Zgorzelec, Ultima Sp. z o.o., ul. Lubańska 13a

Regulamin forum
Prosimy o Waszą opinię o salonach i/lub serwisach Škoda, z których usług korzystaliście. Dotyczy to zarówno negatywnych, pozytywnych jak i neutralnych odczuć. Mamy świadomość że odczucia mogą być mocno subiektywne, jednak mamy nadzieję, że przy powtarzających się podobnego typu wrażeniach pomogą one w wyborze Dealera celem zakupu lub serwisu auta.

W szczególności interesuje nas:
  • podejście do klienta
  • czy została Wam udzielona niezbędna pomoc przy realizacji zamówienia lub usunięcia problemu, np. technicznego
  • jaki był/ma być czas dostawy samochodu od zamówienia lub czas naprawy
  • czy dealer wykazał elastyczność przy negocjacji ceny
  • rzetelność realizacji dostawy/naprawy w stosunku do zamówienia/zlecenia

Zapewne jest wiele możliwych kryteriów oceny, więc proszę się nie ograniczać do punków powyżej. Im więcej informacji tym dla wszystkich lepiej. ;)

Proszę o przestrzeganie następujących zasad:
  • jeden obiekt (salon/serwis) ‒ jeden wątek
  • tytuł wątku powinien być utworzony w postaci: „Miejscowość, nazwa, ulica/adres”, np. „Poznań, Porsche Inter Auto Polska, ul. Krańcowa 40/42”

Tutaj jest miejsce na opinie o dealerach marki Škoda mających swoją siedzibę w woj. dolnośląskim.
Awatar użytkownika
AROO
Posty: 127
Rejestracja: 19 lis 2017, 12:32
Samochód: Kodiaq STYLE 2.0 TSI 4x4 DSG

Zgorzelec, Ultima Sp. z o.o., ul. Lubańska 13a

Post autor: AROO »

Witam.

Chciałbym się z Wami podzielić swoją opinią na temat serwisu gwarancyjnego w tym serwisie Skody.
Może małe wprowadzenie.
Auto kupione w salonie Auto Wimar w Warszawie na ulicy Modlińskiej z bezpłatnym pakietem serwisowym na 2 lata lub 60 tys. km.
W zeszłym roku wracając z trasy po Europie byłem zmuszony zrobić przegląd na 30 tys km w najbliższym serwisie zaraz przy granicy ze względu na przebieg auta..
Padło na ten serwis w Zgorzelcu. Telefon wizyta umówiona bez żadnych problemów. Przyjeżdżam w piątek na 9:30 z przebiegiem 29 680 km, więc na styk.
Auto przyjęte na okresowy przegląd 30 tys. Przy przekazaniu auta zwracam uwagę na żle świecące światła mijania ( żle skalibrowana kamera po wymianie przedniej szyby) oraz kwestie wady produkcyjnej tapicerki z alkantary. Mianowicie wyłazi spod zaczepów ISOFIX na tylnej kanapie oraz mocowań zagłówków w fotelach przednich. Moim zdaniem poskąpili na skórze i taki jest tego efekt.
Po 3 godzinach auto umyte, olej i filtry wymienione i prawie gotowe do odbioru.
Spisana reklamacja na alkantarę i skórę. Pozostaje kwestia ustawienia świateł.Dodam że mam full led w całym aucie, więc nie chodziło o regulacje manualną pokrętła z ustawieniem klosza czy żarówki.

I tu powstaje problem bo okazuje się że to nie podlega gwarancji, ponieważ pan "fachowiec od gwarancji" powiedział że jest usługa i będzie płatna, zaczynając mi cytować zapis z gwarancji o tym że tylko przez pierwsze 6 miesięcy od kupna auta regulacja zawieszenia i regulacja zawiasów w drzwiach jest bezpłatna, później trzeba płacić.
Pytam więc co ma regulacja elektroniczna świateł ledowych do zawieszenia czy drzwi; na co Pan oburzony że nie zrobi w ramach bezpłatnego przeglądu bo mu nie zwrócą tego ze Skody.
Nerw mnie szarpnął i zaczynam już kręcić dym, na co koleś olewając mnie totalnie poszedł sobie do innego klienta zostawiając mnie samego.
Po awanturze Pani od serwisów powiedziała jednak że usługa będzie zrobiona bezpłatnie choć już byłem gotowy zapłacić za to te 50 zł bo tyle to kosztowało.

Generalnie nie polecam tam robienia serwisów bo oni nastawieni są na klienta niemieckiego, więcej mogą na tym zarobić i mają w nosie innych klientów zwłaszcza nie ze swojego regionu.
Po 2 tygodniach Pani zadzwoniła z informacją że reklamacja na tapicerkę zostałą uznana i że mam wybrać termin kiedy mogę przyjechać na wymianę tapicerki. Zadzwoniłem na drugi dzień podając termin kiedy mi najbardziej odpowiadał (około 2 tygodni później) a Pani na to że az tak długo to czekać nie mogą bo na naprawę mają tylko 21 dni od daty zgłoszenia a to mija za tydzień. Więc dała mi wybór że albo przyjadę w dzień który mi wyznaczą albo nic z tego nie będzie.
Więc nic z tego nie było bo w wyznaczonym dniu byłem w podróży bardzo daleko od Zgorzelca. Tłumaczenie że to chyba oni powinni pójść na rękę klientowi z terminem nie wchodziło w grę i tak skończyła się współpraca z salonem w Zgorzelcu.
Nie polecam omijać szerokim łukiem.
Pozostał niesmak i jak się póżniej okazało jeszcze większy wku..... bo serwisant który robił tą regulację świateł najprawdopodobniej nie wiedział że światła mają współgrać z kamerą na szybie i automatycznie się dostosowują w poziomie.
Z racji tego że miałem zapakowany cały bagażnik (jak to w trasie) gościu ustawił mi światła za wysoko i jak nocą jechałem to wszyscy mi mrygali z naprzeciwka długimi a auta przede mną zjeżdżały na bok ustępując mi miejsca bo świeciłem im za wysoko.

Musiałem ponownie jechać do. serwisu na regulację ale tym razem już w Warszawie na Modlińskiej w Auto Wimar gdzie zrobili to od ręki bez zbędnych pytań i bez kosztów.



Sponsor

Zgorzelec, Ultima Sp. z o.o., ul. Lubańska 13a

Sponsor


ODPOWIEDZ