Strona 1 z 1

Tarnów, Auto Bączek, ul. Gumniska 36a

: 02 sty 2018, 0:15
autor: WuWu
Miałem nie zakładać tego wątku bo to tak trochę czasami brzmi jak łubu dubu niech żyje nam prezes naszego klubu ........ to ja byłem, Jarząbek :lol:

Jak ktoś ma blisko do małopolski do Tarnowa to polecam ten Salon jak i Serwis.

Auto Bączek Gumniska 36a Tarnów

Nie będę rozpisywał się po imionach bo bym jeszcze kogoś pominął - kilka faktów.

- pierwsze auto sprzedał mi bardzo dobry handlowiec

- drugie auto sprzedał mi bardzo dobry serwis za pomocą bardzo dobrego handlowca

- po trzecie auto poszedłem sam bo wiedziałem że zastanę dobrego handlowca a później będę jeździł do dobrego serwisu (mam nadzieję że głównie tylko na przeglądy).

Mają też bardzo dobry serwis jak już się coś wydarzy i rozbije auto (blacharzy, lakierników i takich tam) i mają też stacje diagnostyczną ze strasznie skrupulatnymi diagnostami - ja to lubię bo wiem że po ich kontroli auto mam sprawne na 100% 8-)

A wszystko to wydaje się być dobrze zarządzane przez dobrych Kierowników pod okiem dobrych Właścicieli albo odwrotnie :roll:

Dla mnie oczywistym jest np wypożyczenie na minimum dzień modelu auta które zamierzam kupić, oraz przejażdżka zupełnie innymi modelami, które wiedzą że nie zamówię, ale mają np taki sam silnik, skrzynię jaką ja bym chciał wybrać lub nawet tylko po to aby upewnić się że może jednak nie ten model. Tak jak i bezpłatne wypożyczenie auta na czas niespodziewanej awarii (np kompresor klimatyzacji w aucie po gwarancji fabrycznej - ostatecznie wymienili na nowy kompresor w ramach dobrej woli czy gestu skody. Jakoś się tam nazywa, ponieważ wszystkie przeglądy robiłem w skodzie. Parę tys zł w kieszeni i auto na czas naprawy)

Wiem, ktoś powie, może znają Cię już to Ci pożyczają. A ja powiem, to daj się poznać, pewnie też Ci pożyczą :lol:

Żeby nie było że po kolejnym zakupie usiedli na laurach. Ostatnio dzwonią że nie aktywowałem sobie jeszcze Skoda Connect (?) i że mi pomogą jak będę miał pytania (czyli czystego mojego lenistwa).
Podjechałem na salon, kawka, przedstawili nowego człowieka od tych celów, zrobili, aktywowali działa.
Przy okazji zapytałem a co z Kessy. Bo ja bym chciał tak mieć zamykanie jak mają te nowe MY18. Zajęli się tematem sprawdzili aktualizacje - nie zadziałało ale skontaktowali się ze skodą i na następny dzień zadzwonili, podjechałem i już za drugim razem się udało. Wszystko oczywiście bezpłatnie.

To jest Salon i Serwis który zajmuje się Klientem.

Pozdrawiam