Nie ma się tak samo ponieważ alternator po rozruchu silnika spalinowego staje się źródłem energii. W samochodzie elektrycznym cały czas są to akumulatory. Piszesz po raz kolejny bzdury. Doucz się proszę bo wprowadzasz ludzi w błąd.MałGorzata pisze:Mam na myśli fakt, że podany zasięg można łatwo zmienić. Jest wyliczony na podstawie danych z ostatnich jazd. Wystarczy jechać z nogą w podłodze i zasięg się skróci lub na odwrót.szablesi76 pisze: ↑17 paź 2021, 16:22Chyba odleciałas za mocno. Zasięg samochodu spalinowego zależy od obciążenia ( masa całkowita pojazdu). A elektryka ? Czy włączy się światła, wycieraczki , nawiew w środku etc. Proponuje zejść trochę na ziemie. Jedyne co zgadza się z rzeczywistością to to ze elektryk nie jest dla każdego . Dodam ze nie jest dla ludzi robiących dużo kilometrów.MałGorzata pisze:Zasięg samochodu elektrycznego to wartość wirtualna. Podobnie jak spalinowego.
Używanie dodatkowych urządzeń w samochodzie elektrycznym ma się tak samo do zużycia energii jak w spalinowym. Jest pomijalny. Jedynie włączenie ogrzewania powoduje zwiększony pobór energii. Rozwiązaniem jest pompa ciepła, która zużywa znacznie mniej energii niż grzałka do klimatyzacji.
W Enyaqu jest 12V instalacja elektryczna.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk