U mnie sytuacja następująca.
Rano telefon do kierownika salonu że nie zgadzamy się na żadną podwyżkę, oraz prosimy o telefon jak auto już będzie na miejscu. Został powiadomiony że będziemy korzystać z prawa dla konsumentów odpowiednich paragrafów. Zamurowalo go kolejny raz jedyne co powiedział że już to przerabiali. Został poproszony o numer telefonu/maila do dyrektora lecz jesz go nie otrzymaliśmy.
Po godzinie oddzwania i prosił o maila że się nie zgadzamy na zmianę ceny. Mail poszedł dość dosadny teraz czekamy. Myślę że już się wycofuję ze swojego stanowiska, tylko chcę jakoś wybrnąć. Dyrektor nic pewnie nie wie o praktykach działu sprzedaży interesuję go tylko Excel.
GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA
Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA
Ciekawe, skoro już przerabiali takie przypadki, to dlaczego go zamurowało..Sontiusz pisze: ... Został powiadomiony że będziemy korzystać z prawa dla konsumentów odpowiednich paragrafów. Zamurowalo go kolejny raz jedyne co powiedział że już to przerabiali...
Czyżby blef z tym 'przerabianiem'
Mam nadzieje, że gdańska P**chta nie odstawi żadnego numeru i nic się nie zmieni jak już 'moje' auto zostanie wyprodukowane.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA
Pewnie że blef myślę że dużo ludzi dopłaca bez mrugnięcia okiem i chcą już mieć swoje auto.longmanpl pisze: ↑18 lut 2022, 17:26Ciekawe, skoro już przerabiali takie przypadki, to dlaczego go zamurowało..Sontiusz pisze: ... Został powiadomiony że będziemy korzystać z prawa dla konsumentów odpowiednich paragrafów. Zamurowalo go kolejny raz jedyne co powiedział że już to przerabiali...
Czyżby blef z tym 'przerabianiem'
Mam nadzieje, że gdańska P**chta nie odstawi żadnego numeru i nic się nie zmieni jak już 'moje' auto zostanie wyprodukowane.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA
Mały update ode mnie:
Wezwanie przez prawnika działającego z mojego upoważnienia: do realizacji umowy w szczególności w zakresie ceny, przy tym z pełnym zrozumieniem obcinania wyposażenia - za co niemniej również żądałem obniżenia ceny. W odpowiedzi dostałem od Auto Luzar pismo informujące o skasowaniu mojego zamówienia z powodów niezależnych od nich (braki połprzewodników). Zero próby dojścia do kompromisu. Pan nam nie odpowiada...
Czara goryczy się przelała.
Do "gry" zostali włączeni w tym tygodniu:
1) MEDIA
2) Michał Cabaj - Dealer Network Development Director (Skoda Division)
3) Arkadiusz Gwizdek - Marketing Director Volkswagen Group Polska
4) Klaudyna Gorzan - PR Manager Skoda
Pracownicy Skoda Polska jeszcze nie zdążyli ustosunkować się do informacji jakie im przekazałem.
Jestem natomiast w kontakcie z pierwszymi dziennikarzami. O tym szerzej napiszę niebawem, mam nadzieję z linkami do artykułów / czasów emisji w TV. Na chwilę obecną pytanie do kolegów którzy również mają problem z Dealerami. Czy ktoś z Was chciałby tak jak ja opowiedzieć mediom swoją historię? Jeśli tak proszę o podawanie kontaktów. Będę Was łączył z dziennikarzami z którymi mam kontakt. Myślę, że to jedyne co możemy zrobić aby uciąć te nieuczciwe praktyki.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wezwanie przez prawnika działającego z mojego upoważnienia: do realizacji umowy w szczególności w zakresie ceny, przy tym z pełnym zrozumieniem obcinania wyposażenia - za co niemniej również żądałem obniżenia ceny. W odpowiedzi dostałem od Auto Luzar pismo informujące o skasowaniu mojego zamówienia z powodów niezależnych od nich (braki połprzewodników). Zero próby dojścia do kompromisu. Pan nam nie odpowiada...
