GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Wszelkie dyskusje związane z zakupieniem Kodiaqa
longmanpl
Posty: 232
Rejestracja: 15 cze 2021, 1:16
Samochód: Kodiaq Sportline 2.0 TSI

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: longmanpl »

Na FB wyszukaj profil "Skoda - Porsche Inter Auto Polska" i przejdź na "Posty". Tam będzie przypięty post klienta, autora w/w tekstu.

Wysłane z mojego CMR-W09 przy użyciu Tapatalka




Sponsor

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Sponsor


sylwekr
Posty: 135
Rejestracja: 25 cze 2021, 22:51
Samochód: Kodiaq L&K 2.0TSI

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: sylwekr »

longmanpl pisze:
20 lis 2021, 11:47
Na FB wyszukaj profil "Skoda - Porsche Inter Auto Polska" i przejdź na "Posty". Tam będzie przypięty post klienta, autora w/w tekstu.

Wysłane z mojego CMR-W09 przy użyciu Tapatalka
Szukam i nie mogę znaleźć...

Awatar użytkownika
WaC
Posty: 641
Rejestracja: 17 wrz 2021, 21:41
Lokalizacja: Bemowo
Samochód: Sportline 2.0 TSI 4x4 DSG7

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: WaC »

Moja sprawa:
PIAPL Info (PIAPL - PL) <info.piapl@porscheinterauto.pl>
śr., 24 lis, 15:56

Szanowny Panie,
Dziękuję za wiadomość. Proszę o informację, którego salonu dotyczy sprawa(miasto, ulica) lub który doradca handlowy Pana obsługuję? Po otrzymaniu informacji prześlę wiadomość do odpowiedniego działu.
Pozdrawiam,
Konsultant ds. BDC

Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o.
ul. Sekundowa 1a | 02-178 Warszawa
Tel: +48 22 532 ……….

Sent: Wednesday, November 24, 2021 2:49 PM
To: PIAPL Info (PIAPL - PL) <info@porscheinterauto.pl>
Subject: [EXT] Fwd: Kodiaq bez opcji wyposażenia

Szanowni Państwo!
W dniu 17 listopada br. o godz. 15:06, wysłałem do Państwa pytanie. Do chwili obecnej nie dostałem żadnej odpowiedzi. Czy mogę liczyć na ustosunkowanie się do mojego zapytania?
Z poważaniem, ………….

---------- Forwarded message ---------
Date: śr., 17 lis 2021 o 15:06
Subject: Kodiaq bez opcji wyposażenia
To: <info@porscheinterauto.pl>

Szanowni Państwo!
Zwracam się do Państwa z następującym problemem (pytaniem). W sierpniu br. w jednym z salonów Porsche Inter Auto złożyłem zamówienie i wpłaciłem stosowną zaliczkę na Skodę Kodiaq Sportline 2.0 TSI 4x4. Planowany termin produkcji określono na III tydzień stycznia 2022 roku. W ub. tygodniu otrzymałem od specjalisty ds. sprzedaży n\w informację:
"(...) Skoda Kodiaq zostanie wyprodukowany bez opcji wyposażenia:
AREA VIEW CAMERA - system kamer 360°
LANE ASSIST i SIDE ASSIST z REAR TRAFFIC ALERT, EMERGENCY ASSIST
(w/w zmiany nie wiążą się z obniżeniem ceny samochodu) (...)".
Wobec powyższego, bardzo niepokoi mnie fakt: czy możliwym jest sprzedaż pojazdu bez wybranych w zamówieniu opcji wyposażenia, przy jednoczesnym zachowaniu ceny z daty złożenia zamówienia, tj. bez obniżenia wartości pojazdu o elementy, w które nie zostanie on wyposażony?
Jednocześnie, z dużą uwagą zapoznałem się z "Kodeksem postępowania Porsche Holding". W wyniku analizy przedmiotowego dokumentu, nasunęły mi się dosyć poważne wątpliwości dotyczące przedstawionego sposobu postępowania. W tym miejscu pragnę podkreślić, iż ze zrozumieniem przyjmuję do wiadomości obiektywne problemy branży motoryzacyjnej w dostępie do niezbędnych w produkcji samochodów komponentów.
Celowo nie podaję szczegółów swojego zamówienia oraz Salonu Skody wchodzącego w skład Państwa Holdingu, w którym zamawiałem pojazd, bowiem liczę, iż może to być pewnego rodzaju nieporozumienie.
Dodatkowo informuję, że świadomie wybrałem salon wchodzący w skład Państwa Holdingu, gdyż od wielu lat z zadowoleniem korzystam z Waszych usług serwisowych. Wszelkie czynności serwisowe realizowane były na najwyższym poziomie i całokształt obsługi klientów oceniam w samych superlatywach.
Wyrażam nadzieję, że uzyskam od Państwa, w możliwie krótkim terminie, satysfakcjonującą odpowiedź dotyczącą ostatecznej ceny zamówionego przeze mnie pojazdu.
Z wyrazami szacunku, Wa….C……...
Moje motto: Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z tego żywy.

wasyleq
Posty: 77
Rejestracja: 09 sie 2021, 19:46
Samochód: Jeszcze nie Kodiaq

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: wasyleq »

Przedziwna sprawa. W zeszłym tygodniu dzwonił do mnie handlowiec z salonu gdzie zamawiałem, powiedział, że pojawił się termin dla mojego auta, przełom stycznia/lutego 2022, oraz żebym się nie przyzwyczajał. Na pytanie o kastrowanie aut powiedział, że nie dostał formalnej wiadomości od Skody na ten temat, a dla żadnego z jego zamówień to się nie przydarzyło.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2021, 0:18 przez wasyleq, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
WaC
Posty: 641
Rejestracja: 17 wrz 2021, 21:41
Lokalizacja: Bemowo
Samochód: Sportline 2.0 TSI 4x4 DSG7

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: WaC »

No właśnie! Nigdzie indziej nie widziałem takiej informacji (oficjalnej).
Moje motto: Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z tego żywy.

Awatar użytkownika
WaC
Posty: 641
Rejestracja: 17 wrz 2021, 21:41
Lokalizacja: Bemowo
Samochód: Sportline 2.0 TSI 4x4 DSG7

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: WaC »

Mam odpowiedź od mojego handlowca z 3 grudnia br.:
"...uprzejmie informuję, że zamówienie Państwa na samochód Skoda Kodiaq dla jego realizacji zostanie zmodyfikowane (braki elektroniki dla motoryzacji), proszę o zapoznanie się z poniższymi zmianami było między innymi:
AREA VIEW CAMERA - system kamer 360° cena brutto 1.950,00zł
LANE ASSIST i SIDE ASSIST z REAR TRAFFIC ALERT, EMERGENCY ASSIST cena brutto 4.700,00zł
Razem brutto: 6.650,00zł

Producent wprowadził nową opcję :
PWQ - LANE ASSIST z adaptacyjnym prowadzeniem po torze + Emergency Assist (bez SIDE ASSIST I REAR TRAFFIC ALERT) Koszt brutto 2.550,00zł.
Proszę o rozważenie czy w/w nowa opcja byłaby potrzebna dla Państwa ?
W przypadku akceptacji tej zmiany pomniejszamy wartość samochodu z zamówienia o kwotę brutto 4.100,00zł(jeżeli uznacie Państwo, że opcja ta jest zbędna - to wartość samochodu z zamówienia zostanie pomniejszona brutto: 6.650,00zł)..."
Moje motto: Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z tego żywy.

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2888
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: MałGorzata »

Co odpowiesz?
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Awatar użytkownika
WaC
Posty: 641
Rejestracja: 17 wrz 2021, 21:41
Lokalizacja: Bemowo
Samochód: Sportline 2.0 TSI 4x4 DSG7

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: WaC »

PWQ.
Moje motto: Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z tego żywy.

longmanpl
Posty: 232
Rejestracja: 15 cze 2021, 1:16
Samochód: Kodiaq Sportline 2.0 TSI

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: longmanpl »

@WaC mam podobną kwotę za kastrowane dodatki - 6200.

Z tym, że u mnie tańszy pakiet LANE ASSIST i SIDE ASSIST z REAR TRAFFIC ALERT za 4200.
Narazie wiem tylko, że Lane Assist zostanie, a korekta ceny o równowartość Cantona - 2000 zł.

Dobrze wiedzieć, że korekta ceny jest u Ciebie o równowartość obcinanych dodatków.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka


dede
Posty: 51
Rejestracja: 29 gru 2020, 22:14
Samochód: Style 2.0 TSI 4x4 Lava Blue + trochę dodatków

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: dede »

Z moich dodatków wypadł niestety CANTON i side assist z pakietu Travel assist high. Z informacji od handlowca cena zostanie obniżona o 2000 zł ze względu na CANTONA. Za brak side assita ceny nie obniżą ponieważ pakiet travel assist high zostaje. Podobnie jak nie obniżają ceny na pakiet rodzinny, z którego zabrano elektroniczną blokadę otwierania tylnych drzwi.

ODPOWIEDZ