Witam wszystkich,
stoję właśnie przed "wyzwaniem" zamówienia dla siebie nowego Kodiaqa. Budżet ok 190k. Silnik 2.0tsi 190. Porównujac co za tę kwotę otrzymam wychodzi, że Style "da" mi więcej. Czy jest coś szczególnie na plus dla sportline? Drugie pytanie, jak z wygodą foteli sportowych. Nigdy nie jezdziłem takimi i niestety w mojej okolicy nie ma nigdzie kodiaqa z tymi fotelami (3miasto). Czy są one wygodniejsze od tradycyjnych? Czy to, że zagłówek jest zintegrowany, a nie ruchomy nie jest niewygodne dla kierowców wysokich/niskich?
Z góry dziękuję za pomoc.
Style vs Sportline po raz kolejny
Re: Style vs Sportline po raz kolejny
A style vs L&K patrzyłeś?
Re: Style vs Sportline po raz kolejny
NIestety L&K jest poza zasięgiem. Nie dopisałem, że 7 miejsc i to juz mi winduje na 196k
Re: Style vs Sportline po raz kolejny
a tak z czystej ciekawości zapytam, czy 7 miejscowe opcje w autach są przez Was rzeczywiscie użytkowane? Bo przy rodzinie większej niż 2+3 to i tak chyba nic nie daje bo dluzszy wyjazd odpada, bagaze sie nie zmieszczą (zostaje box). Jezdzicie czesciej niż raz w tyg w więcej niż 5 osób tak, aby bagaży nie zabierać? Sorry, pytam bo chce poznac motywację:) bo dla mnie takie siedzenia w bagazniku są trochę bez sensu , nie warte dopłacania, przy dużej rodzinie to lepiej vana kupić, no chyba że jeździcie w 6-7 osób częśto wokół komina.
L&K ma już praktycznie wszystko w standardzie, mi po rabacie bez webasto, haka, 7siedzen, panoramy (to z tych większych dodatków, których nie brałem, wziąłem kilka innych, z których najdroższa bo 2tys zł była wentylacja foteli) po rabacie wyszło 177 tys, teraz przy podwyżkach myślę, że da się w 190-200 zmieścic z dołożeniem kilku dodatków
Re: Style vs Sportline po raz kolejny
Mam rodzine 2+3. Do tego okazjonalnie jezdzimy z dodatkową osobą wiec dodatkowe siedzenia są konieczne. Obecnie mam c4 grand picasso i dodatkowe siedzenia sie przydają. Co do kwoty to mam nieprzekraczalny budzet 191k. Cennikowy bo od tego juz obok idzie znizka.
Ps Szkoda ze kodiaq nie ma oddzielnych siedzen w 2 rzedzie.
Ps Szkoda ze kodiaq nie ma oddzielnych siedzen w 2 rzedzie.
Re: Style vs Sportline po raz kolejny
Mam rodzinę 2+3, od tygodnia jeżdżę Kodiakiem 7-os i uważam, że to był strzał w 10-ke. Całą rodziną bez bagaży jeździmy co najmniej kilka razy w tygodniu i wreszcie dzieci nie kłócą się o ciasnotę na środkowym miejscu między fotelikami, która jest w większości aut tzw. 5 osobowych. Bagażnik za trzecim rzędem jest wystarczający na wszelkie krótkie wyjazdy, zakupy itd. a składanie trzeciego rzędu i upchanie trójki w drugim rzędzie będzie konieczne tylko w drodze na wakacje itp. Tak jak auta 5-osobowe są raczej dla 4 osób plus rezerwa jednego miejsca tak dla 5 osób auta 7 osobowe są po prostu bardziej praktyczne.biokd pisze: ↑13 lip 2021, 19:01a tak z czystej ciekawości zapytam, czy 7 miejscowe opcje w autach są przez Was rzeczywiscie użytkowane? Bo przy rodzinie większej niż 2+3 to i tak chyba nic nie daje bo dluzszy wyjazd odpada, bagaze sie nie zmieszczą (zostaje box). Jezdzicie czesciej niż raz w tyg w więcej niż 5 osób tak, aby bagaży nie zabierać? Sorry, pytam bo chce poznac motywację:) bo dla mnie takie siedzenia w bagazniku są trochę bez sensu , nie warte dopłacania, przy dużej rodzinie to lepiej vana kupić, no chyba że jeździcie w 6-7 osób częśto wokół komina.
