że wysłane mailem.
Zamówienie złożone mailowo na początku maja, wpłacona zaliczka i czekam.
Mija bodajże 5 dni i mail - mamy wstępny termin (30 tydzień - więc szansa na auto bez GPF). Mail wysłany bez żadnego przypominania z mojej strony.
Początek czerwca - znowu mail zainicjowany przez p. Sebastiana - mamy potwierdzony termin (nadal 30 tydzień - czyli koniec lipca).

I nagle na początku lipca info - "samochód mam już na placu gotowy do odbioru". Szok bo od zamówienia do dostarczenia do dealera minęły niecałe 2 miesiące. Ze względu na mój urlop kwestia odbioru odłożona na prawie 2 tyg. - zero problemu ze strony dealera.
Po powrocie z urlopu pierwsza wizyta w salonie celem obejrzenia auta i zaczynam szukanie finansowania - z różnych względów zeszło się kolejne 2 tyg. (finansowanie poza salonem więc nie mieli na to żadnego wpływu). Znowu nie czułem żadnej presji ze strony dealera, że auto stoi prawie miesiąc więc wypadałoby je wreszcie odebrać i zapłacić :-)

Finalnie dzisiaj druga wizyta w salonie i ponownie w bardzo sympatycznej atmosferze przekazanie wszystkich dokumentów, cierpliwe pokazanie znakomitej większości funkcji (i to nie na zasadzie to ja usiądę na fotelu kierowcy i szybko się przeklikam przez funkcje - tylko "proszę usiąść z przodu i ja będę tłumaczył co i jak siedząc z tyłu"). Cały czas podejście, że to my jesteśmy klientem i to nasz samochód, więc możemy pytać o dosłownie każdy drobiazg bo przecież za to zapłaciliśmy.

To czego niestety bardzo często brakuje mi w obsłudze klienta - czyli w miarę regularne informowanie co się dzieje inicjowane przez sprzedawcę a nie przez klienta - tu zrealizowane na najwyższym poziomie.

Pierwotnie auto miałem zamawiać w Warszawie na Modlińskiej - niestety o wszystko musiałem się dopytywać po parę razy. Później zamiast zadzwonić po paru dniach po jeździe próbnej i zobaczyć jak wrażenia - zero kontaktu - to ja musiałem dzwonić/pisać maile, żeby się czegoś dowiedzieć.

Wyszła może i laurka ale w pełni zasłużona.

Sponsor

Płock, Auto Forum 2, ul. Skrzetuskiego 11

Sponsor


Szymon73
Posty: 2
Rejestracja: 07 maja 2019, 20:50
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 KM

Re: Płock, Auto Forum 2, ul. Skrzetuskiego 11

Post autor: Szymon73 » 07 maja 2019, 21:24

Witam.Ja również odebrałem swojego Kodiaqa w salonie /Płock, Auto Forum 2, ul. Skrzetuskiego 11/ i również chciałbym z czystym sumieniem podpisać się i potwierdzić to co napisał poprzednik ( autor: rpp » 04 sie 2018, 20:52 ) .Żeby nie przedłużać wywodu powiem tylko iż też od początku trafiłem do p. Sebastiana (z-ca kierownika salonu). Pierwszy kontakt mailowy z prośbą o ofertę na konkretną konfigurację i dalej wszystko jak napisał poprzednik czyli szybko i sprawnie (czas oczekiwania przy swojej prywatnej konfiguracji ok .6 tygodni tak jak zapewnił P.Sebastian przy pierwszym kontakcie gdzie u innych dealerów czas oczekiwania to ok. 3-6 m-cy ). Wracając do całej procedury zamówienia,zakupu,wydania auta leasingu itp.to wystawiłbym ocenę maksymalną za co głownie odpowiedzialny był P.Sebastian (z-ca kierownika salonu z którym właściwie od początku z powodu sporej odległości od salonu miałem tylko kontakt mailowy i telefoniczny ).Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Perfekcyjnie przygotowany do swojej pracy ,"nie męczący się pracą i kontaktem z klientem "(przynajmniej takie sprawiał wrażenie i tak to odebrałem jako kupujący). Gdy chodziło o wyjaśnienie wielu kwestii i pytań dot.zakupu auta wszystko wyjaśnił rzeczowo i przejrzyście bez tzw."owijania w bawełnę". Mam nadzieję że właściciel doceni starania swojego pracownika bo taki zaangażowany i przygotowany człowiek (pracownik) w firmie to w dzisiejszych czasach prawdziwy skarb.Pozdrawiam

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość