Bydgoszcz, Konarzewski, ul. Nowotoruńska 15

Regulamin forum
Prosimy o Waszą opinię o salonach i/lub serwisach Škoda, z których usług korzystaliście. Dotyczy to zarówno negatywnych, pozytywnych jak i neutralnych odczuć. Mamy świadomość że odczucia mogą być mocno subiektywne, jednak mamy nadzieję, że przy powtarzających się podobnego typu wrażeniach pomogą one w wyborze Dealera celem zakupu lub serwisu auta.

W szczególności interesuje nas:
  • podejście do klienta
  • czy została Wam udzielona niezbędna pomoc przy realizacji zamówienia lub usunięcia problemu, np. technicznego
  • jaki był/ma być czas dostawy samochodu od zamówienia lub czas naprawy
  • czy dealer wykazał elastyczność przy negocjacji ceny
  • rzetelność realizacji dostawy/naprawy w stosunku do zamówienia/zlecenia

Zapewne jest wiele możliwych kryteriów oceny, więc proszę się nie ograniczać do punków powyżej. Im więcej informacji tym dla wszystkich lepiej. ;)

Proszę o przestrzeganie następujących zasad:
  • jeden obiekt (salon/serwis) ‒ jeden wątek
  • tytuł wątku powinien być utworzony w postaci: „Miejscowość, nazwa, ulica/adres”, np. „Poznań, Porsche Inter Auto Polska, ul. Krańcowa 40/42”

Tutaj jest miejsce na opinie o dealerach marki Škoda mających swoją siedzibę w woj. kujawsko-pomorskim.
Awatar użytkownika
fonus
Posty: 259
Rejestracja: 10 mar 2017, 9:33
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI ACT 150 KM 2WD DSG Brąz Magnetic

Bydgoszcz, Konarzewski, ul. Nowotoruńska 15

Post autor: fonus »

Zamówiłem za sprawą naszego forum, gdzie ktoś napisał o dobrych rabatach w tym salonie. Strona internetowa, przypadkowy wybór sprzedawcy - telefon, mail, błyskawiczna oferta i moja decyzja na tak. Wcześniej byłem na dniach otwartych w Warszawie i szukałem od tej pory najlepszej oferty. Dzwoniłem i pisałem do innych dealerów w Polsce i oferty lepszej nie dostałem więc padło na Bydgoszcz i pana Jakuba. 10.03.2017 zamówiłem. Zamówienie było w formie maila z ustaleniem ceny i konfiguracji auta.

Zadatek 2000 zł. Słowo zadatek było użyte w mailu i telefonicznie. Potem już na standardowym druku zamówienia było o wpłaconej zaliczce i o tym, że nie jest ona zadatkiem (tekst standardowy). Jednak dodatkowo w treści zamówienia było dopisane że to co wpłaciłem to zadatek, który nie podlega zwrotowi. Nie było sprecyzowane, co w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie sprzedawcy... powinno być że zadatek w podwójnej wysokości sprzedawca zwraca zamawiającemu lub inne warunki ale tego nie było. W sumie w jednym druku pozostały dwie sprzeczne ze sobą informacje. Nie drążyłem tematu. Po zmianie konfiguracji auta już w kolejnym druku zamówienia, które otrzymałem nie było już tego dopisku o zadatku. Zależy mi na zrealizowaniu umowy, a nie na odstąpieniu od niej no ale jest tu pewne niedomówienie.

W zamówieniu termin odbioru auta najpóźniej 2017-08-15.
Na dzień 2017-05-04 w systemie nie figuruje tydzień produkcji auta

Co do kontaktu ze sprzedawcą - to ja wychodzę z inicjatywą i się przypominam. Czasami zdarzyło się, że przypominałem się nie jeden raz w tej samej sprawie. Ale jak na razie jest ten kontakt w miarę poprawny. Otrzymuję odpowiedzi na swoje pytania.

Odnośnie utrzymania ceny z rabatem z pierwszego zamówienia po zmianie konfiguracji to musiałem walczyć i to było już słabe. Musiałem argumentować, że dziwnie to wygląda, że im więcej zamawiam tym finalnie mam gorszą cenę za całość i dlaczego wygląda na to, że lepsza oferta jest na auto słabo wyposażone - czy bardziej takie auto opłaca się dealerowi sprzedać? Ostatecznie stanęło na utrzymaniu rabatu na całość zamówienia po zmianie konfiguracji.

cdn...



Sponsor

Bydgoszcz, Konarzewski, ul. Nowotoruńska 15

Sponsor


Awatar użytkownika
fonus
Posty: 259
Rejestracja: 10 mar 2017, 9:33
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI ACT 150 KM 2WD DSG Brąz Magnetic

Re: Bydgoszcz, Konarzewski, ul. Nowotoruńska 15

Post autor: fonus »

Dziś 15.08.2017 najpóźniej miałem wg daty w zamówieniu odebrać auto. Parę tygodni temu zapytałem dealera o to jaki tydzień produkcji ma w systemie i odpowiedział że 40. Z radości telefonicznie domówilem Cantona. A co sobie będę żałował. 18.07.2017 zdecydowałem o zmianie koloru lakieru z białego na brąz magnetic i tapicerki z czarnej na beż. Dealer poprosił o maila. Wysłałem i w mailu poprosiłem ponownie o utrzymanie takiego samego rabatu na wszystko. Poprosiłem też o sprawdzenie jak wygląda teraz w systemie tydzień produkcji. Do dziś brak odpowiedzi i cisza. Nigdy ani w rozmowie telefonicznej ani inaczej nie miałem informacji od dealera, że moje zmiany w zamówieniu wpłyną w jakiś sposób na datę odbioru auta wpisaną w zamówieniu. Szczerze mówiąc nie wiem czy ta data ma jakieś znaczenie. Na razie odnoszę wrażenie, że żadne.

Awatar użytkownika
fonus
Posty: 259
Rejestracja: 10 mar 2017, 9:33
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI ACT 150 KM 2WD DSG Brąz Magnetic

Re: Bydgoszcz, Konarzewski, ul. Nowotoruńska 15

Post autor: fonus »

Auto odebrane 18.10.2017 czyli z 2 miesięcznym opóźnieniem. Próbowałem wynegocjować za to opony zimowe gratis. Nic z tego. Z rozbrajajacym uśmiechem sprzedawca przyznał że wszyscy klienci mieli ten sam problem i ... dostałem dobrą cenę na auto więc to jest coś z czego powinienem się cieszyć a sprawa terminu. .. no cóż... Stwierdził jedynie, że gdybym próbował się domagać dalej jakiejś rekompensaty, to może w Skodzie bo u siebie to już miał klientów którzy przychodzili z prawnikami, wysyłali pisma, przynosili faktury za auta zastępcze i żądali zwrotu kosztów i... nic nie wskórali. Także starał się mnie zniechęcić ale w ten sposób pokazał, że to nie jest jego problem. Czyli mój wniosek: Jak nie ma zapisu o karze umownej za niedotrzymanie terminu to bez wchodzenia na drogę sądową ( i wykazywania doznanej z tego tytułu szkody) nie ma co fikać. Wsiadać i cieszyć się z jazdy miśkiem! Gratis dywaniki. Będzie pan zadowolony 😀. Formalności papierkowe w porządku i sprawnie.
Samochód zatankowany 5 litrów. W drogę.

ODPOWIEDZ