Re: Style vs Sportline po raz kolejny
A no chyba że 2+3 gdzie 2 jedzie w fotelikach to fakt, srodkowe siedzenie jest ciasne. Tylko czy ten 3 rząd siedzeń jest na tyle wygodny aby można było w nim wygdnie pojechać. Ja na szczescie mam 2+1 i przy normalnym bagazniku nie miescilem sie wczesniej w sedanie, teraz w koncu wszystko do bagaznika wchodzi:) Więc podziwiam ludzi z 3 dzieci i ogarnieciu pakowania. Szacunek! Dla mnie to totalna abstrakcja, w ogole 3 dzieci
Zakupy jednak nie wyobrazam sobie jak przewiezc przy 3 rzędzie siedzen, jesli to sa duże zakupy, a nie reklamówka z żabki:)
Choć i tak uważam że upychanie siedzen w miescu, które przeznaczone jest z założenia na bagaże to nienajlepszy pomysł jesli jest to inna podroz niz przewiezienie dzieci z domu do szkoly/przedszkola
Zakupy jednak nie wyobrazam sobie jak przewiezc przy 3 rzędzie siedzen, jesli to sa duże zakupy, a nie reklamówka z żabki:)
Choć i tak uważam że upychanie siedzen w miescu, które przeznaczone jest z założenia na bagaże to nienajlepszy pomysł jesli jest to inna podroz niz przewiezienie dzieci z domu do szkoly/przedszkola
Re: Style vs Sportline po raz kolejny
Trzeci rząd to zdecydowanie tylko dla dzieci:) mam 176cm i próbowałem tam usiąść... nie polecam;) ale dzieci to uwielbiają i nie dziwię im się - przypomina mi to wsiadanie do tyłu Fiata 126p w dzieciństwie Co do zakupów, to jeszcze jest opcja złożenia 1 siedzenia w 3 rzędzie - robi się auto 6 os. z całkiem fajnym bagażnikiem:) ale dobra, kończmy off-top względem Style vs. Sportline.
W temacie to ja mam Style plus kilka dodatków, bo tylko na tyle mi pozwalał budżet i naprawdę nic mi nie brakuje:)
W temacie to ja mam Style plus kilka dodatków, bo tylko na tyle mi pozwalał budżet i naprawdę nic mi nie brakuje:)
Re: Style vs Sportline po raz kolejny
Rozważałem na początku Style vs Sportline (na końcu rozważenia stanęły pomiędzy Sportline a L&K) i z rzeczy, które przekonały mnie to przede wszystkim - brak czarnych plastików na zewnątrz w wersji Sportline oraz progresywny układ kierowniczy w Sportline (którego nie można zamówić nawet za dopłatą w Style). Gdyby style posiadało jeszcze składane oparcie fotela pasażera z przodu to może bym przez chwile rozważył, ale tak samo jak w Sportline nie da się tego zrobić. Sportowe siedzenia są bardzo przyjemne, ale niestety nie da się w nich zamontować uchwytu na tablet/smartfon dla drugiego rzędu siedzeń, co w przypadk dzieci może być kluczową funkcjonalnością w długich trasach
Re: Style vs Sportline po raz kolejny
Da się - ja mam składane, tylko wtedy musi być zwykła tapicerka. Jeśli ktoś chce przewozić czasem coś długiego to skóra raczej i tak odpada