Nowe spojrzenie na motory diesla

Dyskusje na dowolne tematy, nie związane z Kodiaqiem
Regulamin forum
Tutaj można dyskutować na dowolny temat.

Prosimy jednak zachować kulturę i nie obrażać innych użytkowników.
bubuś
Posty: 309
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Samochód: Kodiaq Style 2,0 TDI 190KM, 4x4, DSG + dodatki

Nowe spojrzenie na motory diesla

Post autor: bubuś » 11 kwie 2019, 21:57

I jak tu wierzyć ekoterrorystom, prawda sama się broni https://wrc.net.pl/wycofujac-silniki-di ... -klimatowi
Follow your dreams

Sponsor

Nowe spojrzenie na motory diesla

Sponsor


Przemkooo
Posty: 112
Rejestracja: 17 lut 2019, 21:43
Samochód: Superb. 2.0 tdi

Re: Nowe spojrzenie na motory diesla

Post autor: Przemkooo » 11 kwie 2019, 22:13

Cały transport światowy odbywa sie na silnikach DIESLA !
A statki i inne jednostki pływające na PALIWIE 95 śmigają.??? Tam dopiero są stare wielikie MOTORY!!! Kopciuchy.
Nagonka , Chińczycy wprowadzają swoją politykę na świat.
A Zientarski klepie głupoty w tych reklamach!!! Tylko TOYOTA Albo MITUWISI ;-)
Silniki na paliwo 95 pb lub 98 to są motory paliwożerne a czy aby tak eko??
Wiekszość nowych silników na PB nie zagazujesz. A tylko gazowanie pozwala zejść z normami nisko i jest traktowane troche jako paliwo pół-EKO.
Tak np.jeżdzą taksówki w WAWIE (EKO) LOGICZNE

Niby Najlepszy to ELEKTRYK. Ale jak ich na produkują zaczną sie zastanawiać za 10 lat gdzie utylizować akumulatory które będą gorsze dla środowiska niż DIESLE!!!
Prawda jest taka że to nie sa juz takie Diesle jak 10 lat temu. To zaczynają być auta z mocno wyśrubowanymi normami.

To Tylko moje zdanie ;-) uff ale sie rozpisałem ;-)

JED
Posty: 566
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW F11 + BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: Nowe spojrzenie na motory diesla

Post autor: JED » 12 kwie 2019, 7:59

Gdybys nie wiedzial, to od dawna silniki okretowe sa poddawane restrykcyjnym normom, to raz.
A dwa, rowniez od dawna, sa...zagazowywane :) tam, gdzie to mozliwe.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

bubuś
Posty: 309
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Samochód: Kodiaq Style 2,0 TDI 190KM, 4x4, DSG + dodatki

Re: Nowe spojrzenie na motory diesla

Post autor: bubuś » 12 kwie 2019, 20:04

JED pisze:
12 kwie 2019, 7:59
Gdybys nie wiedzial, to od dawna silniki okretowe sa poddawane restrykcyjnym normom, to raz.
A dwa, rowniez od dawna, sa...zagazowywane :) tam, gdzie to mozliwe.
Może i tak jest, jak piszesz. Ale, to raczej tylko w relatywnie młodych jednostkach, transatlantykach lub turystycznych.
Tymczasem większość pływadeł, w tym rybackich, to jednostki liczące po kilkanaście, a nierzadko po kilkadziesiąt lat. W ich motorach nowoczesności nie uwidzisz.
Follow your dreams

Awatar użytkownika
Gliniak
Posty: 77
Rejestracja: 18 lut 2019, 21:11
Samochód: 4x4/DSG/140kW/tdi/Style/szary steel

Re: Nowe spojrzenie na motory diesla

Post autor: Gliniak » 12 kwie 2019, 21:13

jesteśmy manipulowania , mówi się nam co mamy robić co mamy uważać za słuszne ....
logika czasem zawodzi vs manipulacja
ekologia piękne narzędzie strachu , niepoliczalne jak diabeł w religii ...ciemny lud kupi i będzie robił co chcemy
ehh długo by mówić :-)
gust frajera jest nieodgadniony ! :lol:

Online
Malenstwo8
Posty: 1555
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 150 KM DSG

Re: Nowe spojrzenie na motory diesla

Post autor: Malenstwo8 » 12 kwie 2019, 21:49

Też uważam, że ta nagonka ba diesela jest pędem tłumu ogłupionego odgórnie. Już pisałem o tym winnym wątku, ale co my możemy małe żuczki.

JED
Posty: 566
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW F11 + BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: Nowe spojrzenie na motory diesla

Post autor: JED » 13 kwie 2019, 8:25

bubuś pisze:
12 kwie 2019, 20:04
JED pisze:
12 kwie 2019, 7:59
Gdybys nie wiedzial, to od dawna silniki okretowe sa poddawane restrykcyjnym normom, to raz.
A dwa, rowniez od dawna, sa...zagazowywane :) tam, gdzie to mozliwe.
Może i tak jest, jak piszesz. Ale, to raczej tylko w relatywnie młodych jednostkach, transatlantykach lub turystycznych.
Tymczasem większość pływadeł, w tym rybackich, to jednostki liczące po kilkanaście, a nierzadko po kilkadziesiąt lat. W ich motorach nowoczesności nie uwidzisz.
Nie, nie tylko na takich jednostkach.
Co wiecej, odnies to, co piszesz, do starych samochodow czy nowszych, ale bez DPF czy SCR - taka sama analogia.
Pomysl tez o zuzyciu paliwa w przeliczeniu na ilosc przewiezionego ladunku i nagle okaze sie, ze...nie ma nic lepszego, niz transport morski :)



No i na koniec, fajny wyimek, ktory pokazuje pieprzenie w temacie diesla:

"The cleanest diesel engine we've ever tested is in the updated version of the BMW X1 (2015-) – it's the 150hp 'sDrive 18d Steptronic' diesel engine.

It amazed our experts by keeping emission levels low throughout our extensive assessments, producing an incredibly low average of 0.007g/km. Even in our motorway test, which features heavy acceleration up to motorway speeds, the 18d engine kept emissions at bay.

Our experts said that the emissions were, at times, 'too low to be traceable'.

To put the result in perspective, 0.007g/km is significantly less than the average level of NOx from petrol cars tested under the same test programme (0.022g/km). It is a remarkably clean diesel car.

Close behind the BMW X1 is the Ford Ecosport (2014-). Its 102hp 1.5-litre EcoBlue diesel engine produced 0.009g/km. It's the second car to ever produce a NOx level that's less than 0.01g/km in our tests.

Taking third place is the Mercedes C-Class (2014-) and its powerful C220d 9G-Tronic, 194hp engine. Emitting just 0.013g/km of NOx in our tests, it shows that powerful diesel cars can be clean, too."


A jesli ktos ma zyczenie poglebic swoja wiedze i zobaczyc, jak to wyglada na statkach, to prosze:

https://www.marineinsight.com/tech/diff ... standards/
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości