GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Wszelkie dyskusje związane z zakupieniem Kodiaqa
Xeor^
Posty: 217
Rejestracja: 07 cze 2021, 12:08
Samochód: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 L&K

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: Xeor^ »

DJsmile pisze:
19 lut 2022, 11:22
Swoją drogą - polecam InterAuto na Kocmyrzowskiej w Krakowie. Standard obsługi - niebo a ziemia. Luzar Wieliczka - czekałem dwa miesiące na info o kastracji wyposażenia. InterAuto - możemy dokumenty załatwić zdalnie - oferta była w 5min. na mailu. Na pytanie czy mogę jeszcze dzisiaj zobaczyć auto, Pan Daniel Paś poprosił tylko o 45min na powrót do salonu bo był już z synem.
Taką obsługę doceniam, i za taką jestem w stanie zapłacić nawet cenę katalogową.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
A ja polecam Wieliczkę, juz drugie auto u nich, mam gwarancję ceny i jestem informowany o wszystkim, nawet dzisiaj dostałem maila ze statusem a jest Sobota. Jak były niejasnosci to od razu sprzedawca pisał do centrali i wszystko zalatwiał.

Za to w innych salonach byłem traktowany jak intruz. Ja mam nadzieje ze Ty tej sprawy nie wygrasz, bo masz pretensje ze firma nie idzie na kompromis gdzie sam pisales ze "ja od razu ze albo cena albo uokik", a potem prawnik się z nimi kontaktował.



Sponsor

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Sponsor


DJsmile
Posty: 21
Rejestracja: 04 lut 2022, 22:13
Samochód: Zamówiony: KODIAQ Style 1,5 DSG

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: DJsmile »

Mamy wolny kraj. Sam prowadzę JDG. SZANUJĘ SWOICH KLIENTÓW I USTALENIA Z NIMI. JEŚLI JESTEM KLIENTEM OCZEKUJĘ TEGO SAMEGO W DRUGĄ STRONĘ. Nie jest to też pierwsze czy drugie nowe auto które kupuje. Poznałem już dobre standardy obsługi.
Przyznam, że bardzo dziwi mnie Twoją odpowiedź. Sam jesteś klientem (chyba że nie?), I jakoś ciężko mi uwierzyć, że tak bez, wahania przełknąć byś kolejne 10k+. Czy może dopytałbyś czy coś więcej nie dorzucić od siebie? Czytając to forum jednak odnoszę wrażenie, że co chwila zadanie podwyższenia ceny przez Dealera jest również "problemem" dla innych kolegów.
Jak kiedyś wspomniałem: we mnie jest dużo empatii do ludzi - Lazar tego nie jest w stanie zabić. Tobie też pomimo wszystko życzę pomyślnej finalizacji zakupu.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka




DJsmile
Posty: 21
Rejestracja: 04 lut 2022, 22:13
Samochód: Zamówiony: KODIAQ Style 1,5 DSG

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: DJsmile »

PS: po moim przykładzie widzisz ile jest warta gwarancja ceny u Luzar'a. Szczerze kibicuję, żebyś ja miał.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Xeor^
Posty: 217
Rejestracja: 07 cze 2021, 12:08
Samochód: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 L&K

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: Xeor^ »

Ja bym np zgodził się na 5k czyli połowę. Po prostu nie lubię jak ktoś wylatuje z prawnikami i ciąga innych po sądach bo mu się należy a nie rozumie drugiej strony. Nie znam sytuacji, ale przypuszczam że nie jest tak czarnobiała jak nam opisujesz. Może to była kwestia tego jednego pracownika tam? Ja już w październiku dowiedziałem się że może być podwyższenie ceny i od razu by mnie informowali jakby tak było.

Tobie też życzę wszystkiego dobrego i wypisuję się z tego tematu żeby nikogo nie irytować, ale nie zawsze wszystko jest tak oczywiste jak nam się wydaje. Szerokości!