Czara goryczy się przelała.
Do "gry" zostali włączeni w tym tygodniu:
1) MEDIA
2) Michał Cabaj - Dealer Network Development Director (Skoda Division)
3) Arkadiusz Gwizdek - Marketing Director Volkswagen Group Polska
4) Klaudyna Gorzan - PR Manager Skoda
Pracownicy Skoda Polska jeszcze nie zdążyli ustosunkować się do informacji jakie im przekazałem.
Jestem natomiast w kontakcie z pierwszymi dziennikarzami. O tym szerzej napiszę niebawem, mam nadzieję z linkami do artykułów / czasów emisji w TV. Na chwilę obecną pytanie do kolegów którzy również mają problem z Dealerami. Czy ktoś z Was chciałby tak jak ja opowiedzieć mediom swoją historię? Jeśli tak proszę o podawanie kontaktów. Będę Was łączył z dziennikarzami z którymi mam kontakt. Myślę, że to jedyne co możemy zrobić aby uciąć te nieuczciwe praktyki.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 18 lut 2022, 18:52 przez DJsmile, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA
I jeszcze jedno: mam potwierdzenie od innego Dealera, że w przypadku kastracji wyposażenia, Dealer płaci importerowi cenę za samochód pomniejszoną o kwotę za nie zamontowane wyposażenie.
Inaczej mówiąc: Dealer chce Cię orżnąć na kasę jeśli nie obniża Ci ceny za wyposażenie którego nie masz zamontowanego.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Inaczej mówiąc: Dealer chce Cię orżnąć na kasę jeśli nie obniża Ci ceny za wyposażenie którego nie masz zamontowanego.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA
ale to skasowali Ci zamowienie i nie bedziesz mial wogole samochodu?
Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA
Dokładnie tak. Poprosili tylko o podanie numeru konta do zwrotu zaliczki. 4msc czekania, a teraz na lodzie. Gdyby ktoś słyszał o wolnym Style 1,5 DSG 7miejsc, hak i przynajmniej podstawowe pakiety - to dajcie znać.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA
Jednym słowem, klient "problematyczny" przestaje być klientem.DJsmile pisze:Dokładnie tak. Poprosili tylko o podanie numeru konta do zwrotu zaliczki. 4msc czekania, a teraz na lodzie. Gdyby ktoś słyszał o wolnym Style 1,5 DSG 7miejsc, hak i przynajmniej podstawowe pakiety - to dajcie znać.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Współczuję.
Na grupie na FB ktoś ostatnio się ogłaszał, że ma kilka wolnych 1.5, 2.0 TSI też się przewijały.
Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA
Jeden z tych czarnych wczoraj zarezerwowałem. Niestety obydwa Style nie miały haka i 7 miejsc - stąd pytałem czy ktoś wie o innym dostępnym ale z trzecim rzędem i hakiem. Plus jest taki, że może będę miał auto już w przyszłym tygodniu. Cena niestety katalog, ale to jestem przekonany zapłaci mi Luzar w sądzie... Albo będę miał dwa Kodiaq'i
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Re: GWARANCJA CENY Z ZAMÓWIENIA
Swoją drogą - polecam InterAuto na Kocmyrzowskiej w Krakowie. Standard obsługi - niebo a ziemia. Luzar Wieliczka - czekałem dwa miesiące na info o kastracji wyposażenia. InterAuto - możemy dokumenty załatwić zdalnie - oferta była w 5min. na mailu. Na pytanie czy mogę jeszcze dzisiaj zobaczyć auto, Pan Daniel Paś poprosił tylko o 45min na powrót do salonu bo był już z synem.
Taką obsługę doceniam, i za taką jestem w stanie zapłacić nawet cenę katalogową.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Taką obsługę doceniam, i za taką jestem w stanie zapłacić nawet cenę katalogową.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka