W 2017 roku robiliśmy tu na forum symulacje.
Wyszło nam jeśli dobrze pamiętam, że te różnice niwelują się gdzieś przy poziomie 120 000 - 150 000 km. Silnik diesla był o 11 000 droższy
Finalna cena Kodiaqa
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
- Bury_Kocur
- Posty: 177
- Rejestracja: 05 lut 2023, 13:44
- Lokalizacja: Cząstków Mazowiecki
- Samochód: Misio 2,0 l TDI 150 kucyków + DSG
Re: Finalna cena Kodiaqa
Skąd masz tą informację ?mackowski30 pisze: ↑09 sty 2024, 11:24No i dupa, dzisiaj dostałem info, że 2.0 TDI 150KM wypada już produkcji i nie jest już dostępny w Kodiaq'ach.
...
Pytam bo ja z ASO na Modlińskiej mam kompletnie inne wieści ..
pzdr
Włodek
- Bury_Kocur
- Posty: 177
- Rejestracja: 05 lut 2023, 13:44
- Lokalizacja: Cząstków Mazowiecki
- Samochód: Misio 2,0 l TDI 150 kucyków + DSG
Re: Finalna cena Kodiaqa
Kocurze,
Twoje zdanie może wynikać to z tego, że nie jeździłeś 2.0 TSI. Ja jeżdżę dieslem 190KM i benzyna jest szybsza i cichsza. Szybsza zauważalnie - bardziej płynnie przyspiesza i skrzynia lepiej zmienia biegi, ale cichsza nieporównywalnie. Oczywiście to nie znaczy, że Kodiaq w dieslu nie jest dobrze wyciszony, ale klekot to klekot. I to nieszczęsne AdBlue. Za to jeśli chodzi o spalanie, szczególnie przy jeździe w tempie - nic lepszego niż diesel jak na razie nie wymyślono.
Pzdr, Flx
Twoje zdanie może wynikać to z tego, że nie jeździłeś 2.0 TSI. Ja jeżdżę dieslem 190KM i benzyna jest szybsza i cichsza. Szybsza zauważalnie - bardziej płynnie przyspiesza i skrzynia lepiej zmienia biegi, ale cichsza nieporównywalnie. Oczywiście to nie znaczy, że Kodiaq w dieslu nie jest dobrze wyciszony, ale klekot to klekot. I to nieszczęsne AdBlue. Za to jeśli chodzi o spalanie, szczególnie przy jeździe w tempie - nic lepszego niż diesel jak na razie nie wymyślono.
Pzdr, Flx
Re: Finalna cena Kodiaqa
A ja mam cennik od dealera na wersję Selection i jest ona jak na razie TYLKO z silnikiem 2.0TDI o mocy 193KM + DSG7. Opiewa na 209.500 + wyposażenie dodatkowe. Do tego jest w tej informacji zajawka o wersji z napędem IV - zasięg na aku do 100 km. Ładowanie 11kW 2.5h, ze zwykłego gniazdka 5h, na chargerach do 50kW 25 minut. Jak na razie nic więcej. Nie ukrywam, że ten Plug-in mnie najbardziej interesuje.Bury_Kocur pisze: ↑10 lut 2024, 18:10
Skąd masz tą informację ?
Pytam bo ja z ASO na Modlińskiej mam kompletnie inne wieści ..
pzdr
Włodek
Pzdr, Flx
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Finalna cena Kodiaqa
Nie licz, że przejedziesz więcej niż 50 km zimą a 75 latem na prądzie.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: Finalna cena Kodiaqa
Nie to mnie martwi, mam gruntownie przetestowanego Enyaqa i nie sądzę, żeby Kodiaq palił mniej, ani też więcej niż mi tam wychodziło, poza tym skończy się prąd - jadę dalej. Bardziej się zastanawiam ile będzie palił w trasie, bo do tego przeważnie używamy naszych firmowych samochodów.
Czasy ładowania wskazują na baterię o pojemności netto około 20 kWh, pod moją nogą w lecie w mieście pod setkę podciągnę. W Enyaqu (z klimą) miałem bez kłopotu 17,5 kWh / 100 km (40 km jazdy po mieście). W męczarniach, ale kilkanaście kilometrów zszedłem poniżej 16.5, dobrą robotę robi 5 letnie doświadczenie w jeżdżeniu hybrydą, złą natomiast napęd na 4 koła i silniki o mocy 300KM
Pzdr Flx
Czasy ładowania wskazują na baterię o pojemności netto około 20 kWh, pod moją nogą w lecie w mieście pod setkę podciągnę. W Enyaqu (z klimą) miałem bez kłopotu 17,5 kWh / 100 km (40 km jazdy po mieście). W męczarniach, ale kilkanaście kilometrów zszedłem poniżej 16.5, dobrą robotę robi 5 letnie doświadczenie w jeżdżeniu hybrydą, złą natomiast napęd na 4 koła i silniki o mocy 300KM
Pzdr Flx