Xeor^
Posty: 217
Rejestracja: 07 cze 2021, 12:08
Samochód: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 L&K

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: Xeor^ »

DJsmile pisze:
19 lut 2022, 12:05
PS: po moim przykładzie widzisz ile jest warta gwarancja ceny u Luzar'a. Szczerze kibicuję, żebyś ja miał.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wczoraj mi to potwierdzali, dam znać jak dojdzie do odbioru.

DJsmile
Posty: 21
Rejestracja: 04 lut 2022, 22:13
Samochód: Zamówiony: KODIAQ Style 1,5 DSG

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: DJsmile »

Gdyby stanęło gdzieś w połowie - pewno też bym się zgodził. Trzeba było tylko rozmawiać. Niestety tej rozmowy zabrakło. Może ja byłem zbyt mocny? Może handlowiec zbyt słaby? Może jego szef ma interes pod kreska i nie mógł popuścić ani złotówki? Kto wie. Mleko się wylało.

Szerokości Xeor! Zapewne spotkamy się gdzieś na drodze w okolicach Wieliczki nie raz

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Xeor^
Posty: 217
Rejestracja: 07 cze 2021, 12:08
Samochód: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 L&K

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: Xeor^ »

No to moze faktycznie sprzedawca był jakiś nieogarnięty, ale aż mnie to mega dziwi, bo ja z drugiej części Polski jadę tylko po auto do Wieliczki ze względu na obsługę zdalną i super kontakt.

Sontiusz
Posty: 22
Rejestracja: 26 cze 2021, 22:28
Samochód: Skoda

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: Sontiusz »

Normalnością powinno być dotrzymywanie umów pisemnych czy też ustnych. Czemu zawsze kupujący ma być na straconej pozycji? I ciągle te same teksty proszę mnie zrozumieć, pandemia półprzewodniki? Prawda jest taka że chodzi o dolary na każdym aucie zostawionym przez zamawiającego salon jest do przodu 20 tys. zł. I sprzedaję go od ręki. I to nimi kieruję kasa.

Xeor^
Posty: 217
Rejestracja: 07 cze 2021, 12:08
Samochód: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 L&K

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: Xeor^ »

DJsmile pisze:
19 lut 2022, 12:05
PS: po moim przykładzie widzisz ile jest warta gwarancja ceny u Luzar'a. Szczerze kibicuję, żebyś ja miał.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Znając moje szczęscie to okaże się że miałeś rację i dostanę polowę rabatu czy coś. 🤨🤣 oby nie, bo to już byłoby bardzo nie w porządku jak kilka dni przed odbiorem by mi podwyższyli, a mam za 2tyg odbierać.

chris24
Posty: 378
Rejestracja: 22 gru 2021, 18:07
Samochód: Skoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4

Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA

Post autor: chris24 »

Luzar kiedyś może dawał gwarancję ceny ale od ostatniej zmiany cennika w 11.2021 mają nowe wzory umów przemielone przez prawnika , które są tak zawiłe ale wynika z nich że nie odpowiadają kompletnie za nic , ani termin, ani wyposażenie ani cena. Chyba że stwierdzenie typu jest gwarancja ceny o ile producent/importer nie podniesie cen kogoś zadowala. Niestety z tego powodu u nich nie zamówiłem tylko u konkurencji. Poza tym obsługa Luzar była bardzo dobra, dostałem sensowny rabat tylko co mi po tym jak bez gwarancji ceny.

Xeor^ : nie bardzo rozumniem Twoje podejście . Jaką empatią miałby się tu wykazać klient którego dealer robi w konia i nie realizuje zapisów umowy przerzucając całe ryzyko na klienta ? To klient tu jest poszkodowany więc sprawa jak najbardziej do rozwiązania prawnego. Mógł Luzar myśleć wcześniej dając konkretną ofertę cenową z gwarancją ceny.
Teraz zaczeli widzę myśleć bardziej trzeźwo robiąc nowy wzór umowy no ale w takim przypadku po ich stronie ryzyko zerowe ale sprzedaż niższa....

ODPOWIEDZ