Gdyby XC60 był tak funkcjinalny jak Kodiaq i albo choć miał taki bagażnik to bym powiedział że warto dopłacić.
Odczucia z jazdy sa diamteralnie gorsze w Kodiaqu ale jak pisałem porównywałem wersję Style.
Gdyby to był doposażony na max L&K to róznica byłaby mniejsze i wytedy pytanie można by powórzyć.
Sam zamówiłem L&K nigdy nim nie jeźdżąc. Jeździłem Style oraz Sportline i tutaj już róznica była spora w odczuciach.
Czas oczekiwania na Kodiaqa
Re: Czas oczekiwania na Kodiaqa
Mam pytanie - podobno moje auto jest w u importera w Poznaniu, czekam na transport do dealera. Dziwi mnie brak żadnej informacji kiedy to nastąpi. Nie można nic zaplanować, pozostaje czekać aż dojedzie. W dzisiejszych czasach śledzimy nawet drogę przesyłek za 10 zł a dealer nie wie kiedy przyjedzie do niego dostawa kilku czy kilkunastu aut?:) Jak było u was?
Re: Czas oczekiwania na Kodiaqa
Od importera z Poznania do dealera 4 dni robocze. Salon Rzeszów.
Re: Czas oczekiwania na Kodiaqa
chris24 jakie widzisz roznoce miedzy l&k a style? ja jezdzilem na jazdach probnych doposazonym style i l&k, i nie widzialem roznicy, oprocz tegp ze style byl w benzynie a l&k w dieslu.
Re: Czas oczekiwania na Kodiaqa
Między doposażonymi Style i L&K ja nie widzę różnicy poza ceną , a tak na poważnie dziś troszkę pojeździłem, zawieszenie mimo, że tak jak w Tiguanie DCC to Kodiak lepiej to ogarnia. Miejsca w środku w ch.., widoczność dobra, multimedia dla mnie wystarczają, jeśli była by taka opcja to bym brał HUDa, ale teraz nawet w BMW w X3 nie ma dostępnęgo w zamówieniu
Re: Czas oczekiwania na Kodiaqa
Tak jak pisałem nie jeździłem L&K tylko Style i Sportline mocno doposażonym i te 2 ostatnie wersje mogę porównać.
Różnica w odbiorze auta było lepsze w Sportline, myślę że miały na to największy wpływ fotele z alcantary elektrycznie regulowane plus DCC i w aucie było zdecydowanie ciszej - tutaj nie mam pewności ale może były szyby dzwiękoszczelne. Niemniej tak jak mówię , tym razem była przesiadka z wypasionego XC60 na podstawę Style z siliniem diesla 150 KM. więc to też pewnie miało znaczenie.
Różnica w odbiorze auta było lepsze w Sportline, myślę że miały na to największy wpływ fotele z alcantary elektrycznie regulowane plus DCC i w aucie było zdecydowanie ciszej - tutaj nie mam pewności ale może były szyby dzwiękoszczelne. Niemniej tak jak mówię , tym razem była przesiadka z wypasionego XC60 na podstawę Style z siliniem diesla 150 KM. więc to też pewnie miało znaczenie.
Re: Czas oczekiwania na Kodiaqa
XC60 zapakowana pod korek (pneumatyka, B&W, itp.) daje dużo lepsze wrażenia w jeździe niż Kodiaq zapakowany pod korek. To zresztą nie dziwne, to jest różnica klas.
Volvo z Mild Hybrid jeździ gorzej niż Volvo przed Mild Hybrid (porównuję dwie XC60 - ze starym silnikiem i z nowym, obie tak samo wyposażone).
Volvo z Mild Hybrid jeździ gorzej niż Volvo przed Mild Hybrid (porównuję dwie XC60 - ze starym silnikiem i z nowym, obie tak samo wyposażone).
Re: Czas oczekiwania na Kodiaqa
O czym my rozmawiamy porównując samochód ktory katalogowo zaczyna się od 138 tys. z takim który zaczyna się od 210 tys. czyli tyle ile kosztuje topowa wersja pierwszego. A jak wszyscy wiemy, zawsze trzeba coś dołożyć i to zazwyczaj nie mało. Kodiaq jest fajny ale porównywanie tego z XC60 czy X3 trochę mija się z celem.
Re: Czas oczekiwania na Kodiaqa
My Skoda możesz aktywować samemu mając dwa kluczyki, ewentualnie jak poprosisz sprzedawcę to sam to z Tobą zrobi, albo nawet bez proszenia wyjdzie z inicjatywą. To co potrzeba zrobić w serwisie, to to jak chcesz mieć otwierane auto z poziomu aplikacji w telefonie.cov pisze: ↑11 cze 2022, 12:29Dla tych którzy już odebrali, o co pytać dealera jeśli chodzi o aktywację My Skoda? Bo po wbiciu VINU aplikacja cały czas wyświetla error, ale w wersji webowej przez stronę udało się wbić auto. Tam doczytałem że do aktywacji są podobno potrzebne 2 kluczyki, ktoś tu pisał ale do pełnej aktywacji jakaś czynność dealera. Zatem o co go pytać przy odbiorze;-)? O "pełną" aktywację?