No chyba nie do końca. W Sportowej jest inny materiał, taki dziurkowany.
Kierownica sportowa vs standardowa
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: Kierownica sportowa vs standardowa
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Kierownica sportowa vs standardowa
Serio, do sportline na 19' lub 20' kółkach ze wstawkami karbonowymi (lub udającymi), czarnym wnętrzem w alcanatarze i kubełkowymi fotelami? Albo do terenowego miśka? Moim zdaniem - to jest "pseudo sportowa" kierownica, wygądająca i działająca bardzo sensownie. No i łopatki, dla mnie podstawa przy tym automacie.
Idąc Twoim tokiem myślenia "taki samochód" nie powinien miec wersji Sportline ani tym bardziej RS. A jednak są tacy którzy to lubią, tego oczekują i budę o aerodynamice kiosku "Ruchu" będa stawiać na sportowych kapciach i kombinowac jakie tu większe alusy włożyć
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: Kierownica sportowa vs standardowa
Dzięki za wszystkie opinie. Jednak wszystko trzeba przetestować samemu. W moim kodiaqu sportowa kierownica jest super!
Idealnie dopasowana do rąk , fajna skórka, łopatki dają więcej możliwości podczas jazdy. gdy potrzeba szybsza redukcja biegu i płynniejsze przyspieszenie. wcale nie jest mniejsza od standardowej jedynie zcięta na dole i idealnie wyprofilowana, co też daje jej atrakcyjny wygląd.
Także polecam sportową kierownicę i to nie po to aby z auta robić jakiegoś sportowego bolida tylko dlatego że daje większy komfort podczas jazdy i wygląda atrakcyjnie ( a gdyby była ona nazwaną kierownicą standardową to wcale nie pomyślałbym nawet że to kierownica sportowa-bo nie jest jakimś małym dziwolągiem). I porównywanie do "świni z siodłem" to prędzej RobKos widziałeś ją jak "świnia niebo".
Idealnie dopasowana do rąk , fajna skórka, łopatki dają więcej możliwości podczas jazdy. gdy potrzeba szybsza redukcja biegu i płynniejsze przyspieszenie. wcale nie jest mniejsza od standardowej jedynie zcięta na dole i idealnie wyprofilowana, co też daje jej atrakcyjny wygląd.
Także polecam sportową kierownicę i to nie po to aby z auta robić jakiegoś sportowego bolida tylko dlatego że daje większy komfort podczas jazdy i wygląda atrakcyjnie ( a gdyby była ona nazwaną kierownicą standardową to wcale nie pomyślałbym nawet że to kierownica sportowa-bo nie jest jakimś małym dziwolągiem). I porównywanie do "świni z siodłem" to prędzej RobKos widziałeś ją jak "świnia niebo".