HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Wszelkie dyskusje związane z zakupieniem Kodiaqa
Ethel
Posty: 315
Rejestracja: 21 mar 2017, 9:42
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI DSG Style

HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Post autor: Ethel »

Cześć,

mam dylemat czy brać HHC (400 PLN) czy jest całkowicie zbędny przy DSG (6 biegowa) z funkcją Auto Hold. W posiadanym obecnie automacie (CVT) nie ma opcji aby samochód stoczył się z górki jak podniosę nogę z hamulca. W najgorszym przypadku stoi w miejscu jeśli nie dodam gazu (na płąskim zaczyna się toczyć).

Czy dokupujecie do swoich DSG funcję HHC? Czy z Autoholdem też nie ma opcji aby samochód się stoczył jak kursantomi na egzaminie :P

Pozdrawiam,
Ethel



Sponsor

HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Sponsor


Rafał
Posty: 523
Rejestracja: 17 lut 2017, 10:53
Lokalizacja: Solec Kujawski, kuj-pom
Samochód: 2.0 tsi lava blue

Re: HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Post autor: Rafał »

a bierzesz auto z napędem na przód czy na wszystkie koła?

Rafał
Posty: 523
Rejestracja: 17 lut 2017, 10:53
Lokalizacja: Solec Kujawski, kuj-pom
Samochód: 2.0 tsi lava blue

Re: HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Post autor: Rafał »

jeśli wybrałeś auto 4x4 to hhc będziesz miał za darmo, wystarczy zlecić doradcy dopisanie DARMOWEGO dodatkowego opcjonalnego "wyposażenia":
DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy dla napędu 4x4 (z funkcją OFF-ROAD - tryb wspomagania jazdy w
trudnym terenie), HHC - Hill Hold Control - fizycznie jest to dodatkowy przycisk przy wybieraku skrzyni ;)

Ethel
Posty: 315
Rejestracja: 21 mar 2017, 9:42
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI DSG Style

Re: HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Post autor: Ethel »

Tylko na przód :(

kamilR
Posty: 318
Rejestracja: 26 mar 2017, 16:40
Samochód: Hyundai Tucson 1.7crdi '15,Koleos 2.0dci 4x4 '17

Re: HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Post autor: kamilR »

A jeśli auto jest w wersji 4x4 ale manual? Mam dorzucona opcje drive mode select ale HHC występuje jako dodatkowa płatna opcja...

Ethel
Posty: 315
Rejestracja: 21 mar 2017, 9:42
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI DSG Style

Re: HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Post autor: Ethel »

nie martwisz się, że przy masie z 4x4 to juz moze byc mu ciężko? :) brak mozliwosci testu sprawily, ze dla bezpieczenstwa biore tylko na przód
tez widzę, ze bierzesz 1.4 TSI dlatego pytam.

kamilR
Posty: 318
Rejestracja: 26 mar 2017, 16:40
Samochód: Hyundai Tucson 1.7crdi '15,Koleos 2.0dci 4x4 '17

Re: HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Post autor: kamilR »

Czym tu się martwić:) mam teraz tucsona 1.7 crdi 115KM i daje rade(trasy 500-700 km, dwie dorosłe osoby plus dziecko plus bagaże snowboard itp.), więc i ten da radę, tym bardziej że silniki TSI naprawdę trzymają wartości a nawet na hamowni pokazują więcej:P w razie czego mam deskę ratunkową:P : http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Vol ... 10kW-150KM .

Poza tym 1615kg masy własnej- to nie jest jakaś kosmiczna wartość;)

Ethel
Posty: 315
Rejestracja: 21 mar 2017, 9:42
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI DSG Style

Re: HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Post autor: Ethel »

Ponoć możesz wybrać Drive Select z opcją HHC za darmo z napędem 4x4. Wystarczy zaznaczyć to przy konfiguracji. Dla wersji Style, ale widzę że akurat to nie jest problem :)

P.S.

Ten Tucson to ma prawie 14 s do 100 km :) Przy tym to w tym Kodiaqu to będziesz miał wrażenie wchodzenia na orbitę :)

tomek
Posty: 4
Rejestracja: 28 mar 2017, 11:49
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI Style

Re: HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Post autor: tomek »

Drive Mode Select w Style jest dostępny za 0 zł, ale tylko pod warunkiem, że dokłada się również nawigację Amundsen lub Columbus - tak przynajmniej sugeruje konfigurator na stronie Skody.

Pytałem w kilku salonach nt. HHC vs DSG i za każdym razem sprzedawcy twierdzili, że dla automatu asystent HHC nie jest potrzebny, bo auto z DSG nie stoczy się z pochyłości. Z drugiej strony HHC można sobie dołożyć (np. na w/w stronie) bez względu na rodzaj skrzyni. Wyjdzie w praniu.

Ethel
Posty: 315
Rejestracja: 21 mar 2017, 9:42
Samochód: Kodiaq 1.4 TSI DSG Style

Re: HHC a DSG z funkcją Auto Hold

Post autor: Ethel »

Mi też tak mówił doradca, ale pytanie czemu przy 4x4 jest standardem, a przy ośce już nie. Czemu w innych markach VAG jest standardem przy DSG... niezależnie od napędu...

Ach te pytania... Czekam do czwartku kiedy zamówię i przestanę o tym myśleć....

ODPOWIEDZ