Testy przeprowadzone
Jeżeli ktoś bierze 1.5 DSG Style, to IMHO warto dopłacić do HHC gdyż AH nie zawsze nam pomaga.
HHC przydaje się głównie w sytuacji kiedy wjazd do garażu mamy pod górę.
Podczas wjazdu przodem do krótkiego garażu wyłączenie AH ma taki plus, że już w garażu możemy puścić hamulec (bez dotykania gazu) i dosłownie dojechać na milimetry do końca garażu. Zanim jednak otworzy nam się brama garażowa, to stoimy pod górę i aby ruszyć, to HHC nam przyblokuje hamulce, nie obciążając tak bardzo skrzyni biegów. Oczywiście AH by zrobiło to samo, ale w garażu trzeba by było wyłączyć AH aby dojechać na milimetry.
Podczas wyjeżdżania tyłem z garażu, włączenie AH powoduje, że nie ma możliwości opuszczać się na hamulcu, bo auto po prostu się zatrzymuje i trzeba nacisnąć gaz, co drastyczne zwiększa nam prędkość tyłem z górki. Wyjazd w takiej sytuacji jest możliwy tylko z wyłączonym AH - prędkość regulujemy tylko hamulcem. Szczególnie jeżeli wyjeżdżamy od razu na drogę.
Podsumowując, manewrując pod domem w niepłaskim terenie prościej jest bez AH. Aby więc nie kombinować z jego włączaniem/wyłączeniem, łatwiej dołożyć HHC i po prostu pod domem wyłączać AH.